فال روزانه دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم شهریور و فال روزانه فردا هفتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم شهریور و فال روزانه فردا هفتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی. به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شاید منطقی ترین کاری که می توانید انجام دهید این باشد که بیشتر از عقل و منطقتان به حس ششم خود اعتماد کنید. امروز روز بی نظیری است که در آن ذهنتان خیلی خوب کار می کند و حال دلتان هم خوب است. با این وضعیت اگر خودتان بخواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. شما امروز بسیار احساساتی شده اید، پس این احساسات قوی و انرژی بخش را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. روح سخاوتمند و مهربان شما همان چیزی است که دیگران برای بهتر شدن حالشان به آن نیاز دارند. توصیه های ارزشمند خود را از اطرافیانتان دریغ نکنید و خیالتان از بابت این که با حرف هایتان تأثیر مثبتی روی آنها و زندگی شان خواهید داشت راحت باشد. قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. دستی به سروروی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد.

 



فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی. انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر این اواخر به کسی قول داده اید که به او کمک کنید تا به اهداف و رویاهایش برسد امروز وقت آن رسیده که با وجود برنامه فشرده ای که دارید به قولی که به او داده اید عمل کنید. متاسفانه اوضاع در محل کارتان عوض شده است و مجبور هستید بیش از آنچه فکر می کرده اید تلاش کنید. شما معمولا آدم پیچیده ای نیستید و خیلی مستقیم می گویید چه کاری می خواهید انجام بدهید و بعد هم بر اساس همان گفته هایتان پیش می روید، ولی امروز مسیرتان به آن سرراستی که انتظارش را دارید نخواهد بود. با این حال حتی اگر انجام آنچه می خواهید طول بکشد هم نباید تسلیم شوید. پشتکار شکست ناپذیر شما رمز موفقیتتان خواهد بود. شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد.

عادت‌های ناپسندی دارید و این رفتار سلامت شما را به خطر انداخته، امروز زمان خوبی است که تصمیم‌ بگیرید این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سلامت و نشاط خود را تضمین نمایید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.    قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید.

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی. صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش. به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز افکارتان خیلی آشفته هستند و همکارانتان فکر می کنند که نمی دانید چکار دارید می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شما دقیقا می دانید که دارید به کجا می روید، فقط نمی دانید که چگونه باید به آنجا برسید. خوشبختانه شما می توانید مسیرتان را به خوبی پیدا کنید و تنها کافی است پای در راه بگذارید. مواظب باشید تنها کسانی را با خودتان همراه کنید که می خواهند با شما همسفر شوند؛ اگر کسی مسیری متفاوت از شما دارد تنها دست و پایتان را در طول راه خواهد گرفت. با این همه از نظر مسائل عاطفی امروز روز خیلی خوبی برای شما خواهد بود و شک و تردیدهایی که این اواخر آزارتان داده اند بالاخره برطرف خواهند شد. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانیهایتان را کاهش دهید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.

 

 

 



 

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید. چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

 

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز تفکر و ادراک شما بسیار قوی است ولی تمایلی به بیان نظرات خود نشان نمی دهید و با سکوتی سنگین سعی در مخفی کردن اسرار خود دارید. شاید دیگران بخواهند شما را وادار به گفتن حرف هایی کنند که در سر دارید ولی شما با آنها به شدت مقابله خواهید کرد. با این حال مقاومت شما کم کم از بین خواهد رفت و حاضر خواهید شد با خیال راحت در فعالیت های گروهی شرکت کنید. امروز روزی فوق العاده برای نظم و ترتیب بخشیدن به کارها است، سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در رابطه با مسائل عاطفی نباید خیلی احساساتی عمل کنید. امتحان کردن کسی که دوست دارید ایده خیلی خوبی به نظر نمی رسد، شما که به دنبال دردسر نمی گردید؟ به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این هفته با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید.

خرج سنگینی روی دست شما قرار می‌گیرد، از این اتفاق ناراحت نشوید. در آینده اوضاع مالیتان تغییر می‌کند و خرجی که امروز کرده‌اید، جبران می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. فشارهای زیادی  تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند.

 

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری. شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز هیچ چیزی از چشمان تیزبین شما دور نخواهد ماند و حواستان به همه چیز هست. حس ششم شما هم به کمکتان آمده است و خیلی قویتر شده است. ذهنتان قدرتی فوق العاده پیدا کرده و احساساتتان نیز حساس تر از همیشه هستند. به طور خلاصه امروز رادارتان حسابی قوی شده است و می توانید با بهترین کاراگاه ها رقابت کنید. در چنین شرایطی شما می توانید با اندکی تلاش بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید، زیرا همه چیز به طور طبیعی همان طوری پیش خواهد رفت که شما می خواهید. بهتر است به خاطر اختلاف نظری که بر سر موضوعی بی اهمیت بین شما و عشقتان به وجود آمده است دامن نزنید و دعوا راه نیندازید. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. احتمال سهل‌انگاری در کارها وجود دارد و اگر می‌خواهید ضرر نکنید، حواس‌تان را حسابی جمع کنید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. قصد انجام کار مهمی دارید اما بهتر است قبل از انجام این کار با پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل مشورت کنید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد نماید.

 




فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید. تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما از صبح که از خواب بیدار می شوید آماده اید تا روز خیلی خوبی را بگذرانید و دلتان می خواهد تمام وقتتان را صرف تفریح و خوشگذرانی نمایید، اما به دلایلی که برای شما قابل درک نیست اطرافیانتان با شما همراه و هم نظر نیستند و حال و حوصله ای برای این کارها ندارند. شاید بهتر باشید کمی سرعتتان را کم کنید تا دیگران هم بتوانند خودشان را به شما برسانند، شاید هم چیزی باعث ناراحتی اطرافیانتان شده است که شما از آن بیخبر هستید. سعی کنید به دلیل واقعی رفتارهای آنها پی ببرید و حتی اگر خودشان گفتند حالشان خوب است هم به راحتی حرفشان را نپذیرید، زیرا به احتمال زیاد جریانی در کار است که شما از آن بیخبر هستید. یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. مواظب حرف‌هایتان نیستید و چیزهایی که می‌گویید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد

 

 



فال روزانه مهر (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد. با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی. به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز ذهن خودتان را بیش از اندازه با انجام لیست کارهایی که برای امروزتان در نظر گرفته اید درگیر نکنید. به جای این کار بهتر است که کمی روی احساسات و روابط خود تمرکز کنید. شما باید به جای این رفتار زمخت و عجولانه ای که دارید از خودتان نشان می دهید ملایمت بیشتری داشته باشید و کمی مهربان تر شوید. مطمئن باشید با این کار دیگران را خیلی راحت تر به خودتان جذب خواهید کرد و بیشتر می توانید روی آنها اثرگذار باشید. شاید در اختلافی که بین شما و عشقتان پیش آمده است شما مقصد اصلی نباشید، اما با لجبازی هایتان دارید خودتان را به مقصر این ماجرا تبدیل می کنید. کمی منطقی باشید، شما دارید در واقع با خودتان لج می کنید! فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

انسان عجولی هستید و رفتارهای عجولانه شما زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، قبل از اینکه این رفتارها فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و از امروز به عشق‌زندگی‌تان قول بدهید که به جای عجله، صبر و بردباری در پیش خواهید گرفت. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. بیشتر از همیشه به فکر اهل‌ منزل باشید و رفاه و آرامش آنها را در اولویت قرار دهید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد.   قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

 



فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد. حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز اگر کسی به شوخی هایتان نخندید ناراحت نشوید و تعجب هم نکنید. مشکل از شما یا شوخی هایی که می کنید نیست، کسی هم از دست شما دلخور نیست، تنها مشکل کار اینجاست که امروز و تحت شرایط کیهانی موجود دیگران زیاد حال و حوصله ی شوخی و خنده را ندارند. شاید مسخره به نظر برسد، اما فکر بدی نیست که حتی خود شما هم ماسک خندانی که به چهره تان زده اید را کنار گذاشته و احساسات سرکوب شده ی خود را بروز دهید. در مورد مشکلاتی که دارید و چیزهایی که ناراحتتان کرده اند با دیگران صحبت کنید. خوشبختانه شما امروز این توانایی را دارید که آنچه در قلبتان می گذرد را خیلی راخت به زبان بیاورید. هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته‌اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید.

بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشمتان را به روی آن ببندید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز دیگر وقت آن رسیده است که خجالت را کنار گذاشته و احساسات خود را بیان کنید. هرچقدر که شما با دیگران صداقت داشته باشید و احساسات خود را راحت تر به زبان بیاورید، آنها هم صداقت بیشتری به خرج خواهند داد و بیشتر در مورد احساسشان با شما صحبت خواهند کرد. امروز از لحاظ عاطفی برای شما با لحظات فوق العاده ای همراه خواهد بود که ارزش آن را دارند که در دفترچه خاطراتتان برای همیشه ثبت شوند. امروز ذهنتان هم دارد خیلی خوب کار می کند و این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا با نگاهی منطقی مشکلاتی را که در روابط عاطفیتان دارید مورد بررسی قرار داده و برایشان راه حل پیدا کنید. آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت‌ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید.   به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 



فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر. تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی. موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید، چون هیچکس حال و حوصله ی بحث و دعوا ندارد. شاید کنار آمدن با اطرافیانتان کار سختی باشد، اما این دلیل خوبی برای عصبانی یا ناراحت شدن نیست. سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و با ملایمت صحبت کنید. به حرف های دیگران هم با دقت بیشتری گوش کنید و سعی کنید خودتان را جای آنها بگذارید. امروز ممکن است انجام بعضی از کارهایتان با مشکلات و موانع پیش بینی نشده ای روبرو شود و یا دیگران شما و احساساتتان را به چالش بکشند. در چنین شرایطی اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردید نکنید. گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است.

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. مواظب سلامتیتان باشید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنینتان به خطر بیافتد. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند.  با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

 

 

 




فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود. باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند. تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما فرصت های بسیار زیادی را به دست خواهید آورد و یا شاید بهتر باشد بگوییم که خودتان این فرصت ها را برای خودتان به وجود خواهید آورد. اینکه کارهایتان را به صورت گروهی انجام داده و یا برای شرکت در فعالیت های گروهی داوطلب باشید و خودتان را با سایر اعضای هر گروهی که در آن قرار می گیرید هماهنگ کنید منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. ذهن با ثبات و منطقی شما درست همان چیزی است که دیگران در حال و هوای بی ثبات و آشفته ی امروز نیاز دارند تا به کارهایشان نظم ببخشند و آنها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند. به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. یکی از دوستان به کمک شما نیاز دارد و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.   امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱)

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی. پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و فرصت های جدید زیادی سر راهتان قرار خواهند گرفت که اگر از آنها به درستی استفاده کنید منافع مادی و معنوی بسیاری را برایتان به همراه خواهند داشت. اگر می خواهید نتیجه ی کارهایتان بهتر از آن چیزی شود که به طور معمول انجام می دهید به شما توصیه می کنیم که آنها را به صورت گروهی و با استفاده از کمک و همفکری دیگران به انجام برسانید. خودتان را با انرژی گروه هماهنگ کرده و حداکثر توانتان را به کار بگیرید تا در پایان روز ببینید که آنچه در آغاز غیر ممکن به نظر می رسیده است را به طور معجزه آسایی به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده اید. حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار