فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهارم بهمن و فال روزانه فردا ۲۴ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهارم بهمن و فال روزانه فردا ۲۴ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

پس از مشکلات اقتصادی که این اواخر داشته اید، حالا بالاخره تصمیم گرفته اید که با مشکل خود روبرو شده و هر کاری که برای حل آن لازم است انجام دهید. شما به این که شرایط را تحت کنترل خود در بیاورید عادت دارید و مشکلات و نگرانی های کوچک مالی نمی توانند از میدان به درتان کنند. مهم تر از همه این ها، شما این را خوب می دانید که پول همه چیز نیست. توانایی بالایی که در واکنش نشان دادن به مشکلات دارید و اصالت و از خود گذشتگی در رفتارتان به شما کمک خواهند کرد که به خوبی از پس این موقعیت بربیایید. دینی به گردن شخصی دارید. او بسیار تلاش می کند تا جبران کند. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید.

بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.  با فرد جدیدی آشنا می‌شوید که تجربه‌های بی‌شماری دارد. آشنایی با این فرد را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و درس‌های زیادی از تجربه‌های این فرد فرا بگیرید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما دارید وارد دوره مثبتی می شوید که سرشار از احساس آرامش و سرزندگی خواهد بود. همه چیز در هارمونی کامل به سر می برد و نسبت به آنهایی که دوست دارید احساس نزدیکی می کنید و آنها نیز نشان می دهند که چقدر برای شما ارزش و اهمیت قائل هستند و دوستتان دارند. به دنبال دلیل به وجود آمدن این شرایط نباشید و تنها از آن حداکثر استفاده را ببرید؛ چیزهای خوب تا ابد ادامه پیدا نمی کنند. تمام فشارهایی که این اواخر روی خودتان احساس می کرده اید را رها کنید و آرامش کامل را تجربه کنید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید.

احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از دوستان نزدیکتان وجود دارد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم به دلخوری و ناراحتی بکشد و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و سوء‌تفاهمی که ایجاد شده را از دل ایشان بیرون نمایید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید.   میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.  اجازه ندهید وقت باارزش شما به انجام کارهای غیر ضروری تلف شود.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز نزدیکان و دوستانتان از شما انتظارات بیش از اندازه ای دارند و ممکن است از شما بخواهند روز تعطیل و انرژی با ارزشتان را صرف کارهایی بکنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارند و حتی از آنها متنفر هستید. اگر حال و حوصله انجام این کارها را نداشته و برنامه های بهتری برای روزتان دارید بهتر است خیلی صادقانه این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. شما از آن آدم هایی نیتستید که در راه رسیدن به اهداف و رویاهایشان ترسی به دلشان راه بدهند، اما بهتر است که قبل از هر کاری خوب به نتایج و عواقب احتمالی آن فکر کنید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.

 سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگیتان بریزید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شده است، این فرد با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما و دوستانتان مدت زیادی است که قصد راه انداختن یک مهمانی دوستانه را داشته اید اما چند هفته است که این اتفاق جور نشده است. برای دور هم جمع شدن با آنهایی که دوست دارید نیاز به این همه برنامه ریزی نیست، کافی است چند تا تماس تلفنی گرفته و یک غذای ساده و خودمانی درست کنید؛ مطمئن باشید آنهایی که از بودن در کنار شما لذت می برند خیلی زود خودشان را به شما خواهند رساند و این یکی از لذت بخش ترین دور همی های دوستانه تان خواهد بود. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید.  هدیه‌‌ای برای یکی از آشنایان خریده‌اید و می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که این فرد آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. همسر یا عشق ‌زندگیتان از دنده چپ بلند شده و حوصله ندارد. در این شرایط برای جلوگیری از هرگونه مشاجره، عشق ‌زندگیتان را به حال خودش رها کنید و بگذارید برای مدتی تنها باشد. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، امروز با شما تماس می‌گیرد تا با هم دیداری داشته باشید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شانس بالاخره به شما روی آورده است و شما لیاقت این خوش اقبالی را دارید، زیرا برای به دست آوردن این نتایج در زندگیتان سخت تلاش کرده اید و موفقیت هایتان تنها به خاطر خوش اقبالی بیش از اندازه تان نیستند. موفقیت معمولا در اثر انرژی و وقت زیادی که شما صرف یک هدف می کنید و یا آنچه در درون خود تغییر داده اید به دست می آید. پس همان کارهایی که برای رسیدن به وضعیت فعلیتان انجام داده بودید را ادامه دهید. دستی برای گرفتن کمک به سویتان دراز می شود، حواستان به برخوردتان باشد و تا می توانید در جهت کمک تلاش کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید. دنیا هیچ وقت با آدم سر سازگاری ندارد، دائم شکوه نکنید و بیشتر تلاش کنید.

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که برداشتن سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.  عادت‌های ناپسندی دارید و سلامت خود را با این رفتار به خطر انداخته‌اید. در اولین فرصت فکری به حال اصلاح این عادتها بردارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شرایط کیهانی موجود دارند شما را وادار به پذیرش مسئولیت های بیشتر می کنند. شاید خودتان فکر کنید که از پس این همه کار برنخواهید آمد، اما در واقع همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در حال حاضر شما توانایی فوق العاده ای هدایت و رهبری دیگران، تصمیم گیری و هر کار دیگری که برای تکمیل فعالیت های گروهی لازم است، دارید. اگر خودتان را دست کم بگیرید اشتباه بزرگی کرده اید! در سر بزنگاهی شخصی به داد شما خواهد رسید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید. صحبت با شخصی نظرتان را در مورد مسئله ای تغییر می دهد و ناگهان دلتان آرام می گیرد. برای انجام یک معامله عجله نکنید، لازم است که بیشتر تحقیق کنید.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید. امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید تا روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد.   امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.




فال روزانه مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

به نظر می رسد که شما عادت بدی دارید و آن هم این است که کار امروز را به فردا می اندازید، مخصوصا آن کارهای کوچکی که در ظاهر بی اهمیت به نظر می آیند و در یک چشم به هم زدن می بینید که یک انبار کار در انتظارتان است. امروز هم از آن روزهاست که باید با انبار کارهای پشت گوش انداخته مواجه شوید. شاید هر از گاهی در عالم خیال و رویا فرو بروید؛ یادتان باشد این رویاها تنها گاهی محقق می شوند که شجاعت تبدیل آنها به واقعیت را داشته باشید. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.   اعضای خانواده امروز شما را حسابی تحویل می‌گیرند و لحظه‌های سرشار از شادکامی و رضایت در انتظار شماست. لطف اهل منزل را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز با آن روتین خسته کننده روزمره، ترس ها و بی حوصلگی هایتان خداحافظی کنید. شما دارید وارد دوره فوق العاده ای از خوش شانسی و موفقیت می شوید. با وجود این که هر از گاهی احساس کمبود اعتماد به نفس می کنید، تمام این اتفاقات خوب در زندگیتان خواهند افتاد و گام هایی بزرگ به سوی اهداف خود برخواهید داشت. امروز ممکن است بعضی حرف هایتان باعث ناراحتی عزیزانتان شوند. اگر می خواهید حرفی بزنید که فکر می کنید ممکن است آنها را دلخور کند سعی کنید راهی بهتر و ملایم تر برای بیان آن پیدا کنید.برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

امروز یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهد کرد، این موفقیت را از صمیم قلب به ایشان تبریک بگویید و برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتری داشته باشید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد.  از بودن در تنهایی لذت می‌برید، امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا در گوشه‌ای بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به نظر می رسد که امروز زندگی دارد به شما لبخند می زند. بخت بالاخره با شما یار شده است و از شادی در پوست خودتان نمی گنجید. یک چنین موقعیت هایی تا ابد ادامه پیدا نمی کنند، پس نهایت استفاده را از آنها ببرید. البته باید مواظب باشید اعتماد به نفسی که این وضعیت در شما به وجود آورده است باعث نشود نسبت به دیگران احساس برتری کرده با آنها بدرفتاری کرده و یا توانایی های آنها را دست کم بگیرید. در بخش به دیگران میانه رو باشید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.   فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز برای شما زمانی فوق العاده برای حرف زدن و یا نوشتن است. پس اگر مدت هاست که می خواسته اید با شخصی یا جمعی صحبت کنید و یا قصد داشته اید کتابی بنویسید اکنون زمان است که آستین ها را بالا زده و دست به کار شوید. هر کدام از این کارها را که بخواهید انجام دهید قطعا برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. شما در این زمینه ها استعداد قابل توجهی دارید، پس بدون آن که بهانه بیاورید از آن استفاده کنید. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است شنونده باشید و یاد بگیرید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما در ظاهر به طور جدی مشغول کارهایتان هستید، اما از درون نیاز عمیقی به برقراری ارتباط با اطرافیان خود احساس می کنید و با وسواسی بی سابقه در فکر این هستید که چطور می توانید به آنهایی که دوست دارید نزدیک تر شوید. اگر این دغدغه و تلاش درونی به خاطر این است که احساس می کنید در واقع به خاطر این است که فکر می کنید دیگران به اندازه کافی دوستتان ندارند، شاید بهتر باشد اول این مشکل را با خودتان حل کنید و ببینید چرا چنین احساسی دارید. از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند.  یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید.   رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌ زندگیتان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. با فردی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی درازمدت را میان شما و این فرد فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ )

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما دارید وارد دوره ای می شوید که شانس و موفقیت بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. قدم های تازه ای که در مسیر حرفه ای و زندگی خصوصیتان برمی دارید به خوبی و بدون مواجه شدن با مشکلات جدی به نتیجه خواهند رسید. اگر به فکر شروع یکی از فعالیت های هنری یا ورزشی مورد علاقه خود به صورت حرفه ای هستید اکنون زمان بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد. به هیچ عنوان به این موضوع فکر نکنید که این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت و یا به شما فشار زیادی وارد خواهد کرد. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. حرفی که دوست دارید بشنوید به دیگران نگویید. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزها. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید.

اتفاقی غیرمنتظره در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اتفاق در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.  عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار