فال روزانه جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفدهم تیر و فال روزانه فردا هفدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفدهم تیر و فال روزانه فردا هفدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۷ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افقهای دیدتان را گسترش دهید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  به یاد خاطره‌های خوش دوران کودکی خواهید افتاد. یکی از اعضای خانواده، دخالت‌های بی‌جایی در زندگیتان می‌کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که هیچ حقی برای دخالت در زندگی شخصی شما ندارد. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.  احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شود. نگذارید آتش این مشاجره بالا بگیرید و روز را با صلح‌ و صفا به پایان برسانید.

اگر امروز با انرژی وافری از خواب بیدار شدید، تعجب نکنید. از این فرصت استفاده و به کارهای مهم تان رسیدگی کنید. لازم نیست که برای چند روز آینده تان برنامه دقیقی بریزید، همین که کلیت کار را بدانید برایتان کافی ست. جزییات شما را به حاشیه می برد و تمرکزتان را بهم می زند. شما زمان زیادی را برای رابطه عاطفی تان گذاشته اید و احساس می کنید که زمان مناسبی برای تغییر وضعیت آن است. نترسید، راه درست را می روید به شرط آنکه به قدم هایی که بر می دارید شک نکنید. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن. پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد.  احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دستتان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و امروز قلب‌تان تند‌تر از همیشه می‌تپد و عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.

اگر چه شما فرد متعادلی هستید اما گاهی احساسات شما بر منطق تان غلبه می کند. امروز هم از همان روزهاست. شما باید در مورد موضوع مهمی تصمیم بگیرید اما دلتان یک چیز و منطق تان چیز دیگری می گوید. بین دوراهی گیر افتاده اید اما بهتر است که به ندای قلب تان گوش دهید و خواسته های آن پیش روید. تغییراتی در رابطه عاطفی شما رخ داده که برایتان کمی عجیب است. دست از تجزیه و تحلیل بردارید و خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را به هر جایی که دوست دارد ببرد. دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.



فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند. نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید.  اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، دل ایشان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به ایشان ثابت نمایید.

از آنجایی که این روزها کمی گیج به نظر می آیید، بهتر است برای مرور کارهایی که این چند وقت انجام داده اید، زمان بگذارید. برای تصمیم گیری مطمئن شوید که عقل و احساسات تان با هم در تعادل است. آیا تا به حال به کارهایی که روی روابط عاطفی تان تاثیر می گذارد فکر کرده اید؟ شاید خودتان ندانید اما این شمایید که می توانید روابط را آنطور که خودتان می خواهید پیش ببرید، فقط کافی ست که قبل از هر کاری خوب قدم های بعدی را پیش بینی کنید. سیاست کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند. راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد.  از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.

چیزی مانند زنبور در گوش شما وز وز می کند. احساس می کنید که تلاش هایتان برای آرام کردن آن بی نتیجه است. اما بهتر است که هر چه سریع تر راههای دیگری را امتحان کنید، در غیر این صورت قربانی افکار منفی تان خواهید شد. مشکلی در رابطه عاطفی تان پیش آمده و می خواهید به تنهایی آن را حل کنید. اما به نفع شماست که این بار حل کردن آن را به طرف مقابل تان بسپارید. به زودی خبر خوشی در محیط کاری می شنوید که انگیزه زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد. این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.



فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد. هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. به فکر افزایش درآمد هستید اما بی‌گدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

امروز صبح با بی حالی از خواب بیدار می شود تا نزدیکی های ظهر احساس بی خوابی را با خودتان حمل می کنید اما ناامید نشوید زیرا روزتان تمام نشده است. در اواسط روز راه حل های زیادی را از طرف اطرافیان تان برای حل کردن موانعی که اخیرا بر سر راهتان قرار گرفته، پیدا می کنید. بنابراین سعی کنید ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید. شریک زندگی تان احتیاج دارد که با او در مورد رابطه عاطفی کمی جدی تر صحبت کنید. امروز زمان خوبی ست که برای آن وقت بگذارید. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.     پولی به دست شما می‌رسد. این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید. تغییری در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برایتان به دنبال خواهد داشت. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگیتان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

از صبح که بیدار می شوید احساس می کنید که مشکلات بر سرتان آزار شده اما هر چه به انتهای روز می روید، می بینید که هی از شدت شان کم و کمتر می شد. بنابرین استرس بیخود نداشته باشید. اگر چیزی که در حال حاضر در مقابل شما قرار دارد، برایتان خوشایند ایست، آن را دور نیاندازید، با گذشت زمان چهره آن برای شما نیز تغییر خواهد کرد و در نهایت مطابق میل تان خواهد شد. فقط کافی ست به آن زمان دهید. اگر دوست دارید که تغییری در زندگی تان ایجاد کنید، امروز بهترین فرصت است. مشورت با یک دوست صمیمی می تواند سرعت پیشرفت شما را شدت بخشد. شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.




فال روزانه مهر

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت. حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند. از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی. راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید.  به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   کارهای مهم را اولویت‌بندی کنید و کاری را به فردا موکول نکنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

مدت هاست که پایتان را روی گاز گذاشته اید و به سمت جلو در حال حرکت اید. حال وقت آن است که بایستید و به پشن سرتان نگاهی بیاندازید. آیا از راهی که طی کرده اید لذت برده اید؟ شاید گاهی لازم باشد که سرعت تان را کمتر کنید و از مناظر اطراف هم لذت ببرید. عجله می تواند لذت زندگی را از شما بگیرد. یکی از اطرافیان تان برای انجام کاری منتظر عکس العملی از جانب شماست، سعی کنید امروز تکلیف اش را مشخص کنید. انتظار بیش از این به ضرر هر دویتان تمام می شود. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است. تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده مشاجره‌ای در گرفته و از یکدیگر دلخور شده‌اید، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و امروز به هر بهانه‌ای که شده شرایط آشتی و صلح و صفا را برقرار کنید. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند.

امروز منتظر یک سورپرایز باشید. خبری که می شنوید آنقدر خوشحال تان می کند که دوست دارید همه جا جار بزنید. البته بهتر است که به یک باره تمام برنامه هایتان را طبق آن بهم نزنید. کمی فرصت دهید تا همه چیز به ثبات خود برسد، سپس وارد عمل شوید. این روزها حسادت بیشتری را نسبت به اطرافیان تان احساس می کنید. اما بدانید که شما از زندگی آنها هیچ نمی دانید. همین وضعیتی که در حال حضر دارید هم می تواند آرزوهای خیلی ها باشد. پس شاکر باشید و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد.منتظر یک تلفن باشید !




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد. دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌هایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. At work, things will be in your favor today. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.  امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

امروز بدون این که دلیلش را بدانید همه چیز به خوبی برایتان پیش خواهد رفت. ذهن شما باز است و ایده های تازه ای در مورد کار به ذهن تان رسیده که می تواند آینده درخشانی را برایتان رقم بزند. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. اگر چه انتقادهای دیگران می تواند برایتان آزاردهنده باشد اما بهتر است آنها را بشنوید زیرا ممکن است شما را با نقطه ضعف هایتان آماده کند و در نهایت به پیشرفت تان منجر شود. اگر مجرد هستید امروز کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید. شاید نیمه گمشده شما درست در چند قدم تان قرار گرفته باشد. در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.




 

فال روزانه فردا دی ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند. طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. امروز بعدازظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌ زندگیتان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌ زندگیتان نباشد.

امروز مانند همیشه نیستید، احساسات عجیبی را تجربه می کنید. دوست ندارید که کارهای روتین خود را انجام دهید، عیبی ندارد، آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. به دنبال دلیل این تغییرات نباشید، این حس طبیعی ست و ممکن است برای هر فردی رخ دهد. آنچه باید بدان توجه کنید، دنبال کردن خواسته هایتان است. در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، برای رهایی از این وضعیت باید کمی از منطق تان کم کنید و احساسی تر تصمیم بگیرید. موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید.اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.



فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن. به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.  از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.

امروز خیلی خودتان را خسته نکنید. شما محدودیت های زیادی برای خود قائل شده اید اما بدانید که همین محدودیت ها به جای این که موجب رشد شما شود، گاهی دست و پایتان را می بنند. سعی کنید تعادل را در برنامه هایتان برقرار کنید. برنامه هایتان را طوری بچینید که در زمان و مکان های مختلف قابل انعطاف باشند. اگر بتوانید در این کار مهارت کسب کنید، مطمئنا در رسیدن به هدف تان موفق خواهید شد. یک روز رویایی در مورد رابطه عاطفی تان در سر داشتید که امروز یکی از نشانه های برآورده شدن آن را خواهید دید. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.



فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس. مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد.   کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.  بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید

 

مطالب مرتبط