فال روزانه سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنجم بهمن و فال روزانه فردا ۲۵ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنجم بهمن و فال روزانه فردا ۲۵ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما باید محدودیت های خودتان را بپذیرید و قبول کنید که نمی توانید همزمان به همه کارهایتان برسید و این به هیچ عنوان نشان دهنده ضعف شما نیست. دیگران نیز اصلا فکر نخواهند کرد که شما انسان کارآمدی نیستید. اگر قدم به قدم پیش بروید در انجام کارهایتان خیلی موفق تر خواهید بود، با یک دست نمی شود چند هندوانه بردارید. امروز تماسی از جانب کسی که دوست دارید دریافت خواهید کرد که شما را به یک دیدار صمیمانه دعوت خواهد کرد. این دیدار به احتمال زیاد از لحاظ عاطفی برایتان رضایت بخش خواهد بود. گم کرده ای را به طور اتفاقی و در جایی که ابداً توقع ندارید، پیدا می کنید. شخصی که برایتان مهم است، تصمیمی گرفته که خلاف نظر شماست. یادتان باشد، هر کس اولویت های خودش را دارد. همانطور که دوست ندارید کسی نظرش را به شما تحمیل کند. شما هم نباید عقیده ای را به دیگران تحمیل کنید.

با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. یکی از دوستان یا آشنایان، توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقع‌های نابه‌جای ایشان را ندارید.   خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

پروژه هایی که برای مدتی درگیر آنها بوده اید امروز خیلی خوب پیش خواهند رفت و شما نیز عملکرد خوبی خواهید داشت. همین موضوع می تواند زمینه ساز ترفیع رتبه شما و یا افزایش درآمدتان شود. شما امروز غرق در فکر و خیال در رابطه با آینده خود شده اید و به فکر این هستید که چطور زندگی بهتری برای خودتان و عزیزانتان بسازید. با وجود این که آنقدر به افکارتان اجازه داده اید در آینده پیش بروند که مهار آنها از دستتان خارج شده است، وقت آن رسیده است که اهداف خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید. بحثی در محیط کار یا خانه پیش خواهد آمد، از این بحث طفره نروید و از حرف زدن فرار نکنید. حواستان به همسایه هایتان باشد. امروز به دیگران کمک کنید تا فردا روز به کمک تان بیایند. به جمعی می روید و از خاطرات خوش گذشته یاد می کنید. حضور در این جمع روحیه تان را عوض می کند.

فراموش کرده‌اید که سلامتی سلطنت ناپیداست و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می‌توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در کمال تعجب امروز برنامه هایتان طبق انتظاراتی که دارید پیش نخواهند رفت، ولی به جای آن که دلسرد شوید، موضع خودتان را حفظ کنید. هرچند اگر کارهایی که دلتان می خواهد را نتوانید انجام دهید از روزتان لذت نخواهید برد، ولی همین که بتوانید کارها و وظایف امروزتان را انجام دهید احساس آرامش خواهید کرد. فردا هم برای تفریح و استراحت وقت خواهید داشت. شما معمولا آدم جذابی هستید، اما امروز این جذابیت شما بیش از هر زمان دیگری است همین مسئله می تواند باعث شود در رابطه عاطفیتان نیز همه چیز به خوبی پیش برود. برای خروج از روزمرگی تان باید دست به کار تازه ای بزنید، حتی اگر گوش کردن به یک پادکست تازه باشد. به دانش خود اضافه کنید، در هر زمینه ای که مورد علاقه تان هست. برای گفتن حرفی به شخصی که برایتان بسیار مهم است، دو دل هستید. کمی دست نگه دارید. اوضاع تغییر خواهد کرد.

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. در دید و بازدید با دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید و انرژی از دست رفته خود را باز یابید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز به فکر ایجاد تغییراتی در محیط خانه تان هستید که شاید شامل تغییر دکور، بازسازی و یا خرید لوازم جدیدی برای منزلتان شود. بهر حال این تغییر مثبت خواهد بود و به خوبی خواهید توانست نقشه های خود را در رابطه با آن پیش ببرید. هر چند پذیرفتن ضعف هایتان برای شما کار سختی است، به جای این که سعی کنید کسی که دوست دارید را با به نمایش گذاشتن هوشتان تحت تاثیر قرار دهید، بهتر است از آگاهی و دانشی که دارید برای این کار استفاده کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید. اتفاقی که در گذشته برایتان رخ داده، ترس و نگرانی در شما به جا گذاشته که هنوز هم گاهی آزارتان می دهد. برای رفع ترستان با مشاور صحبت کنید. در محیط کاری یا تحصیلی به تایید شخصی برای پیشبرد کارتان احتیاج دارید. یکی از دوستان برای درخواست کمک پیش شما خواهد آمد.

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. برای رسیدن به موفقیت، قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.   به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز آنقدر کار سرتان ریخته است که هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید و مدام لیست کارهایی که در انتظارتان هستند طولانی تر می شود و به نظر می رسد هیچ چاره دیگری جز این که ساعات بیشتری را صرف کارتان کنید ندارید. اما هم تعداد ساعاتی که در یک روز وجود دارند و هم میزان انرژی شما محدود است، پس بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید. اگر هنوز عاشق کسی نشده اید امروز به یک باره شخصی که از مدت ها پیش در زندگیتان حضور داشته است را با نگاهی تازه خواهید دید و قلبتان به لرزه در خواهد آمد. در مورد نیتتان صبور باشید و مشتاق و قدر این روزها را بدانید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. در مورد یک مسئله دوستانه کاسه داغ تر از آش نشوید، فقط در صورتی دخالت کنید که از شما درخواست کمک و دخالت شده باشد وگرنه بدهکار هم خواهید شد. حال بیماری که نگرانش هستید خوب خواهد شد.

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصابتان را به هم می‌ریزند. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیزهای پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید.  از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده دلخوری را به صلح و آشتی تبدیل کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

وضعیت اقتصادی شما امروز تحت تأثیر پیشرفت حرفه ای با تحولات مثبتی همراه خواهد بود. این روند همچنان با آشنایی شما با افرادی ارزشمند ادامه خواهد یافت. امروز به نفعتان است که بیشتر به حرف های دیگران گوش کنید و به فکر بیان نظرات شخصی و افکار و عقایدتان نباشید. احساس رضایتی که از تکمیل پروژه هایتان یکی پس از دیگری به دست می آورید به شما انگیزه می دهد تا تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا هم خودتان احساس رضایت کرده و هم تأیید و تحسین دیگران را به دست بیاورید. کاری که این روزها به آن مشغولید نیاز به دقت بالا دارد اجازه ندهید مسائل جانبی حواستان را پرت کند. شخصی که ادعا های بزرگ می کند امتحان کنید و حرف هایش را به سادگی قبول نکنید. صداقت در رفتار و در کلام یکی از مهمترین معیار های انتخاب دوست است.

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد.  پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید.   اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.




فال روزانه مهر

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما توان خود را صرف روبراه کردن کارها می کنید و دیگران با دیدن جدیت شما سعی می کنند تا جای ممکن از زیر دست و پایتان کنار بروند و مزاحم کارتان نباشند. میل شدیدی که شما به نظم دادن به کارها و هماهنگ سازی تمام جزئیات احساس می کنید قابل تحسین است، اما نباید همه چیز را به حالت صفر و یک کدبندی کنید. بعضی چیزها را نمی توان در یک طبقه مشخص قرار داد و باید انعطاف پذیری داشته باشید. کاری برای شخصی انجام داده اید، نتیجه اش را خواهید دید. در یک مسئله حقوقی بهتر است با یک وکیل یا مشاور مشورت کنید. راهنمایی اطرافیان فقط شما را به بیراهه می برد. تا می توانید از روی غرور با دیگران برخورد نکنید. حرفی نزنید که جواب درشتی بشنوید. شخصی سعی دارد به شما نزدیک شود.

قبل از اینکه دیر شود، فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.   امروز اوقات فراغت زیادی دارید، اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

خواب هایی که دیده اید تمام روز ذهنتان را به خود درگیر کرده و خاطراتی دور دست که مدت ها سعی در فراموش کردن آنها داشته اید را دوباره در ذهنتان زنده خواهند کرد. شاید این اتفاق کمی ناراحت کننده باشد و تمرکزتان را بهم بزند، اما اثرات مثبتی نیز خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از این فرصت موانع روانی که در برابر رسیدن شما به موفقیت اقتصادی و رضایت عاطفی قرار دارند را از بین ببرید و زندگیتان را تغییر دهید. با اخلاق خوبی که از خودتان نشان می دهید، دوستی هایی می سازید که در روزگار سختی به دادتان خواهد رسید. روی نقطه ضعف دیگران دست نگذارید بلکه نگاهی به نقطه ضعف های خودتان بیندازید. حضورتان در جمعی از اضطراب و نگرانی هایتان کم می کند. بسته کوچکی برایتان در راه است.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.    زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌اید امروز نتیجه می‌دهد.  روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز وقتی دارید از کاری به کار دیگر می دوید با خودتان فکر می کنید که روی چه حسابی این همه کار را در برنامه امروزتان قرار داده اید. اگر فکر می کنید انجام برخی از این کارها غیر ضروری است آنها را از برنامه خود حذف کرده و یا برای روز دیگری بگذارید. امروز شما با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که خیلی زود با شما ارتباط برقرار کرده و مکالمات عمیقی که با هم خواهید داشت. اگر مجرد هستید، این شخص جدید ممکن است روزی در آینده نزدیک، عشق شما باشد. از دوستی که از او کمی دلخورید خبر بگیرید. از یک امتحان سربلند بیرون می آیید. مدرکی که منتظرش هستید به زودی به دستتان می رسد. لطف و محبت یک دوست را فراموش نکنید و امروز که به کمک احتیاج دارد هرآنچه که از دستتان برمی آید برایش انجام دهید. منتظر نشوید تا او از شما کمک بخواهد.

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. فرصتی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت.  رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برایتان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ایده آل گرایی شما در اوج خود قرار دارد و همه چیز باید حتما کامل و بدون نقص باشد. شما دارید سعی می کنید خودتان را کامل و بدون ضعف جلوه دهید و نمی خواهید در چشم دیگران ضعیف و یا بازنده جلوه کنید، به همین دلیل هم تظاهر به چیزی می کنید که واقعا نیستید. باور کنید هیچ لزومی ندارد که برای اثبات خودتان به دیگران اینقدر خودتان را اذیت کنید. حواس دیگران اینقدرها هم که شما فکر می کنید به شما نیست و آنقدر درگیر خودشان هستند که دیگران را تقریبا نمی بینند! از مشورت دیگران استفاده کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید و درصدد راضی کردن همه نباشید، همیشه یک نفر هست که با تصمیم شما مخالف است. برای انجام کار یا معامله بزرگی که در نظر دارید به هیچ وجه عجله نکنید، فرصت بزرگتری در انتظارتان است.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد.   دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.   مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما هیچ گاه از این که زمان بیشتری را صرف آماده سازی خودتان کنید و با اراده و پشتکار اهدافتان را دنبال کنید ناراحت نمی شوید. در حال حاضر نیز پیش از آن که به دنبال هدف بزرگ بعدیتان بروید باید برخی اقدامات لازم را به انجام برسانید؛ کمی حوصله به خرج دهید. امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و از این که به دنبال راهی برای بروز این حساسات خود بگردید لذت می برید و هر چیزی که در این زمینه باشد برایتان جذاب به نظر می رسد. دلتان می خواهد غروب امروز را با با شریک عاطفیتان بگذرانید. دلتنگ مسافر راه دوری هستید. در رابطه عاطفی تان بزودی پیشنهاد خوبی به شما خواهد شد. یک مسئله مالی تمام فکرتان را به خود مشغول کرده، اندکی از مسئله فاصله بگیرید تا راه حل را پیدا کنید. در رابطه با نیت تان تا آخر ماه خبری به دست تان می رسد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید.  کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ )

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز کارها و موقعیت هایی که در ارتباط با مسائل قانونی باشند به نفع شما پیش خواهند رفت، به ویژه کارهایی که در ارتباط با املاک و مستقلات باشند. خوشبختانه شما در حال حاضر احساس مثبتی نسبت به زندگی دارید و به ویژه زندگی خصوصیتان برایتان بسیار رضایت بخش است. مسائل عاطفی نیز ذهنتان را تا حدودی به خود درگیر کرده اند. اگر بتوانید با عشقتان دیدار کنید بیش از هر زمان دیگری نسبت به یکدیگر احساس نزدیکی خواهید کرد. به یک پیشنهاد سفر نه بگویید. در یک مسئله کاری هر چقدر بین رقبای شما اختلاف بیفتد به نفع شماست. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن چیزی را انتخاب کنید که هم حال خودتان را خوب می کند و هم حال اطرافیان تان را. گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید.

زندگی را سخت گرفته‌اید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رویکردی متفاوت به زندگی در پیش بگیرید و سخت ‌گیریهای بیش‌ازحد را کنار بگذارید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.  محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی انسان‌دوستی را فراموش نکنید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط