فال روزانه جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و شش فروردین و فال روزانه فردا بیست و ششم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و شش فروردین و فال روزانه فردا بیست و ششم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی

واکنش آرام جعفری به خبر کما رفتنش

آخرین وضعیت آرام جعفری به روایت خانواده اش

آرام جعفری به کما رفت

تماشاچی خواننده عصر جدید که به فینال رفت

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ )

 

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را نگران و مضطرب کند. برای افزایش درآمد پول خود را تجارتی مطمئن و بی‌ضرر سرمایه‌گذاری کنید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود و مواظب باشید که به دام این فرد نیافتید. قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر عملی کنید. شما آینده نگر و عاقل هستید. برای نیت تان باید کمی صبر کنید و ببینید برای آینده چه می خواهید. کاری را از روی هوا و هوس انجام ندهید. در حال حاضر رنج و سختی را تحمل می کنید، اما در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب دارد.

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آوررید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. عشق و محبت سرشاری که دارید را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید. با بودن در کنار اعضای خانواده از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید. شخصی شما را مسخره می کند، به او اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.. اوضاع مالی تان خوب خواهد شد، بیش از حد خودتان را عذاب ندهید. برای رسیدن به چیزی یا کسی خودتان را به آب و آتش می زنید، رها کنید، چیزی که دنبالش هستید، اگر مال شما باشد به سمت تان می آید.

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید.

فال روزانه فردا خرداد (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اجازه ندهید کار و تلاش، شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خودتان غافل کند. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. به یاد خاطره‌های خوش دوران کودکی خواهید افتاد. احتمال سوء‌ برداشت شما از صحبت یا رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به خاطر داشته‌باشید که راه مردم‌داری از میان احترام به دیگران می‌گذرد. شنیدن خبری، آرامشتان را برهم می زند. این روزها شما جسماً بسیار خسته اید، کمی استراحت تان را بیشتر کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید، وگرنه گره روی گره خواهید زد. در مورد مسئله ای تا از شما پرسیده نشده، نظرتان را بیان نکنید. به نیت تان می رسید، اگر کمی صبور باشید. شاید مسائل کاریتان طی چند روز آینده آن طوری که خودتان انتظار دارید پیش نروند، اما این وضعیت موقتی است.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود.  به اطرافیان وعده‌ و وعید‌های بی‌ثمر ندهید و ثابت کنید که سر قول‌‌‌های‌تان باقی می‌مانید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد.

فال روزانه فردا تیر (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما در میان می‌گذارد. بیش‌ از‌ حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجا که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد. احساس می کنید که دوستی ناخواسته قصد مداخله در کارهایتان را دارد. این امر شما را عصبانی کرده، او را متوجه اشتباهش بکنید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند.   کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید.  امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن‌تان می‌‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

 

فال روزانه فردا مرداد (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

****امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. سفری تفریحی را در پیش دارید و در این سفر اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما رخ خواهد داد. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشی ندارد اما به بهای گزافی می خواهید به هدفتان برسید. گره کارتان به دست خودتان باز می شود، بیهوده وقت تلف نکنید و منتظر کمک های غیبی ننشینید. شما سخت به نیتتان دل بسته اید به طوری که تمام اندیشه تان را تصاحب کرده است. اشتباه می کنید.

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

 

فال روزانه فردا شهریور (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌ استفاده نکنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چشم از شما برنمی‌دارد و مانند پروانه دورتان می‌چرخد، به فکر جبران این رفتار باشید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان معطوف کنید. کمی صبور باشید و گذشته را مرور کنید. شما می توانید در تحصیل موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید، زندگی سراسر مبارزه است، برای اجرای نیت خود نیاز به تلاش بیشتر دارید. چشم انداز شغلتان روشن است به شرط آن که از معلومات و فنون بیشتری برخوردار شوید.

 احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد، اما هنرهای خود را از دیگران پنهان کرده‌اید و آشنایان از توانمندی‌های شما بی‌خبر هستند. از امروز تصمیم بگیرید که این روحیه را کنار بگذارید و با نمایان کردن هنرهای خود در نزد دوستان و آشنایان، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

فال روزانه فردا مهر (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. یکی از اعضای خانواده امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. پرتوقعی را کنار بگذارید و توقع‌های نابجایی از اطرافیان نداشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز بدون هدف و نیت قبلی،‌ کار ناپسندی را انجام می‌دهد و شما را ناراحت خواهد کرد. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید. در مورد موضوعی که خودتان در موردش تحقیق نکرده اید به شنیدن حرف های دیگران اکتفا نکنید و دست به اقدامی نزنید. یذیرای میهمانی خواهید بود.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید.  برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید.   احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه فردا آبان (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

برای حل مشکلات امروز و فردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. فرصتی مناسب فراهم می‌شود تا به دنبال یکی از هدف‌‌های دیرینه‌تان بروید. برای حل مشکلات از یکی از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید. شخصی برای انجام کاری به شما کمک بزرگی خواهد کرد. کاری را شروع کرده اید که با سرعت دلخواهتان پیش نمی رود، به جای حرص و جوش مشکل اصلی را پیدا کنید و منتظر رسیدن خبری هستید، بی توجه به این خبر کار خودتان را بکنید. از جمعی که فقط وقتتان را می گیرد بهتر است هرچه زودتر فاصله بگیرید.

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید.   روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

فال روزانه فردا آذر (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌ای تدارک دیده تا حسابی شما را شگفت‌زده کند. شاید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان با کارها و رفتارهای خود روی اعصاب شما پیاده روی کند و شما تحریک شوید که واکنش تندی از خود نشان دهید، اما به شدت به شما توصیه می کنیم که به اعصاب خود مسلط باشید و رفتارهای این شخص را به دل نگیرید، مطمئن باشید هیچ منظور بدی در کار نیست. برای کسی کاری انجام می دهید و باری از روی دوشش بر می دارید. این روزها برای حفظ سلامتتان بیشتر ورزش کنید. در محیط کاری راهی که انتخاب کرده اید راه درستی نیست و به زودی پشیمان می شوید، این راه غیر از ضرر چیز دیگری برایتان ندارد. پیغامی دریافت می کنید به آن اهمیت ندهید.

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

فال روزانه فردا دی (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. یکی از رفقای قدیمی امروز به کمک مالی شما نیاز دارد. رابطه پنهانی که دارید را کنار بگذارید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای شما پیدا نمی‌کند. در مورد نیت تان دست از لجاجت بردارید و با اندیشه و تفکر و سرعت عمل مقدمات فعالیت خود را فراهم کنید. همیشه کارها بر وفق مراد نیست و حساب ها درست از کار در نمی آید. هر چه اصرار و پافشاری کنید، فقط وقت و عمرتان را تلف کرده اید. جواب یک دعوت را هر چه زودتر بدهید.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصی‌شان برآیند. با محبت و انسان‌دوستی، دامنه دوستانتان را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

فال روزانه فردا بهمن (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند مهر و محبت شما است. در پایان روز برای وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان به اندازه ی کافی انرژی خواهید داشت. شاید بتوانید ترتیب یک شام خوشمزه را بدهید و بقیه را به خانه تان دعوت کنید. از لحظه لحظه عمرتان نهایت استفاده را ببرید. بیش از پیش مورد لطف و توجه شخصی قرار خواهید گرفت. نامه ای دریافت می کنید و خرجتان کم می شود. با شخصی که حد و مرزش را نمی شناسد، رابطه تان را قطع کنید. ضرری که به شما می زند نمی توانید جبران کند. تکلیف کاری را روشن کنید.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. لحظه‌ای از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید.  شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

 

فال روزانه فردا اسفند (جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. خجالت را کنار بگذارید و عشق و محبت خود را به زبان بیاورید. برای حل مشکلات امروز از اطرافیان کمک بگیرید. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است. عشق‌زندگی‌تان روزی همراه عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. شخصی را بیش از این در تصمیمتان دخالت ندهید و هر چه زودتر تصمیمتان را بگیرید و تکلیف را روشن کنید. نزدیکان شما را از انجام کاری که در سر دارید، برحزر می دارند، شما اما بهتر است کار خودتان را انجام بدهید. برای شخصی که دوستش دارید، چیزی خواهید خرید که بسیار خوشحالش می کند. بحثی که نیمه کاره مانده تمام کنید.

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.

مطالب مرتبط