فال روزانه پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد یازده فروردین و فال روزانه فردا یازدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد یازده فروردین و فال روزانه فردا یازدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال قهوه روزانه چهارشنبه 10 فروردین 1401

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ )

 

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما تمام انرژی تان را صرف کاری کرده اید و حال نای انجام هیچ کاری را ندارید. حتی اگر در شرایط حساسی هستید، کمی دست نگه دارید و به خودتان استراحت دهید. کار شما آنقدر ارزش ندارد که سلامتی تان را به خاطرش به خطر بیاندازید. گشت و گذار با یک دوست، حمام آب گرم یا ماساژ می تواند تنش را از شما دور کند. یکی از اعضای خانواده تان دچار مشکلی شده و این موضوع ذهن شما را نیز درگیر کرده، بهتر است به جای نگرانی برای او تکیه گاه باشید. یک میهمانی بزرگی در راه است که امروز خبرش را می شنوید. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.   روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شاید هیچکس بیشتر از خودتان برایتان اهمیت نداشته باشد اما سعی کنید حرف های دیگران را هم بشنوید و از احساس آنها نیز آگاه شوید. این کار ارتباط شما را با دیگران عمیق تر می کند. زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می شود، سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید. اگرچه اطرافیان تان شما را همین گونه که هستید پسندیده اند اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید. حفظ روابط نیاز به مراقبت مدام دارد. به زودی پیشنهادی به شما می شود که ذهن تان را درگیر می کند. بهتر است که قبل از تصمیم گیری با خانواده خود مشورت کنید. شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید.  به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

دلیل سیلی ویل اسمیت به مجری اسکار

اگر موضوعی شما را سردرگم کرده است، بهتر است که آن را با فردی مورد اعتماد مطرح کنید. در این شرایط، نگرانی هایتان کم شده و راحت تر می توانید تصمیم بگیرید. از آنجا که شما فرد درونگرایی هستید، کلاس هایی چون خوانندگی، نویسندگی یا نقاشی، می تواند برایتان مفید باشد، از این رو که می توانید آزادانه احساسات خود را بیان کنید. زمانی که صحبت از مسائل مالی می شود، برق را می توان در چشمان تان دید. اما مراقب باشید که درگیر مال دنیا نشوید. از هر آنچه به دست می آورید، لذت ببرید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند آمد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

انسان زودرنجی هستید و با کوچک‌ترین ناراحتی از کوره در می‌روید، قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، تصمیم بگیرید که به جای عصبانی‌شدن، صبر در پیش بگیرید و اجازه ندهید عصبانیت‌های زودگذر زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید.

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

  • بیشتر بخوانید؛ 
  • گریه های کریس کراک پس از عذرخواهی از ویل اسمیت + فیلم کامل

امروز زمان خوبی برای عمل کردن نیست زیرا توانایی کنترل امور ندارید و ممکن است که در انجام وظایف تان به مشکل برخورید. پیشنهاد می کنیم که این انرژی را در جای دیگری صرف کنید. به عنوان مثال دست خانواده و دوستان تان را بگیرید و به گشت و گذار بروید. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد اما از شوخی کردن با او به شدت بپرهیزید زیرا که او این روزها حساس تر از قبل شده و ممکن است که از شما نیز دلگیر شود. تنها چیزی که در این روز باید روی آن تمرکز کنید، تنها خودتان هستید. ورزش نیز گزینه خوبی برای این روزهایتان خواهد بود. عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباهات را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق‌زندگی‌تان بیرون کنید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.

 

فال روزانه فردا مرداد (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اگرچه شما فرد صبوری هستید اما این روزها حساس شده اید و با کوچیک ترین حرفی از کوره در می روید. بهتر است که تحمل تان را بالا ببرید زیرا بیش از همه این خود شمایید که آزار می بینید. یکی از دوستان تان امروز با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به شما می دهد که انتظارش را نداشته اید. اگر چه تا رسیدن به خواسته تان کمی زمان مانده است اما برای گرفتن یک جشن کوچک درنگ نکنید. چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر پیش‌روی شما قرار دارد. از این فرصتها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.    به اطرافیان وعده‌ و وعید‌های بی‌ثمر ندهید و ثابت کنید که سر قول‌‌‌های‌تان باقی می‌مانید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد.

 

فال روزانه فردا شهریور (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خواننده سه زبانه عصر جدید

ایده های زیادی در سرتان است اما نمی دانید که آنها را چگونه مدیریت کنید، یادتان باشد که تا همه چیز برایتان روشن و واضح نبود، قدمی برندارید زیرا ممکن است که اواسط راه باز مسیر خود را گم کنید. آنوقت دیگر راه برگشتی هم نخواهید داشت. امروز هدیه ای از یکی از دوستان تان دریافت می کنید. اگر چه هدیه گران قیمتی نیست اما ارزش زیادی برای شما دارد. بهتر است احساسات واقعی تان را از لطف و محبت او، نشان دهید. از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.

مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظبشان باشید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. کارها را به تنهایی انجام ندهید و از اطرافیان کمک بگیرید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.

فال روزانه فردا مهر (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی

اگر احساس سنگینی می کنید، تمام افکار منفی و پیچیده را دور بریزید. شما می توانید انرژی های مثبت زیادی را از طبیعت یا حتی آدمهای اطرافتان جذب کنید، کافی ست از لاک تان بیرون بیایید و با آنها بیشتر در تماس باشید. اخیرا موضوعی را برای خودتان بزرگ کرده اید و نسبت به آن حساس شده اید. اما این را بدانید سناریویی که برای خودتان ساخته اید، واقعیت ندارد. برای این که از حقیقت باخبر شوید، باید کمی دیگر هم صبر کنید. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید.  انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

فال روزانه فردا آبان (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

با دوستان نزدیک خود قرار ملاقات تعیین کنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد کرد.

شما هیچ مشکلی ندارید. مشکل شما تنها این است که به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

همسر نفیسه روشن

از حسادت های بیجا دست بردارید. این حسادت هم می تواند در مورد مسایل مالی و هم در مورد مسایل عاطفی باشد. اگر احساسات خود را کنترل نکنید، آنچه که به دست آورده اید را نیز از دست خواهید داد. یکی از دوستان تان از شما کمک خواسته، مراقب باشید زیرا این کار حاشیه های زیادی دارد و ممکن است در نهایت شما را توی دردسر بیاندازد. بنابراین تا جایی پیش روید که درگیری ها دامن شما را نگیرد. برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد.  یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

فال روزانه فردا آذر (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

قدم زدن در فضای باز و هوای پاک کوهستان و یا پارک می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان کن!

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

از این که می بینید اطرافیان تان چگونه از شما حمایت می کنند، حس خوبی دارید. اما جدا از حمایت آنها شما باید قوی باشید. شما توانایی هایتان زیاد اما اعتماد به نفس تان کم است، سعی کنید دید مثبت تری به آینده داشت باشید، آنوقت خواهید دید که چقدر از نگرانی هایتان کم خواهد شد. اگر مجرد هستید، امروز فرصتی برای آشنایی پیدا می کنید که بهتر است آن را از دست ندهید. متاهل ها نیز خبرهای خوبی را در مورد مسایل مالی خواهند شنید. حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. برای افزایش مهارت و تخصص‌های خود، ارتباط بیشتری با افراد کاردان و متخصص برقرار کنید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.  یکی از آشنایان با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به یاد‌تان است.

فال روزانه فردا دی (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش کنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر چه در ایجاد تغییرات سخت گیر هستید اما بهتر است که از همین امروز برای آن تصمیم بگیرید. یکی از تغییراتی که باید در زندگی تان ایجاد کنید، در زمینه کاری ست. به دنبال حرفه مورد علاقه تان باشید تا در دراز مدت برایتان فرسودگی نیاورد. کمی احساس گیجی می کنید. شاید به این دلیل که نمی توانید به احساس واقعی تان پی ببرید. اطرافیان تان شما را نصیحت می کنند اما متاسفانه نصیحت های آنها تنها شما را گیج تر کرده است. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید، تنها ماندن و فکر کردن است. شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. محبتی که به همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. تصمیم مهمی باید بگیرید، اما مدت زیادی است که این تصمیم را به تعویق انداخته‌اید. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را یک‌دل‌ کنید و پس از مشورت با افراد با تجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

فال روزانه فردا بهمن (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای کسانی که باید از آن آگاه شوند، آشکار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز روز پر مشغله ای پیش رو دارید. اگر چه به تمام آنها رسیدگی می کنید اما آنچه اهمیت دارد کیفیت انجام کارهاست، بنابراین به جای سرعت، دقت خود را بالا ببرید. قدم اول مهمترین چیز است که شما آن را به سادگی پشت سر خواهید گذاشت. بنابراین از فرصت هایتان استفاده کنید و تا اشتیاق و اراده لازم را دارید، دست از تلاش بر ندارید. اگر به فکر یک رابطه ایده آل هستید، باید قبل از این که انتظارات تان را از شریک زندگی تان بالا ببرید، خود به فکر رفع مشکلات تان باشید. دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  یکی از آشنایان که تاکنون رابطه خوبی با ایشان داشته‌اید امروز با شما سر ناسازگاری خواهد داشت.  امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباطهای کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان همانند سابق شما را دوست ندارد، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز عشق‌زندگی‌تان جام وجود شما را از محبت لبریز خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا اسفند (پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یک میهمانی دعوت می‌شوی که بهتر است در آن شرکت کنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

احساس می کنید که دیگران همه در شادی و عشق غرق اند و تنها شمایید که ناراحت اید. بدانید که همه ادم های اطراف تان مشکلات خود را دارند اما آنها راه خوب زندگی کردن را می دانند. بهتر است شما نیز شیوه زندگی تان را تغییر دهید. حتما لازم نیست اتفاق بزرگی بیافتد، زندگی تان را با همین اتفاقات کوچک بسازید. شما توانایی های زیادی دارید و می توانید بدترین شرایط را به بهترین شکل تغییر دهید اما گاهی کوتاهی می کنید. تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. با شخصی پر مدعا کهفکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت.  اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. جسارت بیشتری در زندگی به خرج‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

مطالب مرتبط