فال روزانه چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه  چهارشنبه 29 فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد 29 فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست و نهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز، فال روزانه  چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۹ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست و نهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ماه های گذشته، ساعات طولانی کار و تلاش بی وقفه، جسم و روح شما را خسته و فرسوده کرده است. اکنون، زمان آن فرا رسیده است که به خودتان استراحتی جانانه بدهید. تعطیلات رسمی به پایان رسیده اند، اما این بهانه ای برای غرق شدن دوباره در کار نیست. چند روزی را مرخصی گرفته و از این فرصت برای تجدید قوای جسمی و روحی خود استفاده کنید. در کنار عزیزانتان باشید، به تفریح و سرگرمی بپردازید و از زیبایی های زندگی لذت ببرید. مطمئن باشید که این استراحت کوتاه، به شما انرژی و انگیزه ای مضاعف برای شروع دوباره کارتان خواهد داد. خودخوری و عذاب وجدان، سودی جز رنج و عذاب برای شما نخواهد داشت. هر کس دیگری هم جای شما بود، همان کاری را می کرد که شما کردید. شما از کوه مشکلات عبور خواهید کرد. زمان، گرانبهاترین دارایی شماست. برای آن ارزش قائل باشید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید دید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. انسان شکاکی هستید و به زمین و آسمان شک دارید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال تغییر رفتار خود بردارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز، دغدغه ای عمیق در قلب شما ریشه دوانده است و تصویر غم انگیز انسان های رنجور، ذهن شما را به خود مشغول کرده است. در جستجوی راهی برای بهتر کردن اوضاع هستید و به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه مسئولیتی در قبال این انسان های نیازمند دارید. در حال حاضر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، کنار گذاشتن مبلغی هرچند ناچیز برای کمک به افراد نیازمند است. سفری دور در پیش دارید، سفری که دریچه ای از تجارب جدید و ناآشنا را به روی شما خواهد گشود. به کاری دست زده اید که نتیجه ی آن شما را شگفت زده خواهد کرد، گویی بذر موفقیتی بزرگ را در دل خاک کاشته اید. به یاد داشته باشید که هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند، شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. با صبر و شکیبایی از این دوران عبور خواهید کرد و به ساحل آرامش و شادکامی خواهید رسید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. یکی از آشنایان در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز، شاید مجبور شوید برخلاف میل باطنی تان، از فردی دیگر تبعیت کنید. این امر، چالشی بزرگ برای شما خواهد بود، اما به جای عصیان و سرکشی، به دنبال دلایل منطقی آن باشید. با تفکری عمیق، خواهید دید که این تبعیت، منافعی برای شما به همراه خواهد داشت. خوشبختانه، خبرهای خوشی در راه است که غم و اندوه را از دل شما خواهد برد و شادی و امید را به ارمغان خواهد آورد. اگر هنوز در جستجوی نیمه گمشده ی خود هستید، امروز فرصتی طلایی برای شما فراهم خواهد شد. در حین انجام کارهای روزمره، مانند پیاده روی در پارک، خرید یا هر فعالیت دیگری، با فردی ملاقات خواهید کرد که شما را مجذوب خود خواهد کرد. این ملاقات، می تواند نقطه عطفی در زندگی شما باشد و زمینه ی یک ازدواج عاشقانه را فراهم کند. در مورد مسائل کاری، به قول و تعهد خود پایبند باشید و به حرفتان احترام بگذارید. اجازه ندهید افراد سودجو و فرصت طلب، برای شما تعیین تکلیف کنند و در زندگی تان دخالت کنند.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.  بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگی‌تان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز، گویی زمزمه ای درونی شما را به سکوت و تأمل دعوت می کند. اگر ناگهان تمایل شدیدی به انجام کاری پیدا کردید، آن را به تعویق بیندازید!! در محل کارتان، از دخالت در مسائل و مشکلات پرهیز کنید. حتی اگر نظرتان را پرسیدند، با احتیاط و ظرافت پاسخ دهید و بگویید که به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز دارید. سکوت، گویی حربه‌ای قدرتمند در دستان شماست، از آن به نفع خود استفاده کنید. از نیروی جوانی و شور و اشتیاق خود برای پیشرفت در مسیر زندگی تان بهره ببرید. در مورد کارهایی که از عهده ی انجامشان برنمی آیید، لاف نزنید و واقع بینانه به توانایی های خود نگاه کنید. شما زنده هستید، پس قدر این نعمت بزرگ را بدانید و از هر لحظه ی زندگی تان لذت ببرید. در مورد مسائل عاطفی تان، قهر و آشتی راه حل نیست. با نیت خیر و قلبی آکنده از عشق و محبت، به گفتگو با طرف مقابل تان بپردازید و با صبر و شکیبایی، سوء تفاهم ها را برطرف کنید.

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. یکی از اطرافیان احترام زیادی برای شما قائل است و اهمیت زیادی به رفتار و گفتار شما می‌دهد، این وضعیت شما را در نزد ایشان به الگویی از صفات پسندیده تبدیل کرده است. اجازه ندهید این فرد ناامید شود و با ادامه کارهای پسندیده، به الگوی شایسته‌ای برای دیگران تبدیل شوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق ‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهای‌تان را بگیرد.  رازهای زیادی را از اعضای خانواده پنهان کرده‌اید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و اهل منزل ایجاد نماید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز، قلب شما سرشار از عشق و عاطفه است. احساس نزدیکی عمیقی به خانواده و دوستانتان دارید و از وجود آنها در زندگی تان شکرگزار هستید. اگر تعطیلاتتان به پایان رسیده و باید به محل کارتان بازگردید، سعی کنید کارهایتان را با سرعت و دقت انجام دهید تا بتوانید زمان بیشتری را در کنار عزیزانتان بگذرانید. در بیان احساسات خود نسبت به آنها، هیچ گونه تردیدی به خود راه ندهید و با تمام وجود، عشق و محبتتان را ابراز کنید. با دلتنگی و غم فراق بسازید و نمک به زخم خود نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است و باید با صبر و شکیبایی منتظر گذر زمان باشید. در مورد مسئله ی کاری که دنبال آن هستید، خوشبختانه شخص مورد نظرتان تمامی شرایط شما را خواهد پذیرفت و با شما برای انجام این کار همکاری خواهد کرد. به جسم خود بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود، زمانی را به استراحت و تجدید قوای جسمی و روحی تان اختصاص دهید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. تمرکز خود را از دست داده‌اید و احساس می‌‌کنید روز‌به‌روز از هدف‌‌هایتان دور می‌شوید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و تمرکز بیشتری برای انجام کارهای مهم پیدا کنید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز اخبار ناخوشایندی از یکی از اعضای خانواده تان به گوشتان خواهد رسید که در ابتدا، شما را به شدت غمگین و مضطرب خواهد کرد اما با کمی تأمل و تفکر، خواهید دید که اوضاع به آن وخامتی که در ابتدا به نظر می رسید، نیست. قبل از هر گونه واکنش و تصمیم گیری، به دقت به تمام جوانب موضوع بپردازید و با عقل و منطق به آن نگاه کنید. اطلاعاتی که امروز دریافت خواهید کرد، قوه ی تخیل شما را تحریک کرده و شما را به آغاز یک پروژه ی هنری و خلاقانه تشویق خواهد کرد. از حرف تلخی که با نیت خیر به دوستتان زده اید، پشیمان نخواهید شد، اما مراقب باشید که رازتان را برای کسی فاش نکنید. به تازگی در مورد موضوعی خاص، زیاد گلایه و شکایت می کنید. به جای غر زدن و ناله کردن، سعی کنید راه حلی برای این مشکل پیدا کنید و آن را به نحوی درست حل کنید. در غیر این صورت، فقط خودتان را خسته تر و آزرده تر خواهید کرد.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.  امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز، گویی در گرداب مسئولیت ها غرق شده اید. بار سنگینی از وظایف  را بر دوش گرفته اید و این امر، فشار زیادی را بر جسم و روح شما وارد کرده است. این تلاش بی وقفه، نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت، بلکه خستگی مفرط و فرسودگی جسمی و روحی را به ارمغان خواهد آورد. اگر امکانش وجود دارد، از دیگران برای انجام کارهایتان کمک بگیرید. همچنین، کارهایی را که از اهمیت و اولویت کمتری برخوردارند، به زمان دیگری موکول کنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که در غم و شادی تان شریک باشد، نه کسی که فقط در لحظات خوشی همراهتان باشد و در هنگام سختی و غم، شما را تنها بگذارد. به زودی، دوران دوری و رنج به پایان خواهد رسید و به وصال کسی که از همه کس برایتان عزیزتر است خواهید رسید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد.  اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، دریچه ای جدید به روی قلب شما گشوده خواهد شد. ناگهان به این واقعیت پی خواهید برد که یکی از اعضای فامیل یا دوستانتان، برای شما فراتر از یک آشنای معمولی است. احساس نزدیکی و شباهت عمیقی به او دارید و از بودن در کنار او لذت می برید. این که به احساس واقعی خود نسبت به این شخص پی برده اید و به فکر آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی با او هستید، هیچ اشکالی ندارد. اما، صبر و حوصله را چاشنی کارتان کنید و از عجله بپرهیزید. شخصی بر خلاف توقعتان، دست به کاری خواهد زد که شما را شگفت زده خواهد کرد. در مورد کاری که در حال انجام آن هستید، نگرانی ها و دغدغه هایی دارید، اما نگران نباشید، این کار به سرانجام خواهد رسید. موفقیت یکی از نزدیکانتان، شما را بسیار خوشحال و مسرور خواهد کرد. در همین روزها، سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، اما در خرج کردن آن احتیاط کنید و از اسراف پرهیز کنید.

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرفیان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی میان شما و این فرد تبدیل شود.  برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. محبت همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز، گویی در دریای تنهایی غرق شده اید و احساس می کنید که هیچ نقطه اشتراکی با دنیای بیرون ندارید. تمایل به انزوا و فاصله گرفتن از دیگران، در شما قوی است. اگر برایتان مقدور است، بین زمانی که به تنهایی می گذرانید و زمانی که در کنار خانواده تان هستید، تعادل برقرار کنید. صبح زود از خواب بیدار شوید و در تنهایی، طلوع خورشید را تماشا کنید. آرامش و سکوت آن لحظات، به شما در آرامش یافتن و رها شدن از تنش ها و اضطراب هایتان کمک خواهد کرد. نگرانی های شما در مورد حوادث احتمالی آینده، بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل از دیگران، شیرینی و لذت امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها آنقدر غرق در جزئیات شده اید که از فرصتی که در مقابل شما قرار گرفته است، غافل هستید. هوشیار باشید و از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را ببرید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. شرایطی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد.  مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد، برای شما از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما این موضوع، رابطه ی عاطفی شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. تا می توانید با عشقتان وقت بگذرانید و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید دارید، مراقب باشید، زیرا امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید، احتمال اینکه حسابی خرج کنید، بسیار زیاد است. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان، ایمان و باور به خودتان است. دلشوره و نگرانی در مورد چیزی یا عزیزی دارید، اما به یاد داشته باشید که آرامش داشتن، کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور به اتخاذ تصمیم سختی خواهید شد. پای تصمیمتان بایستید و تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نپردازید.

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از آشنایان را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید.  یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌میندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، گویی در گرداب تناقض و تضاد غرق شده اید. خواسته ها و نیازهای درونی شما با هم در تقابل و کشمکش هستند. از یک طرف، احساس تعهد و مسئولیت نسبت به وظایف تان دارید و از طرف دیگر، تمایل به گذراندن وقت با عزیزانتان شما را به خود مشغول کرده است. می دانید که آنها انتظار دارند این روزها بیشتر با آنها باشید. شاید بتوانید برخی از کارهای غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنید تا زمان بیشتری را با خانواده و دوستان خود بگذرانید. فکر دیدار شخصی، ذوق و شوقی وصف ناپذیر در شما ایجاد می کند. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که انتظارش را ندارید. قبل از پاسخ دادن، به دقت فکر کنید و تمام جوانب موضوع را بسنجید. با امید به موفقیت و پیروزی، در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید. مطمئن باشید که خواستن، توانستن است.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. انسان خردگرایی هستید و زندگی را با رویکردی عقلانی دنبال می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و مشکلات را با عقل و منطق حل کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید.  میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز، ترازوی عدالت به نفع شما سنگینی نمی کند. در حالی که بسیاری در دریای خوشی غوطه ورند، شما در گرداب کارهای خسته کننده و تکراری غرق شده اید. حتی  انتظارات رئیستان نیز از شما بیشتر شده است و می خواهد جای خالی یکی از کارمندانی که به مرخصی رفته است را نیز شما پر کنید. اگر می توانید، از همکارانتان کمک بگیرید تا هر چه زودتر کارتان را به اتمام برسانید و باقی مانده ی وقتتان را با خانواده تان بگذرانید. در مورد مسئله ای خانوادگی، برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد.با حفظ احترام، با قاطعیت از خواسته ی خود دفاع کنید و اجازه ندهید صدای حق تان در هیاهو گم شود. خبری به شما می رسد که بسیار نگرانتان می کند. به خودتان مسلط باشید، اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. با صبر و شکیبایی، این شر از سرتان خواهد گذشت و آرامش دوباره به زندگیتان باز خواهد گشت.

برای انجام کارهای انسان‌دوستانه و خیر، پیش‌قدم باشید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. دوستان و آشنایان ثابت کرده‌‌اند که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات هستند. در اولین فرصت برای این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه آن‌ها در رویارویی با مشکلات باشید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دستتان ندهد. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. دوستی قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را در کنار وی زنده خواهید کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار