فال روزانه چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و فال امروز نوزده آبان و فال روز تولد ۱۹ آبان و فال روزانه فردا نوزدهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و فال امروز نوزده آبان و فال روز تولد ۱۹ آبان و فال روزانه فردا نوزدهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

از اینکه به دیگران بگویید چه حس می کنید نترسید ، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است ، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید ، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد ، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.فال روزانه چهارشنبه 19 آبان 1400

فال روزانه چهارشنبه 19 آبان 1400
اگرچه برخی درها به رویتان بسته شده است اما اگر دقیق تر نگاه کنید، درهای دیگری به رویتان باز شده است که می توانند شما را به مراد دلتان برسانند. بنابراین از ناشناخته ها نترسید و راههای جدید را امتحان کنید. قرار است فردی را ملاقات کنید، ملاقات شما منحصر بفرد و کاملا دور از انتظار پیش خواهد رفت. این اتفاق خوب باعث می شود که شما تمایل بیشتری به ادامه رابطه پیدا کنید. از بیان احساسات تان نترسید و با جسارت راهی که دلتان می گوید را در پیش بگیرید. برای قانع کردن دیگران در رابطه با اهداف و نقشه هایی که برای آینده دارید، گرفتار مشکلاتی خواهید شد و مورد انتقاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. اجازه ندهید این مسائل باعث ناامیدی تان شود. صبر و شکیبایی تان جواب خواهد داد و راه گشای شماست . زمان لازم برای آنکه به سوی نیتی که مدت ها در ذهن داشتید، گام بردارید فرا رسیده.
 مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.  به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

 مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید ، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می کنید انرژی تان نیز تحلیل می رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می توانید به کارهایتان برسید.

زمانی که می خواهید ایده هایتان را به زبان آورید، با مخالفت دیگران روبه رو می شوید اما قبل از هر عکس العمل، سعی کنید که احساسات تان را کنترل کنید. پرخاشگری تنها اوضاع را بدتر می کند. از تقلید کردن دیگران به خصوص در محیط کار خودداری کنید، هیچ کس رفتارهای تصنعی شما را نمی پسندد، شما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب خواهید بود. بنابراین خود واقعی تان باشید. خبر خوبی از یک دوست قدیمی در راه است. در مورد یک مسئله حقوقی به مشکلاتی برمی خورید که صبورانه باید تحمل کنید. پیامی از راه دور به شما می رسد که با دریافت آن از مسائل مهمی آگاه می شوید. عشق کارتان را آسان می کند. گاهی لازم است چشمتان را ببندید و هر کاری دلتان می خواهد بکنید. این روزها می گذرد، به خودتان زمان بدهید و اصلا عجله نکنید.

نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید.  اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

 

شما برنامه های بزرگی در سرتان می پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی های شما می شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می کند که می توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده اید.

امروز با روزهای دیگر متفاوت است. قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید. امروز هیچ محدودیتی نباید مانع از پیشرفت شما شود. مدتی ست به خاطر مشغله کاری از دوستان و خانواده خود دور بوده اید، حال که زمان مناسبی است آنها را در لحظات تان شریک کنید. بی نظمی ها و بهم ریختگی های این روزهای شما تا چند وقت دیگر هم ادامه داد بنابراین صبر کنید تا اوضاع مانند قبل شود. به طبیعت بروید و از انرژی درختان شفا بگیرید. برای انجام یک مسئله کاری حواستان را جمع کنید، وگرنه به مشکلات این روزهایتان اضافه می کنید. چشمتان را روی گذشته ببندید، امروز درد می کشید، اما فردای روزگار، هر روز به خاطر امروز غم امگیز شکر خواهید کرد. برای انجام معامله ای کمی دست نگهدارید.

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد.   یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.   توقع‌های بی‌جایی از عشق‌زندگی‌تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان به دنبال ندارد. با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

 

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید ، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

امروز بیان احساسات واقعی برایتان سخت شده است. نمی دانید که باید روراست و رک باشید یا این که حرف هایتان را در دلتان نگه دارید. بهتر است فعلا اقدامی نکنید تا شرایط بهتری برایتان فراهم شود. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. برای خلاصی از این راه کمی مستقل تر عمل کنید. شما به تنهایی برای پیشرفت و انجام کارهایتان کافی هستید. اعتماد به نفس کلید موفقیت شماست. در مورد نیت تان کم طاقتی نکنید. به قرارتان با خودتان پایبند باشید. به طرف مقابلتان شک نکنید، خواسته شما را برآورده می کند و آبی روی آتش می ریزد. در حفظ مسئله ای حساس مراقب باشید و بند را به آب ندهید و حرفی نزنید که به دردسر بیفتید. از دوستی ظاهری که با حرف هایش اعصابتان را به هم می ریزد، دوری کنید.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید.  به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

شما امروز می توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید ، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می دهید. وقتی به گذشته فکر می کنید ، احساس می کنید که قایق های نجات خود را از دست داده اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید ، فقط در این صورت است که می توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

یک اتفاق باعث شده که فکر کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می کنید، بیشتر در مرداب فرو می روید. اما بدانید که همیشه همه چیز بر وفق مراد ما پیش نمی رود و این دوران هم گذری ست.  اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. بدانید که شما دو انسان از دو جهان متفاوت هستید. مثبت اندیشی در روزها آتی به سراغ تان می آید و باعث می شود که نگاه خود را نسبت به زندگی تغییر دهید. برای به انجام رساندن کاری نیاز به دقت بالا دارید، اجازه ندهید چیزی یا کسی حواستان را پرت کند. برای رسیدن به نیت تان بر خلاف یک دندگی هایتان به کمک دوستی نیاز پیدا می کنید. اگر به این موضوع واقف باشید، او را نمی آزارید. در مورد مسائل عاطفی تان اجازه ندهید خبری که می شنوید، بی قرار و کلافه تان کند.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

 

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

امروز تفکرات فلسفی می توانند شما را به دور دستها ببرنند ، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است ، به خصوص اگر هم دارای جنبه های مادی و هم معنوی باشد. یوگا ، فعالیت های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می کنند.

اگر به دیگران وعده ای داده اید، همین امروز به آنها عمل کنید در غیر این صورت دیگران نگاهشان را به شما تغییر خواهند داد. برای آرامش بیشتر در چنین روزی، تعادل در کارهایتان را فراموش نکنید. نه خیلی انرژی تان را روی کار بگذارید و نه خیلی خیال پردازی کنید. شب زمان خوبی است تا با دوستان تان سپری کنید و خوش بگذرانید. امروز پس از آشنایی با فردی، دریچه تازه ای به روی زندگی شما گشوده می شود، بهتر است زمان بیشتری را با او سپری کنید. بلاتکلیفی در زمینه مسئله ای خانوادگی یا عاطفی کلافه تان کرده، این مسئله پایان خوشی ندارد، تا دیر نشده سعی کنید در برخوردتان تغییر روش بدهید. به خودتان مسلط باشید. در مورد مشکل کاری تان به توانایی های خودتان تکیه کنید و مطمئن باشید که راه پیشرفت همانطور که دلتان می خواهد برای شما باز است.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. با اتفاق‌ فرخنده‌ای در محل‌کار روبه‌رو می‌شوید، این اتفاق را به فال نیک بگیرید و اطرافیان را در شادی‌‌های خود سهیم کنید. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

 

فال روزانه فردا مهر (فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابط تان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می کنید ، اگر شما برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید ، جمله « من می توانم » را مدام به کار برید.

امروز بیش از همیشه سرتان شلوغ است اما این شلوغی نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت بنابراین دست از بهانه گیری بر دارید و با انرژی به کارهایتان رسیدگی کنید. ایده ای در سر دارید اما خودتان جرات قدم برداشتن ندارید. توصیه می کنیم از طریق یکی از دوستان تان وارد عمل شوید. نگرانی به دل راه ندهید، زیرا هر چه به صلاح تان باشد، برایتان اتفاق می افتد. به همراه شریک زندگی تان سفری کوتاه در پیش خواهید داشت. سعی کنید در این سفر فقط به فکر تفریح و استراحت تان باشید تا خستگی های اخیرتان به در شود. با کسی که در بحث مغلطه می کند بحث نکنید صرفا وقتتان را تلف می کنید و به جایی نمی رسید. برای برنامه ریزی های خودتان ارزش قائل شوید و به آن ها پایبند بمانید، نتیجه ای که دلخواهتان است خواهید گرفت. اتفاقی تاثیر گذار برایتان در شرف وقوع است. به تمامی موجودات زنده عشق بورزید تا دلتان آرام بگیرد.

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.  سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید.   روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

شما این روزهای در خانه تان احساس کمبود می کنید. این احساس می تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر ، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو کردن می تواند برایتان مفید باشد ، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

خیلی حال و حوصله ندارید. دیگران نیز با دیدن شما ابراز نگرانی می کنند که مبادا مشکلی برایتان پیش آمده باشد. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، کمی آرامش است. بنابراین سعی کنید که زمان بیشتری را در تنهایی بگذرانید. برای حل این مشکل سراغ دیگران نروید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید. با انرژی که در روزهای آتی به دست می آورید با افرادی که تا به حال ارتباطی نداشته اید، صحبت می کنید و بسیاری از کارهای نیمه تمام تان را به زودی به پایان می رسانید. این همه عصبانیت درونی را از خودتان دور کنید تا بتوانید نفسی بکشید. روزهای غم و غصه به زودی تمام خواهد شد و خبری خوش به شما داده می شود، از شنیدن این خبر چنان ذوق زده خواهید شد که برای خودتان هم غیر قابل باور است. از روی غم و اندوه شخصی را محرم اسرار خود نکنید زیرا دچار دردسر و گرفتاری می شوید.

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند.  به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید.  خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

 

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی شود می تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده تر کردن اوضاع نیست.

امروز در جمعی باید حرفی بزنید اما حواس تان باشد که آن را روشن و واضح بیان کنید تا دیگران اشتباه برداشت نکنند. به دنبال شروع کاری هستید، از همین حالا باید به دنبال فردی باشید که حامی شما در طول مسیر باشد در غیر این صورت به تنهایی از عهده آن برنخواهید آمد. نارضایتی در رابطه عاطفی شما وجود دارد. اگر می خواهید این مشکل را حل کنید، باید تغییراتی را به رفتارتان بدهید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت اگر غرور را کنار بگذارید. اگرچه این روزها اوضاع بر وفق مراد نمی چرخد اما با صبر و تحمل، رنج ها و زحمت ها را به شادی و سرور تبدیل می کنید. پس از از مدت ها انتظار طلبی که داشتید را دریافت می کنید. وظایف محول شده را به نحو احسنت انجام بدهید، زیر نگاه های دقیقی قرار دارید که اگر تایید شود شاهد موفقیت چشمگیری خواهید بود.

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روز با بدون ناراحتی و دلخوری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به پایان برسانید. ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد.  امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌زندگی‌تان نباشد.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می دهید فکر می کنید مطابق با با انتظارات تان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

این روزها کمی آشفته هستید. مشکل شما این است که هیچ روشی به دل شما نمی نشیند. ممکن است دیگران شما را مانعی بر سر راهشان ببیند یا حتی برای جلوگیری از تخریب برنامه هایشان، نظرات شما را رد کنند اما شما از حرکت نایستید. برای این که شنیده شوید و مورد احترام دیگران قرار گیرید، برای هدف هایتان بجنگید. حصارهای که میان شما و عشق تان بوده، پاره و رابطه عاطفی خوبی میان تان برقرار خواهد شد. منتظر پولی هستید ک تا چند روز آینده به دست تان می رسد. به نیتتان خوش بین و امیدوار باشید. در مورد مسئله به وجود آمده با خودتان رو راست باشید و بفهمید خودتان چه چیزی دلتان می خواهد، نه منت بر سر دیگران بگذارید و نه خودتان را تحت فشار و عذاب قرار بدهید. شخصی به تازگی پا به زندگی تان گذاشته تا امتحانش را پس نداده به او وابسته نشوید.

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید.   مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطراف‌تان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است.  از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده ای که دیشب دیده اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد ، زمانی که یکی از والدینتان ، معلم تان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود.

حقیقتی را پنهان کرده اید اما امروز زمان خوبی ست که آن را آشکار کنید. دیگران این حق را دارند که از واقعیت امر باخبر شوند، بنابراین درنگ نکنید. درگیری میان شما و یکی از اطرافیان تان رخ داده، باید سعی کنید که از زاویه دید گسترده تری به موضوع نگاه کنید. حالت دفاعی به خود نگیرید زیرا این رفتار دیگران را نیز از شما دور می کند. هر چه در برقراری ارتباط موفق تر باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. انتهای روز کمی ورزش یا مدیتیشن کنید تا استرس هایی که کشیدید از تن تان بیرون رود. از گذشته درس بگیرید و یک اشتباه را چند بار تکرار نکنید. برای لحظه های زندگی تان ارزش قائل شوید، وقتتان را در جمعی که انرژی تان را می گیرد تلف نکنید. کاری را که منطقا می دانید اشتباه است صرفا بخاطر شخص دیگری انجام ندهید. حواستان باشد قولی که نمی توانید به ان عمل کنید به کسی ندهید.

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند مهر و محبت شما است. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.   برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق‌زندگی‌تان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

 

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

شما ارتباط زیاد بین توانایی های معمولی هر فرد و کارهایی که انجام می دهیم را درک کرده اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می شوند وضوح شان نیز بیشتر می شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده تان افتاده است بکنید ، بر روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند ، چیزهایی را که می توانید اصلاح کنید.

امروز باید تغییراتی را به برنامه هایتان بدهید. اگر چه برایتان سخت است اما نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت. کمک های دیگران را دخالت ندانید. آنها نگران شما هستند و می خواهند کمک حالتان باشن. بنابراین درخواست های آنها را رد نکنید. اگر می خواهید روی شریک زندگی تان تاثیر بگذارید، از بحث هایی که طی هفته های گذشته داشتید، فاصله بگیرید و راههای جدیدتری را امتحان کنید. نگران نباشید تمام کدورت ها خیلی زود برطرف خواهند شد. مطلبی را می شنوید و یا در کتابی می خوانید که به دلتان می نشیند و می تواند مسیر زندگی تان را تغییر بدهد. شما تنها هستید اما بدانید این تنهایی برایتان خوب است. کسی که بودنش عذاب است و همدم و مونس نیست همان بهتر که نباشد. بهتر است که به گذشته فکر نکنید و بر روی زخمتان نمک نپاشید.

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.

 اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار