فال روزانه دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزده اردیبشهت و فال روزانه فردا نوزدهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزده اردیبشهت و فال روزانه فردا نوزدهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

مسعود کیمیایی چندبار ازدواج کرده است؟

 

اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

واکنشها به اظهارات پولاد کیمیایی درباره گوگوش

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش

به نظر می رسد که اوضاع دارد به نفع شما تغییر می کند. شرایط کیهانی موجود نشان دهنده ی این است که می توانید با خیال راحت به انتظار از راه رسیدن کمک های مالی غیرمنتظره بنشینید. شاید وامی که مدت ها برای آن دوندگی کرده اید را امروز بالاخره دریافت کنید، شاید حقوقتان افزایش پیدا کنید و شاید هم وجهی که قرار بوده مدت ها پیش دریافت کنید امروز به حسابتان ریخته شود، در هر صورت این پول درست به موقع به دادتان خواهد رسید و شما را از موقعیت دشواری که برایتان پیش آمده است نجات خواهد داد. شما در چند ماه گذشته در محل کارتان خیلی زحمت کشیده اید و امروز می بینید که کارهایتان بالاخره دارند دیده می شوند. در مورد وسیله ای که در فکر تهیه آن هستید فراموش نکنید که قیمت بالا اهمیت ندارد، مهم این است که برای کارتان به این وسیله نیاز دارید. به پیشنهادی که به شما می شود پاسخ سریع ندهید و ابتدا خوب به آن فکر کنید و جوانب را بسنجید. برای کاری باید برنامه ریزی کنید و با نظم پیش بروید.

گوگوش چندبار ازدواج کرده است؟

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. امروز همسر یا عشق‌ زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند.  روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز به ظاهر خودتان توجه ویژه ای داشته باشید و حتی اگر مجبور هستید سر کار رفته و یا بیرون از منزل به کاری رسیدگی کنید هم قبل از رفتن خانه تان را نیز تمیز و مرتب کنید. به طور غیر منتظره ای مهمان هایی برای سر زدن به شما به خانه تان خواهند آمد، اگر برایتان امکان دارد آنها را به صرف غذا دعوت کنید و بخواهید که پیشتان بمانند. این افراد هر که باشند داشتن یک رابطه ی خوب با آنها خیلی زودتر از آن چیزی که خودتان فکرش را بکنید به کارتان خواهد آمد. شاید حتی یکی از آنها بتواند موقعیتی را برایتان فراهم کند تا در همان محلی که همیشه دلتان می خواسته است شروع به کار کنید. خلاصه اینکه از مهمان هایتان خوب پذیرایی کنید! برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی دارید. برای یک تصمیم گیری مهم رودروایسی را کنار بگذارید و از شخصی که می دانید در این کار خبره است راهنمایی بخواهید و مشورت کنید. کسی که دائم از شما ایراد می گیرد نمی خواهد با شما بماند، او فقط دنبال دلیل می گردد، قدر خودتان را بیشتر بدانید.

اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. شک و تردید در رفتار همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراموش کنید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید. سفره دلتان را پیش اعضای خانواده باز کنید و بار غصه‌های‌ خود را زمین بگذارید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما امروز احساس می کنید که جای یک چیزی که خودتان هم نمی دانید چیست در زندگیتان خالی است. شما در زندگی خود به چیز جدید و متفاوتی نیاز دارید و از روند تکراری و خسته کننده ی اوضاع خسته شده اید. اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی هستید چرا برای یک سفر چند روزه به مقصدی که تا به حال نرفته اید برنامه ریزی نمی کنید؟ حتی اگر در حال حاضر پول لازم برای رفتن به این سفر را نداشته باشید می توانید با شروع تحقیق و برنامه ریزی های لازم حال و هوای خودتان را عوض کنید. اگر سوالی در مورد رابطه ی عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده است بهتر است به جای سکوت در مورد آن با عشقتان صحبت کنید، اما این کار را با احتیاط انجام دهید! کسی که به شما بدی کرده و حقتان را خورده بود تاوان سنگینی پس می دهد که شما از آن با خبر می شوید. اعتماد به نفس از دست رفته تان را باید خودتان دوباره به دست بیاورید، به خودتان نهیب بزنید و از جای تان بلند شوید. در مورد مشکل مالی تان از جایی که انتظار ندارید به شما کمک خواهد شد.

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید.  یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.  دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید.

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

: وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

امروز چشم و گوشتان را خوب باز کنید. اگر حواستان را خوب جمع کنید اطلاعات مهمی را دریافت خواهید کرد که می توانند از راه های مختلف به افزایش درآمد شما کمک کنند و این تنهای یکی از اتفاقات فوق العاده ای است که امروز برایتان پیش خواهند آمد. شما امروز هم از لحاظ ظاهری و هم رفتاری از جذابیت بالایی برخوردار هستید و دیگران را با رفتار گرم و صمیمانه ی خود به راحتی تحت تأثیر قرار می دهید. تا می توانید از این همه انرژی مثبتی که اطرافتان را در برگرفته است بهره ببرید زیرا این وضعیت تا ابد ادامه پیدا نخواهد کرد. بعد از چند روز خسته کننده و همراه با اتفاقات نه چندان خوشایند امروز می تواند روز تازه ای برای شما باشد. شنیدن یک جمله ساده اعصابتان را به هم می ریزد، تا می توانید سکوت کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. دریافت یک پیغام یا ایمیل متعجبتان می کند، شما از هوش بالایی برخوردارید مهم این است که آن را در چه زمینه ای به کار بگیرید تا موجب رضایت خاطر خودتان و اطرافیانتان فراهم شود.

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید.  پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

امروز اطلاعات بسیار مهمی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شاید با خواندن یک مقاله در روزنامه تصمیم بگیرید در بازار بورس و یا یک معامله ی سودآور سرمایه گذاری کنید. شاید هم خبرهایی در مورد سخنرانی یکی از افراد معروف مورد علاقه تان در محلی در نزدیکی خانه تان به گوشتان برسند و شما هم بخواهید در این مراسم سخنرانی شرکت کنید. این خبرها هر چه که بودند اگر با شنیدن آنها تپش قلبتان زیاد شد در برداشتن قدم هایی که فکر می کنید لازم هستند تردید نکنید و مطمئن باشید اتفاقات خوبی در انتظارتان خواهند بود. شاید بهتر باشد فعلا در مورد این موضوع با دیگران و مخصوصا آنهایی که همیشه ساز مخالف می زنند صحبت نکنید. متانت و غرور شما از طرفی باعث می شود تا در محیط های خانواده و یا کار و حتی محیط آموزش با شما رفتاری توام با احترام در پیش گرفته شود اما شخصی که به تازگی با شما آشنا شده غرور شما را نشانه خودپسندی از جانب شما می داند، بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا شما را بهتر بشناسد.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

تحت شرایط کیهانی موجود توانایی های ذهنی شما و همچنین قدرت بیانتان افزایش قابل توجهی پیدا خواهند کرد و همین باعث می شود که امروز فرصت بسیار خوبی باشد تا به افکارتان در مورد ارائه ی یک پروژه ی کاری سر و سامان داده و آن را با شخصی که ممکن است شریک آینده تان باشد در میان بگذارید. در ارتباط با زندگی شخصیتان هم بد نیست به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاده اند کمی بیشتر فکر کنید چون واقعیت برخی مسائل هنوز برای شما آشکار نشده است و همین موضوع سوء تفاهم هایی را به وجود آورده است که اگر هر چه زودتر حل نشوند می توانند به ریشه ی برخی مشکلات و اختلافات جدی و حل نشدنی تبدیل شوند. شخصی می خواهد شما به هر سازش برقصید؛ تا اعصابتان بیش از این به هم نریخته و عکس العمل بدی نشان نداده اید نه بگویید و از او فاصله بگیرید. اتفاقی که فکر می کنید به ضررتان بوده برایتان ختم به خیر می شود. برای گرفتن راهنمایی با شخصی تماس می گیرید که نهایتا به شما کمکی هم نمی کند.

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.    همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبتی که به شما می‌کند را جبران کنید.

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز آنچه به زبان می آورید با آنچه در درونتان می گذرد فرق دارد، اما این کارتان به هیچ وجه از روی نداشتن صداقت و یا داشتن انگیزه های نابکارانه نیست. شما به هیچ وجه سعی در گول زدن دیگران ندارید. واقعیت این است که حرف زدن در مورد نیازها و خواسته هایتان برای شما خیلی دشوار شده است و نمی توانید آنچه در دلتان است را به راحتی به زبان بیاورید، مخصوصا اگر بدانید خواسته ی طرف مقابلتان چیز دیگری است و با شما فرق دارد. اگر فکر می کنید این کار درست است اشکالی ندارد اگر برای مدتی کوتاه نیازهای شخصیتان را کنار گذشته و دیگران را در اولویت قرار دهید. شما خوب می دانید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است. روی حرف دیگران بیش از حد حساب باز نکنید. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. از طعنه ها و کنایه های حسودان باکی نداشته باشد و به آن بها ندهید، کار خودتان را بکنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

دیگر وقت آن فرا رسیده است که کمی روی اعتماد به نفس خود کار کنید و از شر این زندان ذهنی که برای خود ساخته اید رها شوید. شما هم به خوبی دیگران هستید و همان توانایی هایی را دارید که همه دارند (شاید حتی بیشتر!)، پس چرا خودتان را باور نداشته باشید؟! مشکل اصلی اینجاست که شما نمی خواهید دچار خودخواهی و خودبینی شوید و کنترل نفستان از دستتان خارج شود، اما فراموش نکنید که این هم بخشی از وجود شماست و نمی توانید آن را نادیده انگاشته و در هر موقعیتی سعی در انکار و نابودی آن داشته باشید. نه شما می توانید کامل و بدون نقص باشید و نه هیچ کس دیگری، پس بیهوده عزا نگیرید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید، احترام بیشتر به خانواده و دوستان می تواند شما را از این هم محبوب تر کند. نا امید بودن از گناهان بزرگ است، آینده را بدون عینک بدبینی ببینید. برای انجام یک معامله، خرید یا فروش عجله نکنید.

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.  روز خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه مواظب جیبتان باشید و ولخرجی نکنید.

 

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

امروز به طور کلی برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود. شما این فرصت را در اختیار دارید تا اتفاقات و تحولات چند هفته ی اخیر را در خلوت خود مورد بررسی قرار داده و درک بهتری از شرایط فعلی خود پیدا کنید. بی آن که خودتان را ناراحت کرده و یا بیش از اندازه ذوق زده شوید مسیری را که تا کنون به سمت اهداف خود طی کرده اید را زیر نظر گرفته و میزان پیشرفت خود در این راه را بررسی کنید. امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود و شما خیلی راحت تر از همیشه می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. چرا با چند تا از دوستانی که به تازگی پیدا کرده اید دور هم جمع نمی شوید تا شناخت بیشتری از آنها پیدا کنید؟ رابطه عاطفی میدان مسابقه نیست، گاردهایتان را پایین بیاورید و از در صلح وارد شوید و حرف های طرف مقابلتان را بدون قضاوت بشنوید. یک تصمیم روی آینده کاری تان تغییر بزرگی ایجاد خواهد کرد. به حرف های کسی که در مورد مسئله ای به شما هشدار می دهد گوش کنید و بعد تصمیم بگیرید.

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهن‌تان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد.  علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

شما امروز فوق العاده به نظر می رسید و احتمالا خودتان هم متوجه نگاه های تحسین آمیز اطرافیانتان شده اید. این وضعیت فرصت خوبی برای تحت تأثیر دادن شخصی که دوست دارید و دلتان می خواهد احساس خود را با او در میان بگذارید در اختیار شما قرار داده است. شاید بهتر باشد دست از تردید و نگرانی برداشته و سفره ی دلتان را پیش او باز کنید. شما امروز خیلی احساساتی شده اید و اگر متأهل باشید این می تواند زمینه ساز یک غروب عاشقانه در کنار همسرتان باشد. لازم نیست خودتان را به خرج بیندازید، در خانه ی خودتان برای یک شام رمانتیک دو نفره تدارک ببینید و مطمئن باشید که همسرتان را با این کار بسیار خوشحال خواهید کرد. شما به جواب سوالی احتیاج دارید، هرچه زودتر با شخصی که جواب را می داند تماس بگیرید. برای پیشرفت یک کار بهتر است خودتان آستین بالا بزنید و همین امروز دست به کار شوید، زمان با شما یار است فرصت را از دست ندهید. شنیدن یک خبر ساده باعث عصبانیت‌تان می شود.

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید.   از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق ‌زندگیتان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.  زندگی را جدی بگیرید و با دیدگاهی مثبت به آینده نگاه کنید.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز روز شانس شماست، مخصوصا اگر پای مسائل عاطفی در میان باشد. شما امروز احساس می کنید از هر زمان دیگری به شخصی که دوست دارید نزدیک تر شده اید و هر چند این احساس را نسبت به سایر دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان نیز دارید، این نزدیکی به عشقتان برای شما حال و هوای خاصی را به وجود آورده است. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب دارد کار می کند و اگر آن را درست به کار بگیرید می توانید اثرات پایداری را روی روابط شخصی و کاری خود ایجاد کنید. اگر قصد فروش چیزی را دارید امروز می تواند فرصت بسیار مناسبی برای انجام این کار باشد. فقط مواظب باشید انتظاراتتان را زیادی بالا نبرید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن را انتخاب کنید که دلتان می گوید. تا می توانید طوری زندگی کنید که بیش از این حسرت به دلتان نماند. شنیدن خبری شگفت زده تان می کند، فکر بد نکنید صبر کنید تا از جزئیات باخبر شوید. برای کسی که برایتان عزیز است یک هدیه بخرید.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود  اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. احتمال دارد که امروز با همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده، مشاجره کنید. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

 

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

امروز بهتر است سعی نکنید با یک دست چند هندوانه بردارید، در غیر این صورت به احتمال زیاد همه ی آنها از دستتان خواهند افتاد! امروز زندگی اجتماعی شما شور و هیجان تازه ای پیدا کرده است و با عجله ی تمام خودتان را برای شرکت در مهمانی ها و مراسم های مختلفی که دعوت شده اید آماده می کنید. این همه فعالیت اجتماعی در کنار برنامه ی شلوغ کاری که در انتظارتان است امروز را به یک روز دیوانه کننده تبدیل کرده است. اینقدر به خودتان فشار نیاورید! قبل از اینکه حتی به مهمانی ها و مراسم های مختلف فکر کنید کارهای روزمره تان را به انجام برسانید و در پایان اگر وقتی برایتان باقی ماند تنها در جمعی که برایتان از همه مهمتر است حاضر شوید! به راه خود بروید و کاری به حسودی که سعی دارد حواستان را از کاری که باید انجام دهید پرت کند نداشته باشید. امکان مسافرتی برای شما فراهم می شود حتما از آن استفاده کنید. شما به چیزی برای تمدد اعصاب نیازمندید. خوش قول نبودن می تواند شما را به دردسر بیندازد.

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند.  اگر می‌خواهید کامروا باشید، سحرخیزی پیشه کنید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود

مطالب مرتبط

آخرین اخبار