فال روزانه پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و نه اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و نهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کن...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و نه اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و نهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

 

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

آنچه امروز اهمیت دارد کیفیت کار است نه کمیت آن. پس با حوصله بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید تا کیفیت کارتان بالا رود. شما یکی از مراحل زندگی خود را پشت سر گذاشته اید و حال زمان آن است که وارد مرحله جدیدی شوید. قبل از تصمیم گیری به این کار، شرایط را پیش بینی و خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. دوستی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شما نیز کدورت ها را فراموش کرده و با او مهربان باشید. این اواخر ارتباطتان با دیگران به خوبی پیش نمی رود زمان آن رسیده که تغییر رویه بدهید و شرایط جدیدی را در روابطتان بوجود بیاورید. منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. روزهای بهتری در راه است و می توانید از حالا خودتان را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. روحیه خوش‌گذرانی دارید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید.  فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کارها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

سعی کنید امروز تمرکزتان را بالا ببرید و ذهن تان را دیگر مسائل بی اهمیت نکنید. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، کارتان است. اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و اقوام و دوستان قدیمی تان را ملاقات می کنید. در این میان فردی توجه شما را به خود جلب می کند. برای بیان احساسات خود اگر درنگ کنید، دیگر شانسی برای شروع این رابطه نخواهید داشت. برای یکی از خواسته هایتان بهتر است بیش از این کوتاه نیایید، پافشاری کنید. وقتتان را با گوش کردن به حرف های بی اساس شخصی در اطرافتان هدر ندهید . شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید اما قبل از آن که خسته و دل زده شوید کمی هم به دیگران مسئولیت بدهید و از آن ها کمک بخواهید. یاد بگیرید اعتماد کنید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید.  یکی از دوستان که مدتی است خبری از ایشان ندارید امروز با شما تماس می‌گیرد، پاسخگوی این دوست باشید و با هم‌صحبتی با وی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.  کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر امروز از دیگران انتظار داشته باشید، ناامید خواهید شد زیرا آنها خیلی بر وفق مراد شما عمل نخواهند کرد. در این شرایط بهتر است که سیاست داشته باشید و به جای ناراحت شدن طوری دیگری با آنها رفتار کنید تا درگیری پیش نیاید. روی کارهای عقب مانده تان تمرکز داشته باشید و آنها را تا عصر به اتمام برسانید در غیر این صورت ضرر خواهید کرد. امروز خبر خوشی که مدت هاست انتظارش را کشیده اید، دریافت می کنید. برای خوشحالی تان جشنی بگیرید. فردی قصد نزدیکی به شما را دارد، بهتر است که در این شرایط حواستان را خوب جمع کنید تا به خطا نروید. یک خرید کوچک حالتان را خوب می کند. حضور در جمعی و مصاحبت با شخصی به شما انرژی تازه خواهد داد. دری باز خواهد شد و یکی از مشکلات مالی تان برطرف می شود. حواستان به دوستانتان باشد و جویای احوالشان باشید. شخصی که دائم برایتان خبرهای بد می آورد از خودتان دور کنید، از استرس هایتان کم می شود.

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالی‌تان را بهبود بخشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان از مشکلی رنج می‌برد و به کمک شما نیاز دارد. مشکلی که در محل‌کار با آن روبرو هستید را با کمک همکاران پشت‌سر بگذارید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.

 

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

این روزها فکر می کنید که محدود شده اید و نمی توانید آزادانه کارهایی را که دوست دارید انجام دهید اما نگران نشوید به سرعت به همان شرایط آرام و دلنشین گذشته خود باز خواهید گشت. اگر می بینید که دیگران روحیه تهاجمی به خود گرفته اند، ناراحت نشوید. مقصر شما نیستید بلکه شرایط حاضر کمی آنها را تحت فشار قرار داده است. سعی کنید که در هر شرایطی مثبت اندیش باشید. یکی از نزدیکان تان درخواستی از شما کرده است، اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، هر چه سریع تر از غرور خود پایین بیایید و وارد عمل شوید. نگران نباشید مشکلات خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده نیاز به نصیحت دارد و لازم است که بیشتر برایش وقت بگذارید. می توانید با فعالیت های ورزشی یا هنری استرس را از خود دور کنید. انجام کاری که از شما خواسته شده از توانتان خارج است، خودتان را به دردسر نیندازید.

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزها است که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.   امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

 

فال روزانه فردا مرداد (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

شما برای مشکلات پیش آمده ناراحت هستید، احساس می کنید که شانس ندارید اما بهتر است که زاویه دیدتان را عوض کنید. آیا مقصر تمام این اشتباهات خود شما نیستید؟ اگر جواب شما مثبت است، برای شناخت و اصلاح خودتان وقت بیشتری بگذارید. امروز روز خوبی برای کنار گذاشتن حاشیه ها و تمرکز بر مسائل مهم تری است. ممکن است دوستی بخواهد که شما را ملاقات کند، با یک عذرخواهی مودبانه، درخواست او را رد کنید. نگرانی هایتان را به اطرافیان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود؛ کمی خوددار باشید و تنها با کسی که می تواند کمکتان کند مشورت کنید. در انتظار رسیدن خبری هستید خودتان را مشغول نگه دارید تا کمتر آسیب ببینید. در مورد یک مسئله خانوادگی که به شما مربوط نمی شود بهتر است حرفی نزنید.

به فکر سلامتیتان باشید و قدری استراحت کنید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. به فکر تقویت رابطه میان اعضای خانواده باشید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. امروز مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در تلاش بیشتری در آینده انجام دهید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

 

فال روزانه فردا شهریور (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز روز خوبی ست از این جهت که همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت بنابراین از انرژی که دارید به خوبی استفاده کنید. فرصتی در محیط کار برایتان فراهم می شود که باید خیلی محتاطانه در آن قدم بردارید. اگر خوب عمل کنید، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی به شما علاقمند می شود اما قدرت بیان آن را ندارد، اگر از خود انعطاف پذیری بیشتری نشان دهید، اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. بر سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت که دلتان نمی خواهد هیچ کدام از راه ها را انتخاب کنید. شماش شخص فعالی هستید اما به زودی سرتان خلوت می شود و می توانید با کار جداگانه ای منبع درآمد جدیدی برای خودتان درست کنید. در هنگام وقوع مشکل شخصی که انتظار ندارید به کمکتان خواهد آمد کافیست از او کمک بخواهید.

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.   سفری در پیش دارید و در این سفر به شما حسابی خوش می‌گذرد.  حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فال روزانه فردا مهر (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

از این که شرایط شما به ثبات رسیده، احساس آرامش دارید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و این آرامش را از شما بگیرد. فردی قصد نزدیک شدن به شما را دارد اما حس خوبی به او ندارید. به حس تان اعتماد کنید و تمام درها را به روی او ببندید تا امیدی برای ادامه تلاشهایش نداشته باشد. هدیه ای از دوست تان دریافت می کنید. بهتر است حضوری خوشحالی خود را از دریافت آن نشان دهید. در چنین روزی هر چه قلب تان را باز بگذارید، انرژی بیشتری دریافت می کنید. برای رسیدن به یک خواسته حواستان باشد که خودتان را بیش از حد کوچک نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد. شخصی در اطرافتان این روزها بسیار افسرده است، او را بفهمید و کمکش کنید. برای پیش بردن کاری مجبور به رفت و آمد های زیاد خواهید شد. هدیه ای را قبول می کنید که بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید.

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگیتان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

فال روزانه فردا آبان (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

امروز همان روزی است که با برداشتن یک قدم می توانید پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. قدمی که بر می دارید می تواند کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین بهتر است که با فکر کنید. در روابط عاطفی خود در رویا به سر می برید، اما زمان آن است که واقع بین تر باشید. اگر خودتان را تنها به دست احساسات خود بسپارید، عاقبت خوشی نخواهد داشت. برای هر تصمیمی که می خواهید بگیرید، از شریک زندگی تان نیز نظر بخواهید. مطمئن باشیدی که به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. هر روز زمانی را برای خلوت کردن با خودتان اختصاص دهید. باور و ایمانتان به کاری باعث پیشرفتتان خواهد شد. در مورد مسئله ای احساسی خودتان را آرام کنید نه اینکه هیزم به آتش خشمتان بریزید و شعله‌ور ترش کنید. از انجام کاری نا امید می شوید ولی در دیگری بطور غیر منتظره به رویتان باز می شود.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. حواستان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد.

 

فال روزانه فردا آذر (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

شما فن بیان خوبی دارید. از این خصوصیت اخلاقی خود استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرید. انتخاب های زیادی پیش روی شما قرادر دارد، اگر چه دیگران هم در این انتخاب ها دست دارند اما این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس با مشورت دیگران و مهتر از همه علاقه خود، یک تصمیم عاقلانه بگیرید که بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. یکی از اعضای خانواده تان ناراحت است. وقت بیشتری را با او بگذرانید و اجازه دهید تا هر چه دردودل دارد بیان کند. به جای نصیحت کردن یا پیشنهاد دادن، تنها گوش کنید تا روزهای خوش بار دیگر در خانه شما را بزنند. زود بخوابید و سحر خیز باشید تا به خواسته تان برسید وگرنه به سلامتی تان صدمه می زنید. از کسی انتظاری نداشته باشید و اگر رفتارهای یک نفر شما را ناراحت می کند بد نیست اول نگاهی به کارهای خودتان بیندازید، او فقط عکس العمل نشان می دهد و مقصر اصلی خودتان هستید.

یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان امروز برآورده می‌شود. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند.  تحمل سختی‌ها را ندارید و سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید. ادامه این شرایط چیزی به‌غیر از رسوایی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز رازداری پیشه کنید و تحمل بیشتری در رویارویی با مشکلات به خرج دهید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.  روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.

فال روزانه فردا دی (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

پس از مدت ها تلاش بالاخره امروز نفسی از روی رضایت خواهید کشید. از این که نتیجه تلاش هایتان را می بینید خوشحال می شوید و روحیه می گیرید. به همین روند ادامه دهید، رویاهای شما نزدیک است. امروز دیگران نیز مانند شما دوست دارند که با شما بیشتر در ارتباط باشند. از این فرصت استفاده کنید و دل اطرافیان تان را به دست آورید. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. کمی زمان به هر دویتان دهید و سپس با گفتگو مشکلات خود را حل کنید. به کوچکترها در اطرافتان بیشتر بپردازید. روی کمک شخصی حساب کنید. به زودی باید تصمیمی مهمی بگیرید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این تصمیم را نباید از روی احساسات بگیرید. اگر در زندگی خودتان باشید و نقش بازی نکنید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید تظاهر نکنید با رضایت به نیتتان می رسید.

یکی از دوستان برای بهبود سلامتیتان به شما کمک خواهد کرد. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.   دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

بدقولی های اطرافین شما را ناراحت و عصبی کرده است. بهتر است که سرتان در کار خودتان باشد. اگر شما راه خودتان را بروید، دیگران هیچ وقفه ای نمی توانند در کارتان ایجاد کنند. برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. اگر از رابطه عاطفی تان راضی نیستید یا به آن پایان دهید یا برای همیشه مشکلات را حل کنید. در زمین و آسمان ماندن به نفع هیچ کدامتان نیست. شخصی به قولی که به شما داده وفادار است، نگران نباشید. در یک موقعیت تکراری رفتاری غیر از معمول انجام خواهید داد که خودتان را هم شگفت زده می کند، این آغاز پیشرفتتان است. اوضاع مالی این روزها خیلی بر طبق خواسته تان پیش نمی رود. یک خبر مثل یک جوانه کوچک نور امید به دلتان می اندازد.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. به نمایشگاه یا همایش کاری مهمی دعوت هستید. حضور شما در این مراسم، دستاوردهای مهمی را به دنبال خواهد داشت و زمینه آشنایی شما با افراد سرشناسی را فراهم می‌کند. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.

 

فال روزانه فردا اسفند (پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

رویاپردازی بس است. شما باید از آنچه در واقعیت اتفاق می افتد نیز آگاه باشید. پس چشمهایتان را باز کنید و اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. چیزهای مهمی وجود دارد که هنوز نمی دانید. به عنوان مثال شخصی می خواهد با شما ارتباطی عاطفی برقرار کند اما هنوز جرات آن را پیدا نکرده است. اگر مجرد هستید، کمی انتظارات خود را پایین بیاورید تا در رفت و آمدهایتان بتوانید نیمه گمشده خود را بیابید. در محیط کار سرتان در کار خودتان باشد تا بهانه ای به دست سودجویان ندهید. برای انجام کاری که می دانید درست است بیش از اندازه سماجت و به دیگران اصرار نکنید. این روزها شما بسیار خسته اید، از جمع ها لذت نمی برید و کارها آنطور که باید پیش نمی رود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید خستگی را از تنتان بگیرید، طولانی شدن این وضع برایتان دردسر ساز خواهد شد.

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار