فال روزانه جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست وپنجم آذرماه و فال روزانه فردا ۲۵ آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست وپنجم آذرماه و فال روزانه فردا ۲۵ آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز فردی در اطرافتان به صورتی که تاکنون متوجه نشده بودید چشمتان را خواهد گرفت. جرقه ای که برای آغاز یک رابطه عاطفی زده شده است می تواند خیلی خوشایند به نظر برسد، اما باید مواظب باشید رابطه قبلیتان را قربانی احساسی زودگذر نکنید. شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. دلتان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید، به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید.  اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما ابراز محبت خواهد کرد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

وضعیت اقتصادی شما در حال حاضر باعث احساس نگرانی و سردرگمی شما شده است و فکر می کنید کنترل اوضاع دارد از دست شما خارج می شود. راستش، به احتمال زیاد شما دارید موضوع را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ می کنید. اگر اوضاع را به دقت بررسی کنید خواهید دید که وضعیت شما به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. از همه ی اینها که بگذریم امروز روز استراحت شماست، اصلا چرا اینقدر ذهن خودتان را درگیر این مسائل می کنید؟ باید از زمان حال و زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.   قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطارانتان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذر زمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق زندگیتان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در حال حاضر شما بیش از هر زمان دیگری سرشار از احساسات هستید و شاید این باعث شود حس کنید بیش از سایر اوقات به دیگران نیاز دارید، اما باید مواظب باشید رفتارتان همراه با وابستگی بیش از حد و حساب نباشد. شما نمی توانید به زور برای احساسات خود توجیه منطقی پیدا کنید؛ آنهایی که به شما اهمیت می دهند و دوستتان دارند در مورد شما قضاوتی نخواهند کرد. اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید خودتان را نگران آنها نکنید، اگر کمی حوصله به خرج دهید، همه آنها را خواهید توانست انجام دهید. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند.  کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌ها‌‌یتان را دریافت خواهید کرد. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

احساس می کنید که رفتار یکی از اطرافیانتان با شما تغییر کرده و انگار از شما ناراحت است، به احتمال زیاد شما در اشتباه هستید و این شخص بیشتر درگیر افکار نگران کننده در مورد مسائل کاری و آینده ی حرفه ای خودش است. این نگرانی ها احتمالا بی اساس هستند و حرف زدن با شما به این شخص کمک خواه کرد تا از این وضعیت نجات پیدا کند. او را تشویق کنید در مورد نگرانی هایش با شما صحبت کند و سعی کنید او را آرام کنید. امروز حتما وقتی را هم برای تفریح و خوشگذرانی در برنامه ی خودتان بگنجانید. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. روحیه زودرنجی دارید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاق‌های ناخوشایند پیدا کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالیتان ثبات پیدا می‌کند.  بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز وقت گذراندن با دوستان و نزدیکانتان همچون مرهمی برای دل زخمی شما خواهد بود و احساس ناراحتی و دلتنگی غریبی که وجودتان را فرا گرفته است را از بین خواهد برد، یا حداقل بهتر خواهد کرد. گاهی درگیری های زندگی روزمره می تواند باعث شود یادتان برود که این افراد چقدر برایتان عزیز هستند. یکی از اهداف تازه ای که برای خودتان تعیین کرده اید شاید به نظرتان کمی طاقت فرسا بیاید و به این فکر کنید که آیا اصلا رسیدن به آن امکان پذیر است. اگر سعی کنید می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و به آنچه می خواهید برسید. زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.   از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند.  مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز این احتمال وجود دارد که رابطه عاطفی تازه ای را آغاز کنید، فقط باید مواظب باشید خودتان را وارد بازی خطرناکی نکنید. با وجود این که تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید دارند کم کم اتفاق می افتند، امروز ممکن است به این که اصلا هیچ پیشرفتی به سوی اهدافتان داشته باشید شک کنید. خوشبختانه این تردید و نا امیدی خیلی طبیعی و زودگذر است و طی روزهای آینده خود بخود برطرف خواهد شد. شما هم در این فاصله ذهنتان را روی چیزهایی متمرکز کنید که می خواهید اتفاق بیفتند و نه چیزهایی که از آنها وحشت دارید. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.  کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید.  احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق ‌زندگیتان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.



فال روزانه مهر

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شرایط فعلی و محیط اطرافتان آنقدر برای شما اهمیت پیدا کرده است که نسبت به اهداف دراز مدت خود دچار شک و تردید شده اید. آنچه در حال حاضر دارید می بینید برای شما آشناتر است و فکر کردن به آن به شما آرامش بیشتری می دهد. هر چند که این آشنایی آرامش بخش است، اما نمی توانید برای همیشه در همین وضع بمانید و برای رسیدن به آینده ی دلخواهتان باید تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید. نگاهتان را کمی گسترده کنید و سعی کنید کمی جلوتر از نوک دماغتان را هم ببینید. کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. یکی از آشنایان امروز از شما درخواستی دارد که از انجام آن ناتوان هستید. به این فرد قول پوشالی ندهید و از ایشان درخواست کنید توقع کمتری از شما داشته باشد.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. شک و تردید به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق ‌زندگیتان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز هیچ چیزی برای شما لذت بخش تر از تفریح و خوشگذرانی در کنار دوستانتان و آرامشی که از بودن با آنها دریافت می کنید نخواهد بود. حتی اگر با هم در مورد مسائل پیش پا افتاده ی روزمره  هم صحبت کنید به اندازه ی کافی حالتان را خوب خواهد کرد، لازم نیست حتما در مورد مسائل عمیق و پیچیده حرف بزنید. وضعیت متغیر بازار باعث نگرانی شما در مورد سرمایه گذاری هایی که کرده اید شده است، این وضعیت به احتمال زیاد موقت است و اوضاع خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق ‌زندگیتان باز کنید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

نشان دادن عکس العمل اشتباه نسبت به اتفاقات غیر منتظره می تواند امروز به سرعت تمام برنامه هایتان را به هم بریزد. با این حال در مورد آن زیاد سماجت به خرج ندهید. امروز خیلی احساساتی شده اید و در عین حال احساس می کنید که عشق واقعی را نمی توان هیچ جا پیدا کرد. احساسات خود را بپذیرید اما اسیر احساس پشیمانی نشوید و این باور را در خود ایجاد کنید که می توان دوباره به عشق اعتقاد پیدا کرد. همیشه احتمال شکسته شدن قلبتان وجود دارد، اما شیرینی عشق ارزش این رنج و سختی را دارد. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.  انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شاید احساس کنید رابطه جدیدی در حال آغاز شدن است که می تواند زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد؛ بهتر است مواظب باشید در برداشت از احساسات خود دچار سوء تفاهم نشوید. امروز این همه هیاهو و سر و صدایی که در اطرافتان است شما را خسته کرده و به نظرتان می رسد که همه بی وقفه دارند حرف می زنند و دائم چیزی برای گفتن دارند. ولی در واقع مسئله این نیست که چرا دیگران زیاد حرف می زنند، چیزی که شما را آزار می دهد این است که حرف هایی که می شنوید باب میلتان نیستند. چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. انسان مردم‌داری هستید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.. همسر یا عشق زندگیتان امروز روحیه‌‌ای بشاش و پرانرژی دارد. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را در کنار عشق زندگیتان تجربه کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز بی توجهی یکی از دوستان نسبت به شما باعث شده فکر کنید که رابطه تان با او در خطر است. نگران نباشید! درست است که دوستتان ناراحت است، اما ناراحتی او به شما ارتباطی پیدا نمی کند و از جای دیگری ریشه می گیرد. ذهن او آنقدر درگیر مشکلاتش است که اصلا متوجه این نیست که شما از رفتار او ناراحت شده اید. کمی به او فرصت بدهید تا با مشکلاتش روبرو شود، وقتی خودش آماده باشد و اوضاع به حالت عادی بازگردد رفتارش با شما هم مثل قبل خواهد شد. به او کمی حق بدهید، همه ی ما چنین مراحلی را تجربه می کنیم. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواستان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.  قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت.  وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ )

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز احساس می کنید که دیگران خیلی به شما چسبیده اند، در واقع خود شما هم، حتی اگر خودتان اعتراف نکنید، نیاز بیشتری به بودن آنها در کنار خود احساس می کنید و این شرایط ناشی از شرایط کیهانی فعلی هستند و هم شما و هم اطرافیانتان نیاز بیشتری به یکدیگر احساس می کنید. سعی کنید وقت بیشتری را با عزیزانتان بگذرانید و به آنها بگویید که چقدر برایتان اهمیت دارند. بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار