غوغای خانم بازیگر نوظهور سینما در فضای مجازی+ عکس

به گزارش رصد روز، الناز ملک بازیگر دهه هفتادی کشورمان است. نقش آیسان در سریال سقوط را الناز ملک بازی کرده است. الناز ملک هنر نوازندگی نیز دارد. الناز ملک به تازگی با انتشار ویدئویی از پشت صحنه سریال سقوط موجب ایجاد واکنش هایی در فضای مجاز...

به گزارش رصد روز، الناز ملک بازیگر دهه هفتادی کشورمان است. نقش آیسان در سریال سقوط را الناز ملک بازی کرده است. الناز ملک هنر نوازندگی نیز دارد. الناز ملک به تازگی با انتشار ویدئویی از پشت صحنه سریال سقوط موجب ایجاد واکنش هایی در فضای مجازی شد. عکس زیر را الناز ملک در اینستاگرام منتشر کرد.

الناز ملک

خانم بازیگر سکانسی از سریال سقوط را منتشر نمود که در آن در حال خواندن ترانه زیبای تُرکی آمان آیریلیق است، آیسان سریال سقوط خود نوازندگی این سکانس را بر عهده داشته و بسیار ماهر آکاردئون می نوازد.

او با انتشار این ویدیو نوشت: و موسیقی هنر بیان احساسات بشر…

با انتشار این ویدیو در صفحه اینستاگرام الناز ملک، هنر بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و حتی تیپ و ظاهر متفاوتش در بیرون از سریال نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، رضا صادقی، سجاد پهلوان زاده و محمد حسین مهدویان نیز با استوری کردن ویدئو نوازندگی الناز ملک از کار بازیگر جوان سریال سقوط حمایت کردند.

مختصر بیوگرافی الناز ملک، بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

الناز ملک متولد دهه هفتاد بوده و از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد، او در عرصه تئاتر در چندین نمایش نامه حضور داشته و تا کنون در سری

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار