فال روزانه پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم تیر و فال روزانه فردا شانزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم تیر و فال روزانه فردا شانزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند. باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

طاقت دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد حسود و منزوی تبدیل کند، آن را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای موفقیت اطرافیان انجام دهید. سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده موکول می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. شادیهای خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید.  روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید.   همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

شما احساس می کنید که نیاز دارید به برنامه ی روزمره ی خود کمی تغییر و هیجان اضافه کنید. آیا کسی در فکرتان است که قلب شما را به لرزه در می آورد؟ منتظر نمانید تا خدای عشق با پرتاب یک تیر او را عاشق و شیدای شما کند، شما خودتان باید دست به کار شده و دل او را به دست بیاورید. امروز احساس می کنید که انگیزه لازم برای پیشرفت در کارهایتان را ندارید. نا امید نشوید! حتی اگر افکارتان کمی آشفته هستند و تمرکز روی کارتان برایتان دشوار است، هر پروژه ای که به عهده دارید را آغاز کنید. شاید کارتان در ابتدا طبق میلتان پیش نرود، اما میدان را خالی نکنید، بالاخره تلاش هایتان جواب خواهند داد. دوستی در حقتان محبتی می کند که نتیجه لطفی ست که قبلا در حق او کرده‌اید. به خاطر کاری که انجام نداده‌اید شما را باز خواست می کنند، به جای از کوره در رفتن و یا قهر کردن همه را دور هم جمع کرده و داستان را از زاویه دید خودتان تعریف کنید. سوء تفاهم‌ها برطرف می شوند، بهتر است مراقب انتخاب کلماتتان باشید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری. یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی. اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد.  عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید.  هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. همسر یا عشق ‌زندگیتان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

ذهن شما در حال حاضر با سناریوهای خیالی پر شده است. گمان نکنید که این تصاویر خیلی دور از دسترس هستند و نمی توانید آنها را در دنیای واقعی ببینید. امروز روز بسیار خوبی برای تکیه به صدای درونیتان است چون حس ششمتان پیام های مهمی برایتان دارد که باید به آنها گوش کنید. چنین فرصت هایی در اختیار همه قرار نمی گیرند. امروز شاید به این فکر بیفتید که تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنید، مثلا شاید بخواهید موهایتان را کوتاه کنید، یا رنگشان کنید و یا در سبک لباس پوشیدن خود تغییراتی ایجاد کنید. بیرون آمدن از آن روتین همیشگی برایتان خیلی خوب خواهد بود و حال و هوایتان را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد. چند وقتی زمان کمتری برای دیگران بگذارید و بجای آن به وضع روحی و جسمی خودتان بیشتر برسید. داشتن فکرهای خوب یک چیز و اجرا کردنشان چیز دیگری است. مد‌تهاست است که ایده جالبی در سر دارید که به بهانه های مختلف اجرای آن را به تعویق انداخته‌اید. اگر همین هفته برای اجرایش کاری نکنید بهتر است دیگر فکرش را از سرتان بیرون کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود. درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد.  ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.

شما امروز در انتقال افکار و ایده هایتان با دیگران با مشکل مواجه هستید. به نظر بعضی ها ایده هایتان بیش از اندازه خودخواهانه هستند و به نظر بعضی های دیگر هم شما متوجه حساسیت موضوع نیستید و یا منطقی برخورد نمی کنید. مشکل نه از ایده های شماست و نه دیگران با شما دشمنی دارند، فقط آنها منظور شما را نمی فهمند و شما هم با دقت به حرف های آنها گوش نمی کنید. برای این که حرفتان را قبول کنند بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و سعی کنید شما هم طرف مقابلتان را درک کنید. امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای مشاهده و یاد گرفتن چیزهای جدید باشد، این فرصت را مغتنم بشمارید. در رابطه با مسائل عاطفی‌تان با شرایط تازه ای روبرو خواهید شد که نگرانتان می کند و ترجیح می دهید آن را تغییر بدهید، کمی به خودتان فرصت بدهید و هیچ تصمیم بدون فکری نگیرید. فرصت برای حضور در محلی که خیلی دوست داشتید بروید را از دست ندهید، یک مشکل ساده کوچک را با ندانم کاری بزرگ نکنید.

 




فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش. خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است. یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید.   به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد.

نوساناتی که امروز در احساسات خود خواهید داشت ممکن است امید شما را به تحقق بخشیدن به دنیایی که در رویاهایتان برای خود ساخته اید از بین ببرند. با این حال شما موظف هستید به خودتان یادآوری کنید که خود شما باید این رویاها را پرورش داده و زمینه را برای تبدیل آنها به واقعیت فراهم کنید. اجازه ندهید احساسات امروزتان استراتژی هایی که برای رسیدن به ارزشمندترین اهداف و رویاهایتان برای خود در نظر گرفته اید را زیر سؤال ببرند و شما را نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید کنند. کمی تنها ماندن می تواند کمک قابل توجهی به شما کند، فقط یادتان باشد که تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید! از ترس از دست دادن شخصی در زندگی تان سکوت کرده اید و علی رغم ناراحتی تحمل می کنید و دم نمی زنید، اگر همین روند را ادامه بدهید طولی نمی کشد که به خودتان آمده و متوجه می شوید که عمرتان را تلف کرده اید. ترس را کنار بگذارید. بیشتر مراقب سلامتی روحی و جسمی خود باشید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. امروز بعدازظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام این فرد نیافتید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. کار مهمی را باید انجام دهید، اما بهتر است قبل از انجام این کار حتماً با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را جویا شوید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.

امروز اطرافیانتان بیش از اندازه حساس شده اند و شما باید در ارتباط برقرار کردن با آنها و صحبت هایتان دقتی بسیار بیشتر از همیشه داشته باشید. آنها می تواند ورای هر حرفی را دیده و خیلی راحت مخالفت و نظرات منفی شما را از میان حرف ها و کلماتی که به کار می برید بیرون بکشند. در چنین شرایطی بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که با صداقت کامل صحبت کنید و نگران این که واکنش طرف مقابلتان در برابر واقعیت چه خواهد بود هم نباشید، چون در نهایت به هر حال حقیقت آشکار خواهد شد. حساب های بانکیتان را چک کنید و ببینید آیا بودجه تان شما را به راحتی تا آخر ماه خواهد رساند؟ شاید کمی صرفه جویی لازم باشد. پیشنهاد برای انجام کاری به شما می شود جواب دادن را حداقل یک هفته عقب بیندازید اینکه او بدون شما در چه حالیست یا چه می کند حال امروز شما را بهتر نمی کند خاطره مرور نکنید. امروز اگر به فکر خودتان نباشید فردا دیر است. یک مسافر در راه است که با آمدنش حال و هوایتان عوض می شود. پنجره های دلتان را باز کنید




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت. زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر خوشحال‌کننده را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌ زندگیتان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

در حالی که دیگران خیلی سردرگم و نگران به نظر می رسند شما در واقع تنها کسی هستید که به اوضاع مسلط است و جواب تمام سوال ها را دارد. شما برای رویارویی با هر موقعیت دشواری که ممکن است امروز و در چنین شرایطی پیش بیاید آماده اید. شما این توانایی را دارید که ببینید در پشت دیوارهایی که دیگران در برابر خود کشیده اند تا شما نفهمید پشت آنها چه خبر است، چه می گذرد و هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی چشم های نافذ شما را گرفته و باعث شود گول بخورید. امروز به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که می تواند اثرات جدی و بزرگی روی زندگی شما، به ویژه در زمینه ی حرفه ای، داشته باشد. برای حضور در یک ملاقات کاری حواستان را جمع و اطلاعات لازم را مهیا کنید و آماده بروید، فرصت خوبیست آن را از دست ندهید.چیزی در وجودتان شما را به انجام کاری تشویق می کند به ندای دلتان گوش کنید و با امید به جلو قدم بردارید اخباری می شنوید که هم خوشحال و هم بسیار شگفت زده‌تان می کند.

 




فال روزانه مهر

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دستی به سروروی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگیتان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید.

خیلی کم پیش می آید که بیقراری و بی حوصلگی به داشتن عملکردی مفید و سازنده منجر شود، به ویژه اگر برای اینکه از یک راه میانبر بروید در نهایت مجبور شوید کاری بیشتر و سخت تر را انجام دهید. منطقی تر این است که به جای دویدن راه بروید تا مبادا با نادیده گرفتن جزئیاتی که در واقع از اهمیت زیادی برخوردار هستند لغزیده و زمین بخورید. حواستان را خوب جمع کنید و خیالتان از این بابت که در زمان مقرر به مقصدتان خواهید رسید راحت باشد، هیچ لزومی ندارد که عجله کنید و کارها را با بی دقتی و هول بودن برای خودتان سخت تر کنید. به این که در مسیر درست قرار دارید اطمینان داشته باشید و از مسیری که دارید طی می کنید لذت ببرید. با تصمیم بزرگی که اخیرا گرفته‌اید، فصل تازه ای در زندگی‌تان باز شده، حواستان باشد که چطور آن را به ثمر می رسانید، در محیط کاری یا در جمعی دوستانه اشتباهات شخصی جانتان را به لبتان رسانده، برای حل این مشکل بهتر است هرچه زودتر راهی پیدا کنید، ادامه این روند شخصیت شما را هم جلوی دیگران زیر سوال می برد.

 



فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. فرصتی برای سفر مهیا می‌شود. راهی سفر شوید اما ولخرجی نکنید و پولی که با تلاش‌‌وزحمت بدست آورده‌اید را از دست ندهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که با خواب‌و‌خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.

شما مورد بدرفتاری قرار گرفته اید و روح و روانتان مخدوش شده است، حالا هم دارید حرف خودتان را مدام تکرار می کنید تا بالاخره منظورتان را به طرف مقابل بفهمانید. اگر دیگران به شما اعتراض کردند و گفتند که دارید اعصابشان را خرد می کنید به حرفشان اهمیتی ندهید چون شما این کار را نمی کنید و اگر بخواهید که رابطه تان پیشرفتی داشته باشد باید همه حرفشان را بزنند. شما برای چند ماه درگیری های بسیار زیادی داشته اید و زندگی شخصی و حرفه ایتان پر از اتفاقات مختلف بوده است. اگر با وجود این همه اتفاقی که در زندگیتان افتاده اند هنوز هم اوضاع برایتان بهتر نشده است، مطمئن باشید که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. این روزها آنقدر خود را درگیر شاخ و برگها کرده‌اید که از اصل ماجرای پیش آمده دور مانده‌اید؛ اگر این روال را ادامه بدهید اوضاع روز به روز برایتان پیچیده تر می شود. قرار بوده از کسی سراغی بگیرید و احوالش را بپرسید این هفته این کار را انجام خواهید داد. مدتی است که احساس می کنید نسبت به شخصی احساس نزدیکی می کنید، این احساس را جدی بگیرید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فرد مهم و سرشناسی امروز سر راه شما قرار می‌گیرد و آشنایی با این فرد زمینه موفقیت‌های شما را فراهم می‌کند. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز با خیالِ جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.

امروز نیروهایی قدرتمند دارند عزیزترین و با ارزشترین رویاهای شما را زیر سؤال می برند. مواظب آنهایی که می خواهند آرمان ها و افکار شما را زیر سؤال ببرند باشید. رفتارهای آنها ممکن است باعث شوند که احساس کنید به یکباره دارید از درون خالی می شوید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا از آنهایی که در محل کارتان قصد دارند با رفتار تهاجمی خود شما را پایین بیاورند فاصله بگیرید و اجازه ندهید به خواسته شان دست پیدا کنند. شاید در حال حاضر پولی بیشتر از حد نیازتان در دست داشته باشید، به جای خرج کردن آن برای چیزهای بیهوده ای که هیچ نیازی به آنها ندارید، این پول را به طور عاقلانه ای مصرف کرده و یا روی چیز با ارزشی سرمایه گذاری کنید. در مورد کاری که فعلا قصد انجامش را ندارید با دیگران صحبت نکنید، بیهوده آنها را متوقع و نسبت به خودتان بد بین می کنید. اتفاقی خوش در شرف وقوع است، بهتر است از این جریان استقبال کنید و درخواست خود را مطرح کنید این کار زندگی را برایتان آرام و راحت تر می کند. با ترس بزرگتان روبرو شوید چون قدرت پیروزی را دارید.

 



فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و اسعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر. سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما در حال حاضر در موقعیت منحصر بفردی قرار دارید که شما را قادر می سازد تمام جوانب مختلف مسائل را درک کنید. هر چند این موقعیت شما را نسبت به آنهایی که هنوز نمی دانند اوضاع از چه قرار است و درک درستی از موقعیت فعلی ندارند در شرایط بهتری قرار می دهد، اما این دانش همزمان مسئولیت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شما به طور غریزی می دانید که بهترین کار و بهترین انتخاب ممکن چیست، حالا باید به دیگران هم کمک کنید که به اوضاع از زاویه دید شما نگاه کنند. امروز بعدازظهر روابط اجتماعی، دوستانه و عاطفیتان به خوبی پیش خواهند رفت؛ اگر می توانید با عزیزانتان دور هم جمع شوید. دری باز خواهد شد و مالی به دستتان خواهد رسید. حواستان باشد آن را حیف و میل نکنید و به زخمتان بزنید. برای شراکت در هر زمینه ای بهتر است دست نگهدارید و یک هفته صبر کنید. آنقدر در افکارتان غرق شده‌اید که مرزهای بین رویا و واقعیت برایتان مبهم شده، واقعیت تلخ است اما اگر با آن روبرو نشوید برایتان درد سر ساز خواهد شد.

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند.   قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست ‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

شما امروز کمی عصبی و نگران هستید. شاید قرار مهمی داشته باشید و نگران این باشید که چطور می توانید در این قرار طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار داده و بهترین چهره ی ممکن را از خود به نمایش بگذارید. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر در این مورد به خودتان فشار بیاورید و بیشتر سعی کنید شخص مورد نظرتان را از خود دورتر خواهید کرد. مهم ترین عامل در جلب توجه طرف مقابلتان داشتن اعتماد به نفس است. آرامش خود را حفظ کنید و زیاد درگیر بهتر نشان دادن خودتان نشوید. از پذیرفتن چالش های تازه وحشت نداشته باشید. حتی اگر نسبت به توانایی های خود تردید دارید هم فرصت مورد آزمایش قرار دادن آنها را از دست ندهید. دریافت یک خبر می تواند تاثیر مطلوبی روی زندگی عاطفی‌تان بگذارد، حواستان باشد انتظار اطرافیان از شما بسیار بالاست، بهتر است وقت را بیهوده هدر نکنید و به پیشنهاد سفری که به شما شده جواب مثبت بدهید و برای مدتی از هیاهو دور شوید، دلتنگی بسیار این روزها بسیار کلافه‌تان کرده .

 



فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی. یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. روزی سرشار از محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌ است، این احساس را غنیمت بدانید و دوستان و آشنایان را غرق در محبت کنید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

پری 💐

پاسخ دادن

۱۶ تیر ۱۴۰۱


پیام رسان و توضیحات شما عالی بود سپاسگزارم از شما 🌹