فال روزانه جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۹ اسفند ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۹ اسفند ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

هرچیزی که در حال حاضر ذهن شما را به خود مشغول کرده است به احتمال زیاد راه خود را به سوی دنیای واقعی باز کرده و به حقیقت خواهد پیوست. همین موضوع اگر به انرژی منفی مجال بروز دهید می تواند زمینه ساز اتفاقاتی شود که اصلا دلتان نمی خواهد بیفتند، پس ذهنتان را روی چیزهای مثبت متمرکز کنید تا رویاهایی که در سر دارید را به واقعیت بدل کنید؛ شرایط کیهانی همیشه شما را در چنین موقعیت هایی قرار نخواهند داد. شما می توانید توانایی هایتان را به خوبی نشان دهید. برای رسیدن به نیتتان باید به خودتان کمی بیشتر سخت بگیرید و تلاش کنید. انجام کاری مهم از شما خواسته شده، به تمام جوانب ان فکر کنید و بی گدار به آب نزنید که در دردسر بدی می افتید. انجام یک معامله به نفع شما تمام خواهد شد، حواستان به سودتان باشد.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  سودی عایدتان می‌شود. با این حال مجبور می‌شوید قسمتی از این پول را به خرج‌های زندگی اختصاص دهید. غم به دل خود راه ندهید و با کار و تلاش بیشتر زمینه افزایش درآمد خود را فراهم کنید. مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. به لطف این روحیه دوستان بیشتری را دور خودتان جمع کنید و از ارتباط با آشنایان نهایت استفاده را ببرید.  زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شاید چند روز گذشته زیاد سر حال نبوده باشید و تا حدودی احساس افسردگی کرده باشید، اما امروز دوباره قدرت قبلیتان به شما باز خواهد گشت و با شور و هیجانی بیش از قبل به روال عادی زندگیتان باز خواهید گشت. ایده هایی جدید و خلاقانه به ذهنتان خطور خواهند کرد که باعث می شوند هر کاری که امروز انجام می دهید منحصر به فرد و تحسین برانگیز باشد. شما موج جدیدی از قدرت و مثبت اندیشی را تجربه خواهید کرد، اما باید حواستان را جمع کنید که این تغییرات ناگهانی را زیاد در جمع بروز ندهید تا باعث ایجاد سوء تفاهم نشوید. کمک به همنوعان به زندگی تان برکت می بخشد. یک خبر غیرمنتظره درمورد موضوعی که از آن قطع امید کرده بودید دریافت خواهید کرد. به مسافرتی می روید که خاطرات شاد گذشته را برایتان تداعی می کند. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفته اید، اینکار خلق و خویتان را بهتر می کند.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت.  در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگیتان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ناگهان ایده هایی خارق العاده به ذهنتان خواهند رسید که می توانند در انجام پروژه های خلاقانه برای شما بسیار الهام بخش باشند. در هر زمینه ای که کار می کنید این موج جدید خلاقیت حسابی به کارتان خواهد آمد و عمق و معنای جدیدی به کارتان خواهد بخشید. شاید بدون آن که خودتان حتی متوجه باشید ساعت ها در محل کارتان سرگرم ایده های جدیدتان باشید. امروز عشق و روابط رمانتیک نیز از اولویت های اصلیتان هستند و دلتان می خواهد یک بعدازظهر عاشقانه را با شخصی که دوست دارید بگذرانید. برای جواب دادن به یک پیشنهاد بهتر است با چند نفری که به آن ها اطمینان دارید مشورت کنید و بعد دست به اقدام بزنید. در رابطه عاطفی تان شور و شوق ایجاد کنید. وقتی را برای کنار هم بودن اختصاص دهید. به طبیعت بروید و با هم حرف بزنید. دنیا را به خودتان کمی آسانتر بگیرید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالیتان را پوشش می‌دهد. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبه‌رو هستید از بین می‌رود. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شاید بخواهید در محل کارتان با کمی غیبت سر خودتان و همکارانتان را گرم کنید. به جای اتلاف وقت با این کارها سعی کنید روی کارها و وظایف خودتان متمرکز شوید و کاری به کار دیگران نداشته باشید. امروز می توانید در انتظار برخی تغییرات در محل زندگیتان باشید. شاید همسرتان بی آن که به شما چیزی گفته باشد وسیله جدیدی برای خانه بخرد و یا تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کند، شاید حتی بعضی ها به طور کلی تغییر مکان داده و به خانه جدیدی بروند. اگر تنبلی را کنار بگذارید و نظم بیشتری به زندگی تان بدهید پله های ترقی را زودتر طی خواهید کرد. از نگرانی های مالی تان کم خواهد شد. به تازگی در جمعی دوستانه یا در محل کار با شخصی آشنا می شوید که رفتار و عقایدش شما را تحت تاثیر قرار می دهد این فرد را بهتر بشناسید.

وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما این استعداد را دارید که با بحث های جالب در مورد مسائل روز و یا حتی مکالمات پیش پا افتاده روزمره دیگران را به خود جذب کرده و سرشان را گرم کنید. امروز اطلاعات جالبی به دستتان خواهد رسید که سوژه این حرف هایتان را برای چند ماهی تأمین خواهد کرد. شاید اخباری در مورد اکتشافاتی خارق العاده در آن سوی دنیا به شما برسد و یا دوست و آشنایی را پس از مدت ها دیده و خبرهای تازه ای از آنها دریافت کنید. بهتر است تا به دردسر جدی نیافتاده اید به آنچه که دارید قانع باشید و چشم و هم چشمی را کنار بگذارید. گاهی بلندپروازی بیش از حد می تواند موجب سقوط انسان بشود. شما قلب پاک و نیت زلالی دارید خودتان را درگیر بازی‌های دیگران نکنید، نیتشان خیر نیست.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد.   احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. از همسر یا عشق ‌زندگیتان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌ زندگیتان تشکر کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز بدون آن که کسی چیزی به شما بگوید خودتان دقیقا می دانید چکار باید بکنید. انگار می توانید موانع و مشکلات را پیش از آن که به وجود بیایند دیده و بدون هیچ زحمتی از کنارشان میانبر بزنید و رد شوید. امروز می توانید به حس ششم خود اعتماد کرده و حتی به دیگران نیز پیشنهاد بدهید چطور از مشکلات دوری کنند. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی و غیر منتظره تغییرات مثبتی در وضعیت اقتصادی شما ایجاد شوند و حقوق های عقب افتاده تان را دریافت کنید، یا وامی که مدت ها پیش قرار بوده بگیرید بالاخره به حسابتان واریز شود. در جمعی حرفی می زنید یا موضوعی را مطرح می کنید که برایتان دردسر ساز می شود. قبل از گفتن این حرف، خوب فکرهایتان را بکنید و برای روبرو شدن با عواقبش خودتان را آماده کنید. وقتی از روزگار و زمین و زمان بیش از اندازه توقع داشته باشید هرگز به رضایت خاطر و آرامش قلبی نمی‌رسید.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است.   راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه مهر

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما آماده اید تا نظرات و حرف هایتان را به هر طریقی که لازم باشد و درک آنها را راحت تر کند به دیگران بفهمانید. البته خوشبختانه در حال حاضر شما توانایی بالایی در بیان حرف هایتان دارید و نیازی نیست خودتان را برای انتقال منظورتان زیاد خسته کنید. اما اگر کسی نخواهد حرف هایتان را بفهمد و بپذیرد ممکن است صدایتان را بالا برده و با او درگیر شوید، بهتر است کمی تحملتان را بالا ببرید. غم و ناامیدی را از خود دور کنید. رفتن به یک میهمانی و دیدار دوستان حالتان را بهتر می کند. برای رفتن به یک سفر کارها طبق برنامه ریزی‌تان پیش خواهد رفت. بی دلیل حرص و جوش نخورید. یک جمله ساده از طرف شخصی که برایتان بسیار مهم است شما را به عرش می برد و دلتان را خوش می کند.

امروز شما آماده اید تا نظرات و حرف هایتان را به هر طریقی که لازم باشد و درک آنها را راحت تر کند به دیگران بفهمانید. البته خوشبختانه در حال حاضر شما توانایی بالایی در بیان حرف هایتان دارید و نیازی نیست خودتان را برای انتقال منظورتان زیاد خسته کنید. اما اگر کسی نخواهد حرف هایتان را بفهمد و بپذیرد ممکن است صدایتان را بالا برده و با او درگیر شوید، بهتر است کمی تحملتان را بالا ببرید. غم و ناامیدی را از خود دور کنید. رفتن به یک میهمانی و دیدار دوستان حالتان را بهتر می کند. برای رفتن به یک سفر کارها طبق برنامه ریزی‌تان پیش خواهد رفت. بی دلیل حرص و جوش نخورید. یک جمله ساده از طرف شخصی که برایتان بسیار مهم است شما را به عرش می برد و دلتان را خوش می کند.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید وقتی به لیست کارهای روزانه تان نگاه می کنید به خودتان می گویید حتما همه این کارها را به راحتی و به طور کامل به انجام خواهید رساند. انرژی شما آنقدر زیاد هست که بتوانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید کمی عجله کنید و کارهایتان را هرچه سریعتر به انجام برسانید، زیرا بعدازظهر ممکن است موقعیتی برای تفریح و خوشگذرانی برایتان پیش بیاید که شما را وسوسه می کند کارها و وظایفتان را رها کرده و به دنبال آن بروید. انتقادی از شما می شود که بهتر است به جای جبهه گرفتن به آن گوش و برایش راه حلی پیدا کنید، شک نکنید به نفع شماست. شخصی اصرار دارد با شما ملاقاتی داشته باشد بیش از این نه نگویید. اتفاقی که مدتهاست منتظرش هستید می‌افتد اما شما را آنچنان که باید و شاید خوشحال نمی‌کند.

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را دوباره بدست آورید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.  اگر حواستان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌شود و فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهید.  امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به نظر می رسد که حتی اگر خودتان هم نخواسته باشید در چنین موقعیتی قرار بگیرید، امروز اداره کارها به شما سپرده شده باشد. این طور به نظر می رسد که شما می دانید چه کاری باید انجام شود و دیگران هم در کمال تعجب برای این که تکلیفشان مشخص شود و بدانند چه کار باید بکنند به سراغ شما می آیند. حالا که این قدرت در اختیارتان قرار گرفته به درستی از آن استفاده کنید. شما میل بسیار شدیدی به رفتن به یک سفر خارجی احساس می کنید، دست بجنبانید، برنامه ریزی های لازم را همین حالا آغاز کنید. روزهای موفقیت آمیزی را پیش رو دارید و نامتان بر سر زبان‌ها می افتد. برای سوالی که مدتها ذهن شما را مشغول کرده پاسخ مناسبی می یابید و به آرامش خیال می رسید. درهای موفقیت و شادکامی به رویتان گشوده شده و با کمی درایت و تیزهوشی به خواسته‌تان خواهید رسید، فرصت را از دست ندهید.

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید.  حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز دنیای اطرافتان دارد شما را به گوش کردن تشویق می کند و روز خوبی برای بحث و جدل یا صحبت کردن در مورد مسائل بحث برانگیز نیست و شما در تلاش برای قانع کردن دیگران به پذیرفتن نظرات و ایده هایتان چندان موفق نخواهید بود. کاری که شما امروز باید انجام دهید این است که با دقت و توجه بسیار به حرف های دوستان، همکاران و اعضای خانواده تان گوش کنید و این احساس را به آنها منتقل کنید که درکشان می کنید، این کار باعث محکم تر شدن رابطه شما با آنها خواهد شد. نوآشنایی در اطرافتان نمی تواند موفقیت شما را ببیند بنابراین جلوی پایتان سنگ می اندازد. صبر و تحمل فراوانی دارید و ناملایمات زندگی شما را از پای در نمی‌آورد. در برابر مشکلی که اخیرا سخت به پایتان پیچیده هم نگران نباشید، با آرامش خاطر مشکلات را پشت سر می گذارید.

دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شماست و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید.  مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید.  مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان سرد شده است، امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما استانداردهای بالایی را برای کاری که انجام می دهید در نظر دارید و می خواهید حتی در اولین تلاشتان برای انجام یک کار آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. برای انجام این کار به تمرکز بالا و تلاش بسیار نیاز دارید. البته این موضوع باعث خواهد شد در حالی که تمام تمرکزتان روی پیش بردن کارها و وظایف خودتان است، این طور به نظر دیگران برسد که سعی دارید برایشان رئیس بازی در بیاورید. مواظب باشید با لحن جدی و محکم خود باعث ناراحتی و دلخوری دیگران نشوید و در انتخاب کلمات دقت بیشتری داشته باشید. یک اتفاق ناخوشایند را از صد جهت مختلف بررسی می کنید و فکرش رهایتان نمی‌کند. بیهوده خودتان را خسته و با اینکار فقط عمرتان را تلف می کنید. در انتخاب دوستان دقت بیشتری داشته باشید و به حرف سخن‌چینان اعتنایی نکنید. این افراد اخبار مربوط به شما را هم به دیگران می گویند.

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.    ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ )

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.    ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید.  یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. مدتی است که فرصتی برای هم‌صحبتی با همسر یا عشق زندگیتان پیدا نکرده‌اید. امروز این شرایط مهیا خواهد شد. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با هم‌صحبتی با همسر یا عشق زندگیتان به آرامش برسید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار