غلامرضا تاجگردون ارزیابی اشتباه بیمه سرمد یا وزنه کشی در صنعت بیمه؟

غلامرضا تاجگردون در شرایطی به مدیرعاملی بیمه سرمد می رسد که تنها نگاهی به ابهامات پر رنگ این چهره این امکان را فراهم می کرد تا گزینه های دیگری برای تصدی صندلی ریاست بررسی شوند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلس انقلابی یازدهم موجی از واکنشهای متفاوت را به همراه داشت برخی این مسئله را مهمترین افدام و مؤثرترین حرکت مجلس یازدهم از زمان شروع به کار این مجلس ارزیابی کردند جمله معروف تاجگردون در  دفاع از خود با لیست پرطمطراق مسائلی که خیلی ها در مورد صحتش مطمئن بودند نشان داد که ناگفته های زیادی در مورد رئیس ادواری کمیسیون تلفیق سالهای قبل مجلس وجود دارد که نیازمند بررسی جدی است ” شاید من شیشه تمیزی نباشم اما دستمال شما هم تمیز نیست “. بسیاری اعتقاد داشتند که بعد از این ماجراهای عجیب و غریب در آن مقطع باید منتظر دادگاهی شدن تاجگردون باشیم اما این اتفاق فعلا نیفتاده. بیمه سرمد در شرایطی غلامرضا تاجگردون را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب میکند که اتخابهای دیگری برای تصدی صندلی مدیریت این بیمه وجود داشت.

 

بررسی چند ابهام درباره مدیرعامل پرحاشیه 

 

غلامرضا تاجگردون که مسئله شرکتهایی مانند پترو امید آسیا را در کارنامه خود دارد که هنوز برخی از مسائل و موضوعات آن نیازمند به روشنگری است در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و در ابتدا رد صلاحیت می شود اما بعداً صلاحیت او تأئید اما در نهایت اعتبارنامه او در مجلس رد شد.

 

البته مسئله در مورد وی به یکی دو مورد ختم نمی شود بلکه باید از مسائلی مانند نفت پاسارگاد نیز صحبت کرد که افشای برخی اطلاعات مربوط به آن حسابی خبرساز شد. انتشار لیست بلندبالای شرکتهایی که توسط تاجگردون در آنها یا مدیر بوده یا عضو هیئت مدیره و به این واسطه برخی از نزدیکان وی نیز در آن شرکتها مشغول به فعالیت شدند از دیگر نکاتی است که باید درباره وی مطرح کرد. موضوع مدرک تحصیلی دکترای تاجگردون نیز از دیگر موضوعاتیست که در زمان خودش بارها مورد بررسی قرار گرفت و دانشگاهی که تاجگردون مدعی اخد مدرک دکترای خود از آن بود به حکم استعلام وزارت علوم اصلا وجود خارجی نداشت.

همه این موارد نشان می دهد که مدیرعاملی این چهره در بیمه سرمد محلی برای بحث و گفتگوی دوباره درباره نحوه انتخاب و گزینش وی است. هرچند که او قبلا دبیر کل سندیکای بیمه گران بوده اما افشای برخی از اسناد درباره وی حالا محل تردید زیادی درباره نوع انتخاب او به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد ایجاد می کند و در گزارشات بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

 

مطالب مرتبط