فال روزانه پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد دوازده اسفند و فال روزانه فردا دوازدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد دوازده اسفند و فال روزانه فردا دوازدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقت تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند ، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.فال روزانه پنج شنبه 12 اسفند 1400

اگر کارهایتان روی هم انبار شده اند امروز بهترین فرصت برای انجام این کارها خواهد بود، زیرا توان و انرژی ذهنیتان بیشتر از هر وقت دیگری است و قطعا موفق خواهید بود. امروز حرف های زیرکانه ای که می زنید ممکن است نیشدارتر از آن چیزی باشند که خودتان تصور می کنید. شما قصد ندارید کسی را برعلیه خود تحریک کنید، اما اگر مواظب لحن حرف زدنتان نباشید خودتان را در وضعیت دشواری خواهید یافت که نه می خواسته اید و نه فکرش را می کرده اید که در آن قرار بگیرید. همیشه سعی کنید با دیگران با لطافت و مهربانی صحبت کنید، این کار نه تنها دشوار نیست، بلکه راهتان را خیلی وقت ها هموارتر از آن چیزی که خودتان نیز انتظار دارید خواهد کرد. مساله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است. بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید. از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است. خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید، صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

کتاب غیر درسی زیاد بخوانید،کتاب خواندن موهبتی هست که واقعا نباید بهش کم توجه بود. صرف دست گرفتن کتاب و خواندن اون، یه قدم خیلی بزرگ هست. مطالعه ی مطالب توی شبکه های اجتماعی و … هیچ وقت اون چیزی رو که مطالعه ی کتاب به شما هدیه میکنه، براتون نداره. پس حتما مطالعه خارج درسی تون رو زیاد کنین. رُمان، علمی، مذهبی و…، سبک مورد علاقه ی خودتون رو توی همین سن پیدا کنین.

فال روزانه فردا اردیبهشت (پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید ، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید ، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

امروز خیالتان از نتیجه زحماتی که می کشید راحت باشد. به لطف سطح بالای انرژیتان شما امروز روزی بسیار پربار و نتیجه بخش را پشت سر خواهید گذاشت. در برابر هر مشکلی که پیش رویتان می ایستد محکم بایستید و با سرعت تمام پیش بروید. شاید مجبور شوید برای بعضی کارها وقت بیشتری صرف کنید، اما قطعا وقتی که صرف می شود ارزش نتیجه ای که به دست می آید را خواهد داشت. امروز احساس می کنید که انگار در دنیایی متفاوت از دیگران به سر می برید و هیچ کس شما و حرف ها و احساساتتان را درک نمی کند. این وضعیت بیشتر ناشی از حساسیت شدید خودتان است و باید سعی کنید هر چه می شنوید را به خود نگیرید. تا جای ممکن کارها را با زور و عجله پیش نبرید، شما زمان زیادی در اختیار دارید و می توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سروسامان دهید. با وجود پیشرفت‌هایی که اخیرا شاهد بوده‌اید باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید. کمی با خودتان مهربانتر باشید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

تکلیفتان با خود را مشخص کنید!،همه ی ما توی زندگی باید تصمیم بگیریم و بهترین وقت تصمیم گیری برای سبک زندگی(LifeStyle#)، سن جوونی هست. مشخص کنید که مسیر زندگی تون چی هست. در مورد مذهبی که میخواید پیرو اون باشید، حتما مطالعه و مشورت و تحقیق کنین. بهترین رو انتخاب کنین. اگر توی این سن برای این موضوع سردرگم بمونید، سن پیری پشیمونی و اضطراب یکی از همراهان همیشگی شما خواهد بود.

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما در حالیکه تمام مسئولیت های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده اید ، می خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید ، اما هروقت که می خواهید کمی تفریح کنید اولویت هایتان نیز به سرعت تغییر می کند! مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می رود را انجام دهید.

امروز با انرژی فیزیکی زیادی که در وجود خود حس می کنید، روزی فوق العاده برای سر و سامان دادن به خانه و فضاهایی مانند انبارها و کمدها و کابینت ها می تواند باشد و خانه تکانی عیدتان را می توانید تا حدود زیادی پیش ببرید. همچنین فعالیت های ورزشی نیز برایتان بسیار لذت بخش تر از همیشه هستند و اگر مدت هاست قصد داشته اید ورزشی را شروع کنید امروز فرصت خیلی خوبی برای عملی کردن این تصمیمتان خواهد بود. اگر این همه فعالیت جسمانی وقتی برایتان باقی گذاشت کمی با خودتان خلوت کنید و نگاهی به اهدافتان بیندازید. آیا شما اکنون همان جایی هستید که دلتان می خواسته در این مرحله از زندگیتان قرار بگیرید؟ آیا تغییراتی باید انجام دهید؟ برای سال جدید برنامه ریزی کنید. احتمالا تصمیم‌هایتان به خاطر شرایطی غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده لغو می شوند ممکن است یکی از دوستان و آشنایان از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد. حالا زمان مناسبی برای تفریح و گردش نیست شما چاره ای ندارید جز این که زمان بیشتری را به امور کاری یا تحصیلی اختصاص بدهید. تنبلی را از خودتان دور کنید.

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی ناب و فراموش‌نشدنی خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

برای سورپرایز کردن دیگران، نقشه بکشید،اگه فردا تولد دوستتون هست، اونو غافل گیری کنین. این غافل گیری علاوه بر اینکه یه خاطره ی خیلی خوب رو برای دوستتون رقم میزنه، باعث بوجود اومدن یه صمیمت خوب و یادگار برای شما میشه.

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی توانید بهش جواب منفی بدهید ، ولی اگر خودتان برنامه های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه هایتان را کنسل کنید ، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده های را مشخص کنید ، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

اگر به پایان رساندن برخی کارها برای مدت ها طول کشیده و به نظرتان دشوار آمده است، امروز از انرژی فراهم آمده توسط شرایط کیهانی استفاده کرده و این کارها را به اتمام برسانید. این انرژی به شما قدرت کافی برای انجام این کارها به بهترین نحو ممکن را خواهد بخشید. امروز همچنین فرصت خوبی برای بحث در رابطه با مسائل مهم خواهد بود زیرا مهارت های ارتباطیتان در سطح بالایی قرار دارند و می توانید به خوبی با دیگران همکاری کرده و کنار بیایید.  شما می توانید خیلی سریعتر از همیشه تصمیم گیری کنید و خوشبختانه در گرفتن تصمیم صحیح موفق خواهید بود. از این همه انرژی مثبت استفاده کرده و روزی پربار را برای خود رقم بزنید. اگر احساس خستگی و کسالت می کنید به تعطیلات چند روزه بروید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آنها درسهای خوبی بگیرید در غیر اینصورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید یادتان باشد در همه تصمیم گیری‌ها همسر و فرزندان خود را در اولویت قرار دهید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

شرکت تاسیس کنید،اگه میتونید محصول یا خدمت جدیدی ارائه بدید، با دوستانتون شرکت تاسیس کنید. تاسیس شرکت(بر خلاف عقیده ی برخی) کار زیاد دشواری هم نیست.
موسس یک شرکت بودن(حتی اگر بعده ها تعطیل هم بشه)، اعتماد به نفس و احساس مفید بودن خوبی بهتون میده.

فال روزانه فردا مرداد (پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید ، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود ، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می گشاید!

امروز بعد از مدت ها انرژی فوق العاده ای را در وجود خود احساس خواهید کرد. این انرژی باعث افزایش قدرت جسمی و ذهنی شما شده و به شما کمک خواهد کرد تمام کارهایی که به عهده تان گذاشته می شود را به خوبی انجام داده و حتی کارهای ناتمامی که از قبل باقی مانده بودند را هم به انجام برسانید. اگر بعد از اتمام کارهای خودتان انرژی و حوصله ای برایتان باقی مانده بود آن را در راه کمک به دیگران و به ویژه عزیزانتان به کار رفته و سعی کنید باری از دوش آنها بردارید. امروز خوشبختانه هم در محیط خانه و هم در محل کارتان دیگران به خوبی افکار و احساسات شما را درک می کنند و از این لحاظ مشکل خاصی نخواهید داشت. به آنچه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته‌اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده‌اید، بجای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان، باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتر است در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده است. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

چند بیت شعر حفظ کنید،فکر کنین در حال صحبت با کسی هستین و اون شخص خیلی خودش رو بالاتر از شما میدونه(گران سر هست به عبارتی)، حالا شما بهش میگید:
“دود اگر بالا نشنید، کسر شأن شعله نیست!
جای چشم، ابرو نگیرد، گرچه اون بالاتر است!!”خوب… واقعا چند جمله و کلمه صحبت لازمه تا تأثییری معادل تأثییر بیت بالا روی مخاطبتون بذارید!!نیازی به فکر کردن نیست… بعیده شما بتونید توی چند جمله ی کوتاه این تأثییر رو بذارید.پس از الان به این فکر باشین که هر چقدر میتونید از حافظتون برای حفظ شعر یاری بگیرین.

فال روزانه فردا شهریور ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

 از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت ها فکر می کنید که تنها کسی هستید که به قول هایی که داده عمل می کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید ، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

اگر قرار است مسئولیتی را به عهده بگیرید امروز بهترین روز برای انجام این کار خواهد بود. شرایط کیهانی موجود باعث شده است انرژی جسمانی و ذهنی شما افزایش قابل توجهی پیدا کرده و اثرات فوق العاده ای روی عملکرد شما بگذارد. هر گونه احساس کمبود و یا عدم اعتماد به نفس را دور انداخته و قدم هایی که برای آغاز موفقیت آمیز این پروژه و دست یافتن به هدفتان لازم است را بردارید. قدرت تشخیص شما در حال حاضر به خوبی به کمکتان خواهد آمد و می توانید با خیال راحت به استعدادهای خود اعتماد کنید. هیچ گاه عشق خود و رابطه عاطفی خود را با دیگران مقایسه نکنید، این کار اشتباه محض است و فقط مانع لذت بردن شما از رابطه تان خواهد شد. امکان پیشرفت های مالی برایتان وجود دارد پس کارها را با دلشوره انجام ندهید زیرا باعث عقب افتادن امور می شوید. آرام باشید کسی پشت سر شما وجود دارد و شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوب می شنوید، او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قراردادی حتما اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن‌ را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

از خودتان زیاد عکس بگیرید!
شاید خنده دار باشه، اما این مورد یکی از مهمترین هاست!
با توجه به اینکه امروز امکان عکس گرفتن به سادگی لمس کردن یه صفحه نمایش(!) و به ترفـه العینی وجود داره، تا میتونید در موقعیت های مختلف از خودتون به همراه دیگران یا تنهایی عکس بگیرین. حتی پیشنهاد میکنم حداقل یکبار چند عکس آتلیه ای از خودتون تهیه کنید. وقتی که سن بالاتر میره(با توجه به خطر کچلی یا چین و چروک صورت) برای اثبات زیبایی جوونی تون به خیلی ها، حتما به این عکس ها احتیاج پیدا میکنین.

فال روزانه فردا مهر ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

بودن در کنار یک فرد فریب کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست ، اما شما امروز مجبور می شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید ، با مهارت های دیپلماتیک خود می توانید اوضاع را بهتر کنید.

اگر این اواخر کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کرده اید امروز دوباره انرژی و خلاقیت را در وجود خود احساس خواهید کرد و حتی قدرت جسمانی بیشتری نیز خواهید داشت. سعی کنید حتما با کمی ورزش و پیاده روی در هوای آزاد این انرژی را دو برابر کرده و سرحال و شاداب شوید، زیرا این کار باعث آرامش ذهنی شما نیز خواهد شد. امروز شما آماده اید برای یافتن جواب سوال هایی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اید هر کاری لازم باشد را انجام دهید، اما باید مواظب باشید دچار ساده انگاری نشوید و اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد را به عنوان جواب صحیح در نظر نگیرید. حقیقت این است که بهترین جایی که می توانید به دنبال پاسخ سوال هایتان باشید درون خودتان است. در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد، حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده، شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید کمی آرام تر رفتار کنید.

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. یکی از اعضای خانواده که به احتمال زیاد خواهرتان است امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده شما را نارحت کند و به هر قیمتی که شده بر اعصاب خود مسلط باشید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

یک کار هیجان انگیز انجام بدید
وقتی صحبت از کار هیجان انگیز میشه، خیلی های یاد جامپینگ (پرش از ارتفاع با طناب فنر دار و محافظ) بیافتیم!البته که این ورزش هم امروز توی ایران اجرا میشه و هوادار هم زیاد داره، اما واقعا کار هیجان انگیز فقط به تفریح هایی که ممکنه هزینه ی بالایی هم داشته باشن، نمیگن!مثلا یک کار هیجان انگیز گروهی که یه تجربه ی خیلی مهیج رو براتون خاطره میکنه، شرکت گروهی(با دوستان یا آشناهاتون) توی ورزش پینت بال هست!
همینطور هر مسابقه یا رقابت دیگه ای که با دوستانتون داشته باشین!

فال روزانه فردا آبان ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده ای برخورده اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید ، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

اگر کاری هست که به نظرتان خیلی جالب می آید و دلتان می خواهد آن را امتحان کنید امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. کمی ماجراجویی برای شما موجی از انرژی، هیجان و خلاقیت را به سوی شما روانه خواهد کرد و این چیزها برای پیشرفت شما ضروری هستند. شما به طور ذاتی برای سلامت روحی خود به انگیزش مداوم نیاز دارید. حتی رفتن به جایی در نزدیکی های محل زندگیتان که تا به حال نرفته اید هم آدرنالین مورد نیازتان را به شما خواهد بخشید. امروز شما نمی دانید طرف مقابل در رابطه عاطفیتان از شما چه می خواهد و این موضوع باعث ایجاد بحث و درگیری بین شما خواهد شد، اما با کمی فکر خواهید دید این خود شما هستید که نمی دانید چه می خواهید! دو خبر از راه دور به دستتان خواهید رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی از شما پنهان می کنند نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا خواهد شد، هرگونه عجله در تصمیم گیری در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد کرد.

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

توی یک مسابقه ی عمومی ملی یا بین المللی شرکت کنید
بعضی اوقات فکر میکنیم که “توی این مسابقه که نمیشه اول تا سوم بشم!! اصلا واسه چی شرکت کنم…تازه ممکنه یه هزینه ای هم داشته باشه، بیخیالش!”
احتمالا حرفتون درسته… اما بهتون قول میدم که نداشتن این تجربه توی سنی که میتونستین شانس رقابت رو داشته باشین، یکی از بزرگترین حسرت های سنی هست که این شانس رو ندارین. پس حالا که شانس جلوی در خونتون هست، در رو باز کنین!

فال روزانه فردا آذر ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید ، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد ، اما شما ترجیح می دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی های احساسی با آنها روبرو شوید.

امروز برای حفظ آرامش خودتان باید تلاش بیشتری بکنید و سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کنید. اگر احتیاط نکنید مکالمه پیش پا افتاده ای که اصلا انتظارش را هم ندارید در یک لحظه به یک جنگ تمام و کمال تبدیل خواهد شد. شما احساس می کنید که تنها حرف درست را خودتان می زنید و نظر خودتان هر چه که باشد همان صحیح است، اما متاسفانه موضوع به این سادگی که به نظر می رسد نیست. خوشبختانه اگر بتوانید کنترل این تعصب و احساسات شدید را برای مدت کوتاهی در دست بگیرید این حالت خیلی سریع برطرف خواهد شد. امروز راجع به مسائل جدی با عشقتان هم بحث نکنید و بیشتر در مورد آب و هوا و چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید. وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت‌هایی قائل شده‌اید که از ترس‌ها یا خاطرات گذشته‌تان سرچشمه گرفته‌اند. از گذشته‌ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید، به زور متوسل نشوید.

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. تصمیم مهمی باید بگیرید، اما مدت زیادی است که این تصمیم را به تعویق انداخته‌اید. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را یک‌دل‌ کنید و پس از مشورت با افراد با تجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

با دوستان خود به سفر دور بروید
سفر دور با دوستان تجربه ی عجیبی هست. وقتی با خونواده به سفر میرین، احتمالا به جز مسئولیت خوش گذروندن و خوردن غذا، مسئولیت دیگه ای روی دوش شما نباشه.. اما توی سفر با دوستان قضیه خیلی متفاوت میشه. به علاوه صمیمیت شما با دوستانتون، متفاوت از صمیمیت شما و خانواده هست.

فال روزانه فردا دی ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می کنید ، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید ، مشکلتان پیچیده تر می شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید ، وقتی که برنامه هایتان را عملی می کنید ، شاید روش هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می کردید زمان دارید.

با وجود تمام تلاشی که شما می کنید تا همه چیز صریح و قابل درک باشد امروز سوء تفاهم های زیادی برایتان پیش خواهند آمد که باعث پریشانی و سرگشتگی شما خواهد شد. این شرایط تحت شرایط کیهانی امروز ادامه خواهند داشت و کار زیادی از دست شما در رابطه با آن برنمی آید. امروز شما در انجام کارهای هنری و خلاقانه خیلی موفق تر از فعالیت های تجاری و حرفه ای خواهید بود. به جای این که برای اثبات حرف های خودتان و رساندن منظورتان به دیگران بیخود تقلا کنید سعی کنید تا فردا که اوضاع بهتر شود انرژی خود را با انجام کارهای هنری تخلیه کرده و سر خودتان را با این کارها گرم کنید. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کرده‌اید، با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید، شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد، مسیری را که تغییر کرده به درستی درک کنید یادتان باشد در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد.

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبرو هستید آستین بالا خواهد زد. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که با خواب‌و‌خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

هنر نواختن یک ساز را یاد بگیرید.احتمالا هیچ چیز نتونه برای شما توی سن میان سالی و پیری، مثل نواختن یه ساز خاطرات جوانی رو زنده کنه. همینطور توی میانسالی و پیری که توانایی یادگیری تحلیل میره، داشتن(و احتمالا اجرای این هنر برای دیگران) میتونه حس خیلی اعتماد به نفس و مفید بودنه خوبی رو براتون هدیه بیاره. پس نواختن موسیقی رو حتما فرابگیرین

فال روزانه فردا بهمن ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است ، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

امروز در خانه تان وضعیت گیج کننده ای به وجود خواهد آمد که تمام تلاش شما برای سردرآوردن از آن بی فایده خواهد بود و حتی امر و نهی کردن به دیگران نیز راه حل این مشکل نخواهد بود. متأسفانه مسائل عاطفی با استفاده از زور و فشار وارد کردن به دیگران حل نمی شوند و اگر از این روش استفاده کنید تنها باعث ایجاد واکنش منفی در اطرافیانتان خواهید شد. شما در حال حاضر چنان در بطن ماجرا قرار گرفته اید که نمی توانید بیطرفانه و منصفانه در مورد آن قضاوت کنید. به جای تلاش برای اثبات و قبولاندن حرف ها و نظرات خود به دیگران سعی کنید راه حل دیگری برای این مشکل پیدا کنید و گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نمی کنند. قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار اینجاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتر است با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

 

خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید. با تغییر سبک زندگی، درهای جدیدی ا موفقیت را به روی خود باز کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

یک سفر تنهایی بروید،توی سفر تنهایی، میشه توانایی خودمون رو به طور قابل قبولی اندازه بگیریم. زندگی به دور از خانواده برای خیلی از دانشجوهایی که محل تحصیلشون، خارج از شهر محل سکنوتشون هست پیش میاد. با تمام سختی های این زندگی، معمولا بهترین سال های عمر رو همین لحظات میسازه.

 

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد ، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می شوید ، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید ، آنها را به زبان بیاورید.

شما دارید با تمام توانتان تلاش می کنید که ذهن خود را روی انجام کاری که به عهده تان گذاشته شده است متمرکز کنید و آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، اما متأسفانه ذهنتان درگیرتر از آن است که بتوانید کارها را با کیفیت و سرعت مورد انتظارتان پیش ببرید. شاید فکر کنید با وادار کردن خودتان به کار کردن می توانید به این وضعیت غلبه کنید اما کاملا در اشتباه هستید. پیش از هر کاری به ذهن و اعصابتان سر و سامانی بدهید و سپس به جای این که آرزو کنید امکانات بیشتری در دست داشته باشید سعی کنید با همان ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. گاهی خلاقیت بهتر از هر امکانات و ابزاری می تواند نتیجه بخش باشد. کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و همه را نباید زیر ذره‌بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یکطرفه آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ور نکنید.

 

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار