فال روزانه دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۵ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و پنجم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کن...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۵ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و پنجم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز هیچ چیزی نمی تواند شما را متوقف کند و به نظر می رسد که می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید. اعتماد به نفس و انرژی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند و بی شک می توانید از پس هر مشکلی بر بیایید. با این همه، وقتی دارید برای پروژه های جدیدتان برنامه ریزی می کنید باید با دقت بیشتری پیش بروید. شما در انجام هر کاری موفق خواهید بود، ولی در نظر داشته باشید که کاری را انجام دهید که خودتان می خواهید، نه کاری که دیگران از شما انتظار دارند. موفقیت با یک تصمیم درست برای ریسک کردن شروع میشود.در رابطه بایک برخورد لفظی در روز های آینده احتیاط کنید کنترل کلامتان را از دست ندهید اگر احساس میکنید این روزها انرژی کافی ندارید آگاهانه سرعت انجام کار ها را کاهش دهید تا توانتان بیشتر شود .مالی که به دستتان میرسد در درست ترین راه ممکن به کار خواهید گرفت. مطمئنا این اولین و آخرین بار نیست.

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید.  احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. امروز ممکن است حرف ناشایستی به یکی از اطرافیان بگویید. اجازه ندهید روز شما با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل این فرد را بدست آوررید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید.  شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگیتان راهی خرید شوید و حسابی بازارگردی کنید. حواستان باشد که بیش از حد خرج نکنید و جانب احتیاط را نگه دارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز خاطرات تلخ اتفاقات گذشته مانع انجام کارهایتان به نحوی که خودتان از خود انتظار دارید شده اند. برای این که بتوانید در زندگیتان پیشرفت هایی که مورد انتظارتان هستند را داشته باشید باید این خاطرات ناخوشایند را به طور جدی مورد بررسی قرار داده و پرونده آنها را برای همیشه ببندید. اگر خودتان به تنهایی از پس انجام این کار بر نمی آیید و به نظرتان بیش از اندازه ترسناک است می توانید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. شما آماده اید تا براى رسیدن به اهدافتان به سختى کار کنید. در واقع شما تمام هوش و حواستان را روى این متمرکز کرده اید که به دیگران نشان دهید وقتى پاى رسیدن به اهدافتان در میان باشد، چقدر جدى مى توانید باشید. به یاد داشته باشید که تنها بر اساس وعده و وعیدهایى که به دیگران مى دهید نمى توانید وجههء اجتماعى خود را بالا ببرید. تا دیر نشده، دست به کار شده ، و ایده هایتان را عملى کنید.

سفر غیرمنتظره‌ای در پیش دارید. از آنجایی که مشغول کار هستید و آمادگی سفر ندارید، احساس می‌‌کنید این سفر به شما خوش نخواهد گذشت. با این حال راهی سفر شوید و مطمئن باشید لحظه‌هایی سرشار از شادی را در مسافرت تجربه خواهید کرد.  خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.  قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز این احتمال وجود دارد که پول باد آورده ای را به دست بیاورید، سعی کنید عاقلانه از آن استفاده کنید. شاید بهتر باشد پیش از خرج کردن آن کمی صبر کنید تا برنامه ریزی بهتری برای ان داشته باشید، این کار حتی می تواند باعث شود درک تازه ای از این که چه چیزهایی در زندگی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند پیدا کنید. شاید به این نتیجه برسید که شغلتان این روزها اصلا شما را راضی نمی کند و ترجیح می دهید در زمینه دیگری فعالیت داشته باشید. در مورد مسایل بسیار حساسی مجبور به بحث کردن خواهید شد در شرایط فعلی مهربانی شما بیش از هر وقت دیگری به شما کمک میکند تا با دیگران احساس همدردی کنید، در حال حاظر نگرش شما منطقی تر شده است و میتوانید رویای مبهمی که داشته اید را به تعادل برسانید و ان را از یک امید واهی به هدفی قابل دستیابی تبدیل کنید ،نگران شخصی راه دور هستید که شاید نتواند از پس مشکلات برآید.

مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید مواظب سلامتی خود نیستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید.    دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. از معاشرت با افرادی که آشنایی کاملی از آنها ندارید برحذر باشید. در غیر این صورت از جایی که انتظارش را ندارید آسیب بدی به شما وارد می‌شود.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. یک دوست قدیمى ناگهان براى شما شخصیت تازه اى پیدا کرده و طرف مقابلتان براى شما جذابیتى فوق العاده پیدا خواهد کرد. گویا عشق تازه اى در راه است. البته نباید انتظار داشته باشید که همهء درها یک شبه به رویتان باز شود. بکار گیرى خلاقیت هاى هنرى کار چندان ساده اى نیست؛ اما این روزها شما مى توانید روى مهارتها و حتى افکار عجیب و غریب تان سرمایه گذارى کنید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتیتان باشید.  مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. با فرد جدیدی آشنا می‌شوید که تجربه‌های بی‌شماری دارد. آشنایی با این فرد را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و درس‌های زیادی از تجربه‌های این فرد فرا بگیرید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. کم خوابی بی طاقتتان کرده اینکه واقعیت و رویا با هم آنقدر ترکیب شوند که نتوانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید وضعیتی بسیار گیج کننده و خطرناک است بکارگیری تخیلاتتان به شما بصورت صحیح این امکان را می دهد که به مرحله جدیدی وارد شوید دوستی در حقتان محبتی خواهد کرد پیاده روی را به برنامه های روزانه تان اضافه کنید .

افکار پریشانی دارید و تمرکزتان را در زندگی از دست داده‌اید. قبل از اینکه این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد، چاره‌ای برای حل آن بیندیشید و فکرهای نگران کننده را کنار بگذارید.  اهل عمل نیستید و با مشکلات روبه‌رو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.   انسان صادقی هستید و کسی تاکنون از شما دروغ نشنیده است. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید با ادامه صداقت و راستگویی، اعتماد افراد بیشتری را به خود جلب می‌کنید و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص دهید. اگر دوستانتان امروز بعد از ظهر شما را به یک دور همی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید. وقتی به احساس خود اعتماد داشته باشید خیلی راحت تر می توانید از تصمیماتی که می گیرد مطمئن باشید. با شخصی مکالماتی در مورد مسائل کاری خواهید داشت اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند روی سرعت، پیشرفت و بالا رفتن درآمدتان تاثیر بسزایی داشته باشد. یادتان باشد همه ایده ها لزوماً عملی نخواهند شد، اصرار بیهوده نکنید.

 مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند. همسر یا عشق زندگیتان از دنده چپ بلند شده و اعصاب ندارد. در این شرایط بیش‌از‌حد به دست‌و‌پای عشق زندگیتان نپیچید. ایشان پس از مدتی روحیه خود را باز می‌یابد و از در مهربانی با شما وارد می‌شود. به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود. روحیه حق‌به‌جانبی که دارید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ادامه این روحیه چیزی به غیر از انزوای شما به دنبال نخواهد داشت.




فال روزانه مهر

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. باصداقت و روراستی تمام رفتار کنید در غیر این صورت خودتان را در دنیای غیرواقعی که خودتان ساخته اید گرفتار خواهید کرد.بخاطر هیچکس ارزشهای خودتان را فراموش نکرده و کنار نگذارید. کنار آمدن با دیگران نشان دهنده ی ضعف شما نیست بلکه بیانگر قدرت شماست.کاری که مدتها زمان و انرژی شما را گرفته بود بالاخره به ثمر می نشیند.

سلامت وجود نازنینتان به خطر میفتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطارانتان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذر زمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید.  مدتی است که احساس می‌کنید چرخ روزگار بر وفق مراد شما نمی‌چرخد. غم به دل خود راه ندهید زیرا این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و روی خوش زندگی را می‌بینید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز لیست کارهایی که باید انجام دهید انگار تمامی ندارد و بخش بزرگی از روزتان را صرف دویدن از این طرف به آن طرف و انجام کارهای روزانه تان خواهید کرد. شما که خودتان می دانید اداره کردن یک خانه و زندگی چقدر وقت و انرژی لازم دارد. سعی کنید با دیدن حجم زیاد کارهایی که به عهده تان هستند هیجان زده و یا عصبانی نشوید، بیشتر موعدهایی که برای خودتان تعیین کرده اید را خود شما تعریف کرده اید و اگر با کمی تاخیر مواجه شوند کسی حتی متوجه این موضوع هم نخواهد شد. اگر پشتکار و نبوغتان را توامان بخوبی بکار بگیرید می توانید یک رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کنید. درگیر ماجرایی خواهید شد. کاسه ی داغتر از آش نشوید. ممکن است بخواهید در مورد نحوه ی ادامه ی همکاری یا همراهی با شخصی برخی تغییرات ایجاد کنید. چند روزی به این موضوع فکر کنید. اگر با گذشت زمان نظرتان عوض نشد. ایده تان را عملی کنید.

 اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.   روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما برای ایجاد تغییرات در وضعیت حرفه ای خود کاملا آمادگی دارید خواه این تغییرات جزئی باشند، خواه بخواهید جهت کاریتان را به طور کلی تغییر دهید. تا به حای به این فکر کرده اید که از رئیستان بخواهید به شما اجازه دهد یک روز در هفته به جای این که به محل کارتان بروید کارهایتان را به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید؟! این کار علاوه بر این که به شما فرصت استراحت بیشتری داده و باعث می شود از بودن در فضای خانه لذت ببرید، باعث می شود بخشی از هزینه رفت و آمد ماهیانه تان نیز کاهش پیدا کند. تا حد توان به درد و دل دیگران گوش کنید اما راهنمایی‌ نکنید عقل و منطقتان خوب شما را راهنمای خواهد کرد به شرطی آن که راهتان از ابتدا بر اساس فرضیات درست تعریف کنید روز‌های بسیار شلوغ همراه با تجربه‌های شیرین و تازه پیش رو دارید به خواستهای پیش از حد فردی در اطرافتان محترمانه نه بگوید و خودتان رها کنید.

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای دلخواه، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید.  فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید.  عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندیهایتان بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما چه رویایی در سر دارید؟ امروز خیلی جدی به این سوال فکر کرده و دقیق ترین پاسخ ممکن را برای آن پیدا کنید. سپس برای رسیدن به آنچه در سر دارید برنامه ریزی کرده و بیشترین تلاش ممکن را برای تحقق بخشیدن به آن انجام دهید. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که هرکاری که شما امروز آغاز کنید با موفقیت فوق العاده ای همراه خواهد بود. شاید در ابتدا با خودتان فکر کنید که این رویاها بیش از اندازه بلندپروازانه هستند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، البته به شرط آن که قدم به قدم پیش بروید. شما نیازى به اینکه زحمات و کارهایتان در محل کار توسط دیگران دیده شوند ندارید. همین که وظایف بطور کامل و سر وقت انجام شوند براى شما لذت بخش ترین پاداش ممکن خواهد بود. شخصى که به شما علاقمند است، کمکتان مى کند تا براى رسیدن به نقشه ی بلند پروازانه و خلاقانه اى که دارید برنامه ریزى کنید. تقسیم کار کنید تا این همه فشار را به تنهایى به دوش نکشید.

بیماری وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. همیشه سرتان را به کار بند می‌کنید و وقتی برای همسر یا عشق زندگیتان نمی‌گذارید، ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد خواهد کرد. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید.  مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد نماید. به فکر زراندوزی و جمع‌کردن مال دنیا هستید و از خوشی‌های ساده و معمولی فراموش کرده‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه به خاطر داشته باشید که ثروت تنها دلیل شادکامی در دنیا نیست و شادی‌های کوچک را دست‌کم نگیرید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، اما شاید شما آن شخصی نباشید که خودتان فکر می کنید هستید. این احتمال وجود دارد که شما استعدادهایی داشته باشید که تا کنون به آنها پی نبرده اید و اگر امروز به این موضوع پی ببرید و این استعدادها بروز پیدا کنند هیچ کسی به اندازه خود شما تعجب نخواهد کرد! این اتفاق می تواند سیر زندگی حرفه ای شما را به طور کلی تغییر دهد. سعی کنید راه های خوبی برای به کارگیری این استعدادهای تازه کشف شده در زمینه کاریتان پیدا کنید. اتفاقی باعث میشود به دلتان شادی بیافتد و لبخند بر لبتان بنشیند شما خودتان متوجه نیستید ولی رفتار شما میتواند الهام بخش خیلی ها باشد. اگر در زمینه روابط عاطفی برایتان فزصتی به وجود آمده است آنرا با تامل بیش از حد واین دست و آن دست کردن از دست ندهید .از ریسک کردن نترسید خیلی واضح و صریح در مورد ایده ها و برنامه هایتان صحبت کنید.

دوستان و آشنایان مهربانی دارید که شما را هرگز تنها نگذاشته‌اند، امروز بار نگرانیهایتان را با هم‌صحبتی با آنها زمین بگذارید.  انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه میندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. دوستی که مدت‌هاست از او خبر ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. قدر این دوست را بدانید و در آینده بیشتر از وی خبر بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما در آستانه تجربه ی تغییراتی بزرگ در مسیر زندگی خود قرار گرفته اید و این تغییرات ممکن است حتی همین امروز به وقوع بپیوندند. ذهن خود را در برابر هر گونه احتمالی باز بگذارید. این احتمال وجود دارد که اطلاعات مهمی را دریافت کنید، اما خودتان در حال حاضر به اهمیت آنها پی نخواهید برد و با گذشت زمان و نگاه کردن به گذشته متوجه این موضوع خواهید شد. شاید دانستن این موضوع بتواند به شما کمک کند پیش از آن که دیر شود به اهمیت اطلاعاتی که به دست می آورید پی ببرید. پیام یا تماسهای تلفنی ای خواهید داشت که شما را با افراد تازه ای آشنا می کند که می توانند به افراد مهمی در زندگیتان تبدیل شوند. وقت شناس و مراقب کلامتان باشید. با تمرکز آگاهانه و روی آنچه میگویید و می شنوید از اتلاف زمان و انرژیتان جلوگیری کنید. حتی اگر فکر می کنید این روزها تمرکز بر روی جزییات اساسی برایتان دشوار شده.

اتفاقی غیرمنتظره در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اتفاق در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را تنها بگذارید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید.  مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید. خبر غیرمنتظره‌ای به دستتان می‌رسد. آماده پذیرش این خبر باشید و از اتفاق‌های ناخواسته هراسی نداشته باشید. مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار