فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال...

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :
کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

 


فال تاروت روزانه متولدین خرداد

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

اضطراب – وجدان آگاه
– کشمکشهای درونی
– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید
– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید
– ترس و نگرانی

توضیح :
تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.
این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش :
تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

 


فال تاروت روزانه متولدین تیر

فال تاروت روزانه متولدین تیر

بانوی جوان – استعداد
– یک دوست مددکار
– یار و یاور
– توان مالی

توضیح :
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.
اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش :
من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین مرداد

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

عبارت شفابخش :
هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

 


فال تاروت روزانه متولدین شهریور

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

پنهان کاری
– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید
– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف
– جاسوسی کردن وضع دیگران
– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح :
در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟
به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش :
با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین مهر

فال تاروت روزانه متولدین مهر

دلسردی – نارضایتی
– دلسردی و بی میلی
– خستگی از محیط و اطراف
– نارضایتی از اطرافیان
– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :
زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :
من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آبان

فال تاروت روزانه متولدین آبان

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :
من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آذر

فال تاروت روزانه متولدین آذر

پیمان – ماجرای عاشقانه
– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه
– نامزدی
– پیمان دوستی
– آشتی

توضیح :
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین دی

فال تاروت روزانه متولدین دی

تغییرات مثبت – اتفاق مهم
– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی
– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت
– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

توضیح :
شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.
چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.
چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

عبارت شفابخش :
هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین بهمن

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :
از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اسفند

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

 

مطالب مرتبط