فال روزانه سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی فروردین و فال روزانه فردا سی ام فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی فروردین و فال روزانه فردا سی ام فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

اجرای پسر اوتیسمی در عصر جدید

کشف حجاب مژده لواسانی 1

رابطه سردار آزمون و فلور نظری فاش شد

عکس زیر خاکی شقایق و گلشیفته فراهانی

لالایی کردی در عصر جدید

شهرداری گلپایگان با تیغه کشیدن جلوی یک خانه اعضای آن را حبس کرد

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ )

 

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

عکس آزاده صمدی کنار ساحل

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قرار است فرصتی را در کنار دوستان قدیمی باشید، اما احتمال ولخرجی‌ شما در این دورهمی وجود دارد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و سبک‌ زندگی سالمی را در پیش بگیرید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا دوستان بنشینید. خبری ناخوشایند به دست‌ شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

فال روزانه فردا خرداد (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مونا فرجاد روز تولد

امروز به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را کنار هم بگذرانید، این دورهمی را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.   آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فال روزانه فردا تیر (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. شما توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. در این شرایط بهتر است بیشتر مواظب باشید و فکری به حال تقویت جسم‌و‌جان خود بردارید.  هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.  سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های‌ خود داشته باشید.

 

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما چیزهای زیادی دارید که باید برایشان خدا را شکر کنید و جشن بگیرید، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. امروز مکالمه ای با عشقتان خواهید داشت که باعث می شود با بیقراری در انتظار یک دیدار رمانتیک دو نفره با او باشید. شما این اواخر وقت زیادی برای خلوت کردن با هم نداشته اید. هر کاری از دستتان برمی آید برای ترتیب دادن این قرار عاشقانه انجام دهید. فقط حواستان باشد آنقدر ذهنتان را درگیر عشق و عاشقی و قرار گذاشتن با عشقتان نکنید که کارهای مهمی را که قرار بوده امروز انجام دهید فراموش کنید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید.  در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.

 

فال روزانه فردا شهریور (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مواظب رفتار خود باشید و زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. اجازه ندهید قضاوت‌های عجولانه شما زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

روزی همراه با سلامتی و شادکامی را به پایان می‌رسانید. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. وقت با ارزش خود را با خوش‌گذرانی با دوستان و رفقا تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

فال روزانه فردا مهر (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. امروز احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. از افراد سوء استفاده جو فاصله بگیرید و سعی کنید امروزتان را در کنار آنهایی بگذرانید که از بودن در کنار شما لذت می برند و به داستان هایی که تعریف می کنید می خندند و در کنارشان احساس مهم بودن می کنید. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. برای انجام کارها دل نمی‌دهید و با سرسری‌ انجام‌دادن کارها، خودتان را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت آبرو و اعتبار شما را به خطر بیاندازد، کارها را با دل و جان انجام دهید و مسئولیت‌ بیشتری در انجام کارها داشته باشید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه فردا آبان (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و مشکلی سد راه شما نخواهد بود. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. اطلاعات کاری و حرفه‌ای خود را با غریبه‌ها درمیان نگذارید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرد.  با فرصتی ایده‌آل برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود.

فال روزانه فردا آذر (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش‌روی شما است. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روزانه فردا دی (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید خوشحال، با نشاط و پرانرژی هستید. حس درونیتان به شما می گوید که می توانید هر چیزی که بخواهید را به دست بیاورید. هدف شما هر چه که باشد، تحصیلی، کاری و یا شخصی، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز تنها هستید و نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه امروز شخصی سر راهتان قرار بگیرد که توجه شما را به خود جلب کند و در خوشی و ناخوشی در کنارتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. فشار بیش‌ازحد به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و رفتاری شایسته با ایشان داشته باشید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.

فال روزانه فردا بهمن (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شگفت‌زده‌تان می‌کند. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.

روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  احساس می‌کنید رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.

 

فال روزانه فردا اسفند (سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز از انجام هرگونه معامله و عقدقرارداد کاری پرهیز کنید. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید. شک و تردید بی‌پایه و اساس به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. شما انسان کم‌حرفی هستید و علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به انزوا بکشاند. اهمیت بیشتری به خواسته‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بدهید. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از آشنایان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سرور دعوت هستید.  کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود

مطالب مرتبط

آخرین اخبار