فال روزانه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و شش اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و ششم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند....

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و شش اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و ششم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

 

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

امروز شما در تلاش برای واقعیت بخشیدن به نقشه هایی هستید که برای آینده ی خود دارید و شاید در این راه ریسک هایی هم بکنید. هر چقدر کمتر به نتیجه ی کارهایتان فکر کنید قدم های بلند پروازانه تری برخواهید داشت، اما اگر این هیجان طلبی شما کنترل عقل و منطقتان را در دست بگیرد باید خودتان را برای ناراحتی ناشی از نرسیدن به اهدافتان هم آماده کنید. امروز ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوید که شاید زیاد توجه شما را به خود جلب نکند، اما می تواند چراغ خطری برای سایر خواستگاران شما باشد و باعث شود دست بجنبانند. در هر صورت مواظب باشید او را آلت دست خود قرار ندهید. صحبتی از یک وصلت در میان نزدیکان می شود و شما هم در این میانه ذی نفع هستید. راه مناسبی برای رسیدن به هدفی که دارید پیدا می کنید. در مورد مسئله ی پیش آمده و بحث های این روزهایتان تمام تقصیرها را به گردن دیگران نیندازید شما هم به اندازه خودتان مقصرید منصف باشید تا مسائل زودتر حل شود.

یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مسائل خانوادگی باعث ناراحتی و آشفتگی یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان شده اند . او در برقرار کردن ارتباط مناسب با افراد خانواده اش، به ویژه وقتی که لازم باشد رفتاری محکم و جدی از خودش نشان دهد، با مشکل روبرو است. به شما اکیدا توصیه می کنیم که خودتان را وارد این ماجرا نکنید. تنها کافی است نظرتان را با این شخص در میان گذاشته و واقعیت هایی که خودش قادر به دیدن آنها نیست را به او گوشزد کنید و بقیه کار را به خودش بسپارید. در حین صحبت کردن با او ممکن است به طور خیلی جالبی بتوانید برای پیدا کردن مشکلاتی که خودتان دارید و نسبت به آنها بی توجه بوده اید هم راه حلی پیدا کنید. کمتر کسی توانایی این را دارد که در کنار وظایفی که بر عهده اش قرار گرفته از پس انجام کارهای متفرقه هم برآید به همین دلیل توانایی شما در مدیریت زمان تحسین برانگیز است در محیط خانوادگی سوتفاهمی وجود دارد که با صبر و تامل بیشتر از جانب طرفین از بین می رود، سعی کنید خوددار باشید.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید.  علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خبر خوب این است که امروز همه چیز بهتر از آنچه شما انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. البته در محیط کار یا خانه فشارهایی روی شما خواهد بود که به سرعت از بین می رود. بنابراین خودتان را درگیر اتفاقات کوچک نکنید. امروز ممکن است که رفتارهای ضد و نقیضی را از شریک زندگی تان ببینید اما بهتر است که آنها را تجزیه و تحلیل نکنید. اگر او را برای مدتی تنها بگذارید، به حالت قبل خود بازخواهد گشت. از انرژی مثبتی که در خانه شما جریان دارد، استفاده و برای حل مشکلات تان با خانواده تان مشورت کنید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی مجبور خواهید شد به خاطر انتخابتان به دیگران جواب پس بدهید. کم لطفی شخصی در اطرافتان موجب شده تا دچار احساسات دوگانه ای بشوید. شما برای شکستن قواعد بی پایه و اساس روزانه زندگی آمادگی کامل دارید و می خواهید کاری کاملا متفاوت انجام دهید.

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. گرفتاری مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند.   مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌ زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید.

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز مسائل معنوی هم برایتان جذاب هستند و هم گیج کننده به نظر می رسند. اگر مشغول خواندن کتابی در این رابطه هستید که این احساسات ضد و نقیض را در وجودتان ایجاد کرده است، بهتر است کمی در مورد نویسنده آن تحقیق کنید، زیرا هر کسی صلاحیت و دانش لازم برای نوشتن چنین کتاب هایی را ندارد و به احتمال زیاد مشکل از توانایی شما در درک موضوع نیست. کمی در اینترنت جستجو کنید و بهترین منابع را برای مطالعه در مورد موضو مورد نظرتان پیدا کنید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز آخرین روز کاری این هفته است و اگر کارهایی برای انجام دادن دارید به نفعتان است که مطالعه را برای آخر هفته گذاشته و همین امروز به کارهایتان سر و سامان بدهید. کاری مهم به شما سپرده شده، آن را طوری انجام دهید که مو لای درزش نرود و به نحو احسنت تحویل داده بشود. یک شوخی ساده تبدیل به یک دلخوری بزرگ می شود. یکی از دوستانتان برای انجام کاری با شما مشورت می کند، وقت بگذارید و به او خوب گوش کنید تا جواب درستی بدهید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.  فرصت فراغتی که دست می‌دهد را به رسیدگی به منزل اختصاص دهید.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

امروز باید مواظب سرعتتان باشید! خواه در هنگام رانندگی باشد، خواه در انجام کارهای حرفه ای و یا شخصیتان، در غیر این صورت حتما، به شکل یک برگه جریمه و یا بروز مشکل در کارتان، متضرر خواهید شد. اگر می خواهید خودتان را از چنین موقعیت هایی دور نگه دارید تنها چاره این است که احساسات خود را تحت کنترل درآورده و سرعت خود را هم کم کنید و عجول نباشید. از این وضعیت شکایت نکنید و بپذیرید که این کار به نفع خودتان است. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی ترس بیهوده بازدارنده است. روبرو شدن با شخصی یا دیدن یک فیلم شما را به فکر می اندازد. خودتان را دائم تکرار نکنید، دنبال این فکر تازه را بگیرید. گرهی مالی از کارتان از جایی که توقع ندارید باز می شود اما تعجیل نکنید مشکلات هنوز به طور کامل برطرف نشده اند. خبری می شنوید بهتر است آن را پیش خود نگه دارید.

به فکر سلامتیتان باشید و مقداری استراحت کنید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.  اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کنید و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

در تمام روز این نکته را به یاد داشته باشید که امروز نیرویی که دوستتان دارد در کار است تا به شما کمک کند. در هر شرایطی راه فراری برای شما وجود خواهد داشت و یک نفر پیدا خواهد شد که در رویارویی با هر مشکلی با شما همفکری کرده و خیالتان را راحت کند. حتی در سخت ترین لحظات هم تنها نخواهید بود. تمام روز مسیرتان را با در نظر گرفتن این موضوع ادامه بدهید. امروز حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، اگر در پایان این همه کار دیگر وقتی برای بودن در کنار شخصی که دوستش دارید باقی نمی ماند، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، اگر دنبال دردسر نمی گردید او را در انتظار نگذارید. رفتن به یک جمع خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. اگر از دیگران کمک می خواهید و توقع دارید تا شما را بیشتر درک کنند باید در رفتارتان تغییری اساسی ایجاد کنید، اطرافیان تا یک جایی عصبانیت و غر زدن های شما را تحمل می کنند، در محیط اطراف و عادت هایتان تغییر ایجاد کنید.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است.

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز قدرت ها و توانایی های دیگران را دست کم نگیرید. شاید آنها در ظاهر حواس پرت و بدون اطلاعات کافی به نظر برسند، اما در واقع خواهید دید که دانش و اطلاعات زیادی دارند که می توانند در اختیار شما قرار داده و به رفع مشکلاتتان کمک کنند. البته بیرون کشیدن این دانش و آگاهی از آنها به مقداری تلاش و جستجو از جانب شما نیاز دارد. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید. در مورد مسئله پیش آمده کمی از موضوع فاصله بگیرید و با شخصی که در این مسئله نفعی ندارد مشورت کنید تا راه درست را پیدا کنید. به شما پیشنهاد انجام کاری داده می شود که به نظرتان غیر منطقی‌ست، این کار را انجام بدهید نتیجه شگفت زده تان می کند مسئله ی مهمی است که شما از آن بی خبرید.

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.   توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.   اجازه ندهید وقت باارزش شما به انجام کارهای غیر ضروری تلف شود.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

امروز هر چیزی را که برای یک تصمیم گیری خوب و دقیق نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد داشت. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی در مورد پول خودتان و یا دیگران تصمیم گیری می کنید دقت بیشتری داشته باشید، در واقع به نفعتان است که امروز تا جایی که می توانید در ارتباط با مسائل مالی احتیاط به خرج بدهید. وقتی با چشم باز و قدم به قدم جلو بروید خیلی سریع می توانید گزینه های ضعیف و اشتباه را تشخیص داده و به سراغ بهترین انتخاب ممکن بروید. یادتان باشد که عجله کار شیطان است و انتخاب هایتان می توانند آینده تان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند. در یک مراسم مهم یا جلسه کاری منتظر شنیدن سوال های مهمی باشید، تا می توانید خود را برای هر پرسشی آماده کنید. سفره دلتان را پیش کسی که تازه با او آشنا شده اید باز نکنید، شما از نیت آدم ها خبر ندارید. در مورد مسئله ای بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

 

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

امروز حس ششم شما به قدری قوی شده است که می توانید به راحتی و بدون آنکه چیزی به شما گفته شده باشد هر آنچه در اطرافتان در جریان است را احساس کنید. حس درونیتان کنترل شما را در دست گرفته است و با بیقراری تمام سعی دارید راه هایی را در پیش بگیرید که شاید پیش از این جسارت کافی برای انتخاب آنها را نداشته اید. شما امروز میل شدیدی به وقت گذراندن در دل طبیعت در خود احساس می کنید، برایتان فرقی نمی کند که مقصدتان دریا باشد، یا کوه و یا صحرا، فقط می خواهید بروید. اگر در حال حاضر امکان اینکه به مسافرت بروید را ندارید شاید بتوانید امروز برای رفتن به یک سفر و طبیعت گردی در آینده ی نزدیک برنامه ریزی کنید. شخصی در اطرافتان مثل آب خوردن دروغ می گوید، صبوری بس است به رویش بیاورید و ارتباطتان را با او کاملا قطع کنید وگرنه باید منتظر اتفاقات بدی باشید. دلتنگی برای شخصی کلافه و بی تابتان می کند، طاقت بیاورید. یک ملاقات کاری مهم پیش رو دارید که در آینده تان تاثیر گذار است.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. شرایطی مهیا می‌شود تا مشغول کارهای دلخواه شوید.  احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز برای تصمیم گیری در مورد روابطتان اصلا روز مناسبی به نظر نمی رسد، مخصوصا اگر پای روابط عاطفی در میان باشد. اگر در فکر این هستید که رابطه ی جدیدی را آغاز کرده، از طرف مقابلتان خواستگاری کنید و یا به همین زودی ها ازدواج کنید بهتر است فعلا دست نگه دارید. امروز می تواند برای فکر کردن روز خوبی باشد، اما برای عملی کردن آنچه در سرتان می گذرد زمان خوبی به نظر نمی رسد. سعی کنید فعلا دست نگه داشته و با نگاهی منطقی تمام جوانب را بسنجید. شاید لازم باشد قبل از آنکه بیشتر از این پیش بروید برخی مشکلات و مسائل را حل کنید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است تا دچار مشکل اساسی نشده اید به کارهایتان نظم بدهید. در رابطه با نیتتان منتظر فرا رسیدن یک طوفان باشید، برای مقابله با این طوفان از حالا آماده باشید. کاری برای کسی انجام داده اید حواستان باشد حرفی نزنید که حمل بر منت گذاشتن‌تان باشد.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. برای سرمایه‌گذاری با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.   مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این که خودتان و کارهایتان را زیر سوال ببرید هیچ وقت خوشایند نیست اما امروز قرار گرفتن در چنین شرایطی برای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود. به زودی چیزهای جدیدی را تجربه خواهید کرد، پس از این فرصت استفاده کرده و خودتان را برای روزهایی که پیش رو دارید آماده کنید. نگاهی به خودتان انداخته و به دلیل اشتباه های گذشته تان فکر کنید تا از آنها درس عبرت گرفته و اشتباهاتتان را تکرار نکنید. مطمئنا این کار اصلا ساده نیست اما منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. فقط باید با خودتان صادق باشید و به خودتان دروغ نگویید و به جای مقصر دانستن دیگران مسئولیت خطاهایتان را بپذیرید. یک سفر یا ملاقات با شخصی روحیه تان را بالا می برد. این روزها کنترل اوضاع از دستتان خارج شده. پیشنهادی به شما می شود که بسیار هیجان زده تان می کند اما بهتر است با توجه به شرایطتان قبل از جواب دادن به تمامی جوانب آن فکر کنید، توانایی هایتان را بسنجید و قولی ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند.  فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگیتان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

 

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما چند هفته ای را در عالم فکر و خیال طی کرده اید اما حالا دیگر وقت این کارها به پایان رسیده است و باید دوباره به دنیای واقعی بازگردید. شما در فرصتی که داشته اید خودتان و کارهایتان را مورد بررسی قرار داده اید و اکنون باید از نتایجی که گرفته اید استفاده کرده و تغییرات لازم را در خود به وجود بیاورید و ببینید این تغییرات چه اثری روی شما و زندگیتان خواهند گذاشت. اگر احساس می کنید که زمان آن رسیده است که روابط خود را با برخی از افراد قطع کنید با خیال راحت این کار را انجام دهید و احساس محدودیت نکنید. شما دارید با سرمایه گذاری روی افراد اشتباه بیش از اندازه به خودتان فشار وارد می کنید. بحثتان بر سر یک مسئله ی مالی همچنان ادامه خواهد داشت. مسئله عاطفی که فکرتان را مشغول کرده خود به خود حل نمی شود، گذشته را با انصاف مرور کنید و یک تصمیم بگیرید و پای این تصمیم بایستید. در یک سفر کاری یا تفریحی با شخصی ملاقات می کنید که در روحیه تان تاثیر می گذارد، جانب احتیاط را رعایت کنید.

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد.  انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود.  به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار