فال روزانه شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزده فروردین و فال روزانه فردا سیزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزده فروردین و فال روزانه فردا سیزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

لحظه ورود علی دایی به مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر

آخرین خبر از فرزاد فرزین در استوری همسرش

واکنش الیاس یالچینتاش به بستری شدن فرزاد فرزین

واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود

آخرین وضعیت فرزاد فرزین

فال قهوه روزانه جمعه 12 فروردین 1401

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ )

 

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه جمعه 12 فروردین 1401 فال فردا

به دنبال یافتن حقیقتی هستید اما اگر امروز به آن دست نیافتید ناراحت نشوید زیرا حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. یکی از آشناهایتان در تلاش است تا شما را از مسیر درست منحرف کند، به همین دلیل بهتر است به دیگران خیلی اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید. شما برای به دست آوردن دل محبوب تان تلاش های بسیاری کرده اید اما جواب نداده است، انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید. شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید.  نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

جنجال جدید سحر قریشی

امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، او چیزهایی را به شما نشان می دهند که انتظارش را ندارید. هر چه رها تر باشید، با هیجانات بیشتری روبه رو خواهید شد. اگر در چنین روزی گرفتن تصمیمات منطقی برایتان سخت است، آن را به روز دیگری موکول کنید، روزی که هم خیال و هم پاهایتان روی زمین سیر می کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید. سوتفاهمی که میان شما بوجود آمده ارزش دوری ندارد. با دیگران رو راست باشید و یک نه محکم و قاطع بگویید. با مسائل جدی شوخی نکنید. در یک بحث صبور باشید، حرف های طرف مقابل را بشنوید و بعد از حداقل یک روز فکر کردن پاسخ بدهید. نگران نباشید، دیر نخواهد شد. به دنبال برد لحظه ای و موقت نباشید.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید.  کارهای مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با جادوی عشق تمام خستگی‌های شما را از تن‌تان بیرون می‌کند.

فال روزانه فردا خرداد (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز هر آنچه در دلتان می گذرد را به زبان آورید. با این کار می بینید که بسیار در کارهایتان پیشرفت خواهید کرد. به خودتان فشار نیاورید و خودخوری نکنید. هر چه بیشتر با اطرافیان تان در تماس باشید، بهتر است. دوستی می خواهد با شما قرار ملاقاتی بگذارید اما شما از آن امتناع می کنید، به جای دوری بهتر است که به او فرصتی دهید. گاهی همه چیز بر خلاف آنچه شما فکرش را می کنید است. بنابراین زود قضاوت نکنید و دعوت او را بپذیرید. منتظر شنیدن خبری خوش باشید. مسائل برای همه وجود دارد. در مقایسه با دیگران، مشکلات شما قابل حل هستند. به سفری راه دور فکر می کنید. سفر می تواند برایتان آغاز یک راه تازه باشد. بر سر دو راهی قرار گرفته اید. برای رسیدن به خواسته تان باید از این نقطه ای که هستید بگذرید.

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید.

فال روزانه فردا تیر (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز اتفاق غیرمنتظره‌ای برایتان رخ دهد که باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را کنار بگذارید. نگران نشوید و با امواج زندگی پیش روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر خط یا تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. اگر هم متاهل هستید، خبر خوبی خواهید شنید که تغییرات بزرگی به زندگی تان می دهد. نسیم آرامش را بر زندگی تان خواهد وزید. مشورت با شخصی به شما ایده تازه ای خواهد داد. نگران نباشید، پایان شب سیه سفید است. کابوس این روزهایتان تمام می شود و شما می بینید که باز آفتاب در می آید و روزگار می گذرد. به جسمتان بیشتر برسید. ورزش سطح انرژی تان را بالا می برد.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که این پول را برای اعضای خانواده خرج کنید و به اهل منزل ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.  قرارداد تجاری یا کاری مهم باید انجام دهید. برای این کار مهم حتماً نظر افراد با تجربه را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید. تغییری در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

 

فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، لبخند است. پس بیشتر بخندید. در انتهای شب با فردی دیدار می کنید که می تواند تاثیرات زیادی در زندگی تان داشته باشد. برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه را که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. عشقی تند و آتشین را امروز تجربه خواهید کرد. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال روزانه فردا شهریور (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز نمی‌خواهید حقایق را به دیگران نشان دهید از این رو رفتار مشکوکانه ای از خود بروز می دهید. سعی کنید که در چنین روزی روابط تان را با دیگران کم کنید تا مجبور نباشید نقش بازی کنید. در غیر این صورت برایتان سوتفاهم بوجود خواهد آمد. به شما پیشنهاد می شود تا مسئولیت کاری که به شما پیشنهاد می شود را به عهده بگیرید. اگر آن را قبول می کنید یادتان باشد که تمام جوانب آن را در نظر بگیرید. این موضوع در روابط عاطفی شما تاثیر زیادی خواهد داشت، بنابراین آن را نادیده نگیرید. به دوستی بی بهانه هدیه کوچکی بدهید، این محبت خودتان را از او بیشتر خوشحال می کند. مشغول پس انداز هستید حواستان به حساب و کتاب مردم باشد، قرضی دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. راهی که به روی شما بسته شده از طریق قانونی باز می شود. شخصی بدون توقع کاری برایتان انجام می دهد.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید.  مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.

فال روزانه فردا مهر (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

از صبح که بیدار می شوید احساس گیجی دارید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. به جای غصه خوردن و نگران بودن، سر خودتان را با کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. کارهایی انجام دهید که شما را از واقعیت دور می کند و به عالم خیال می برد. اگر برقراری ارتباط با اطرافیان هم برایتان سخت شده است، دیدار یا تماس با آنها را به روزهای آتی موکول کنید. امروز سعی نکنید دیدگاه تان را به دیگران تحمیل کنید، زیرا دوستان از شما نامید خواهند شد. در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختید نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله‌انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد.  احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید.

فال روزانه فردا آبان (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید این قسمت از شخصیت تان را به دیگران نیز نشان دهید اما در چنین روزی مراقب باشید زیرا ممکن است که دیگران برداشت دیگه ای کنند. هر چه سرتان در کار خودتان باشد بهتر است. دوستی پس از مدت ها به سراغ تان می آید، اگر می خواهید مانند قبل ناراحتی پیش نیاید، محتاطانه قدم بردارید. امروز ایده در مورد کار به ذهن تان می رسد که ممکن است برایتان دور از واقعیت باشد، بهتر است که دنباله آن را بگیرید زیرا می تواند آینده خوبی را برایتان رقم زند. جشن بسیار کوچکی برگزار می شود، در شادی های دیگران سهیم باشید و از لحظات زندگی تان لذت ببرید. قهری به آشتی منجر می شود. در جایی مراقب وسایل شخصی تان باشید. ضرر مالی دیده اید که به زودی جبران می شود. چیزی را از دست داده اید که هنوز نمی توانید فراموشش کنید.

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید.  یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

فال روزانه فردا آذر (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز پیشنهادی به شما می شود اما تا زمانی که معایب و مزایای این پیشنهاد را بررسی نکردید تصمیم نگیرید. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دستیابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید. شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. امروز از فردی که سن‌و‌سال کمتری نسبت به شما دارد، درس مهمی را خواهید آموخت.  امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد.

فال روزانه فردا دی (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

روز پر مشغله ای پیش رو خواهید داشت و مجبور هستید با افراد زیادی در تماس باشید. افرادی که در اطراف تان هستند امروز نقش های مهم تری را در زندگی تان ایفا خواهند کرد. بنابراین در حرف هایی که به زبان می آورد محتاط باشید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده است. رفتار و حرف هایی این فرد آنقدر شما را درگیر می کند که رفتار و حرف های خود را نیز فراموش خواهید کرد. اگر فرصت مناسبی برای صحبت با او پیدا کردید حتما به جلو روید و حرف دلتان را بزنید. دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید، به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند. در مورد مسئله ای احساسی سعی کنید آتش بیار معرکه نشوید.

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. امروز از آن روزها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

فال روزانه فردا بهمن (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

احساس می کنید که برخی مسائل در پشت پرده در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. به احساسات خود ایمان داشته باشید و اگر تمایل دارید، به دنبال حقیقت بروید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است. امروز عصر زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید و ایده هایی را که در سر دارید با او به اشتراک بگذارید. شاید فکر کنید که نظر شما درست است اما بد نیست که به پیشنهاد او نیز فکر کنید. یکدندگی شما را از پیشرفت باز می دارد. حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید.  به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.    مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا اسفند (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز حس خوبی نسبت به زندگی دارید. دوست دارید که به هوای آزاد بروید و بچرخید و با آدم های مختلف در تماس باشید. همین انرژی خوب شما باعث می شود که اطرافیان تان بیشتر به سمت شما جذب شوند و لحظات خوبی را تجربه کنید. شما دیگر تمایلی به دوستی های کوتاه مدت ندارید، به همین دلیل است که باید در مورد افرادی که به زندگی تان راه می دهید، بیشتر فکر کنید و محتاط تر باشید. تغییری بزرگ در راه است که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. کار اداری تان درست می شود. پیامی خوشحال کننده شوقی را در وجودتان شعله ور می سازد. به جشنی دعوت می شوید. با احتیاط و محترمانه این دعوت را رد کنید و به حفظ سلامت خود و خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. بی خودی انرژی تان را صرف توجیه دیگران نکنید. مردم گوششان بدهکار نیست.

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب‌ نباشید حساب و کتاب دخل و خرج از دست‌تان خارج می‌شود. مواظب حرف‌هایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهان‌‌تان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار