فال روزانه چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یک فروردین و فال روزانه فردا سی یکم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روز...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یک فروردین و فال روزانه فردا سی یکم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

اجرای پسر اوتیسمی در عصر جدید

کشف حجاب مژده لواسانی 1

رابطه سردار آزمون و فلور نظری فاش شد

عکس زیر خاکی شقایق و گلشیفته فراهانی

لالایی کردی در عصر جدید

شهرداری گلپایگان با تیغه کشیدن جلوی یک خانه اعضای آن را حبس کرد

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ )

 

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

عکس آزاده صمدی کنار ساحل

امروز تا جایی که امکان دارد تصمیم گیری در مورد چیزهایی که دیگران را هم در بر می گیرد به یک نفر دیگر واگذار کنید. اطرافیانتان توانایی ها و مهارت های شما را قبول دارند و عرصه لازم برای به کارگیری آنها به روش منحصر به فرد خودتان را در اختیارتان قرار خواهند داد. حتی اگر بعدازظهر کمی احساس کسالت و دلتنگی کردید هم سعی کنید با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و در خانه تنها نمانید. بودن در کنار دیگران به شما احساس شادی و سرزندگی خواهد بخشید و انرژی لازم را به شما خواهد بخشید. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدفی کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کنند.

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند.  مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیافتید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مسائل و مشکلات خانوادگی باعث شده اند که یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان آشفته و ناراحت باشد و احساس بی پناهی کند. شاید بیان مشکلات این شخص برای او دشوار باشد، از اینکه با اصرار او را به حرف زدن وادار کنید خودداری نمایید. همین که واقعیت هایی را که خود او حواسش به آنها نیست را به او یادآوری کرده و تا جایی که می توانید تشویقش کنید کفایت می کند. امروز شما اصلا آدم صبور و با حوصله ای نیستید، به اعصاب خودتان مسلط باشید و کاری نکنید که شخصی که برایتان بسیار عزیز است از دستتان ناراحت شود. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد، به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید. با تغییر سبک زندگی، درهای جدیدی از موفقیت را به روی خود باز کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید.  دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید.   اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مونا فرجاد روز تولد

**آیا کسی کاری را به شما محول کرده است و بعد بی آنکه هیچ توضیحی به شما داده باشد به حال خودتان رهایتان کرده است؟ تعجبی ندارد اگر احساس گیجی و بلاتکلیفی کنید! اگر کسی نیست که در این مورد راهنمایی تان کند و هیچ راهی برای اینکه بفهمید این کار را چطور باید انجام دهید برایتان وجود ندارد بدون اینکه هیچ احساس بدی داشته باشید دست نگه داشته و انجام کار را به زمانی که اطلاعات لازم در مورد نحوه ی صحیح انجامش را به دست آورده باشید موکول کنید، در غیر این صورت ممکن است کار اشتباهی انجام داده و به جای اینکه کمکی کرده باشید همه چیز را از آن که بوده است بدتر هم بکنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید، این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است، برای فروش هنوز وقت هست، دست نگهدارید.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. چشم‌تان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز در خانه ماندن بهترین گزینه ی ممکن برای شما نخواهد بود. شاید از صبح که از خواب بیدار می شوید احساس بدن درد و کسالت داشته باشید، اما این نشانه ی آن نیست که باید در خانه مانده و استراحت کنید. این بدن دردها و گرفتگی عضلاتتان در نتیجه ی نداشتن فعالیت کافی و تمام مدت پشت میز و صندلی نشستن است. پس به جای اینکه در رختخوابتان مانده و استراحت کنید از خانه بیرون بزنید. این کار باعث سر حال شدن شما می شود از لحاظ روحی نیز حالتان را بهتر خواهد کرد. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید، بهتر است گله نکنید و به جای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید، سود این کار بیشتر از ضررش است.

شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز برای شما روز نسبتا شلوغی خواهد بود، اما شما از هر لحظه ی آن لذت خواهید برد! در طول روز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود که چه غریبه باشند و چه آشنا، مصاحبت با آنها برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. شاید کارهایی پیش بیایند که در برنامه ی امروزتان نبوده اند، اما انجام این کارها می تواند به تجربه ای جالب برای شما تبدیل شود. شاید احساس کنید در مسیر رسیدن شما به خواسته تان دیواری محکم قرار گرفته که مانع پیشرفت شما شده است. این دیوار محدودیت هایی است که خودتان برای خود ساخته اید، پس آن را فرو بریزید. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. مشکلی که سر راه‌تان قرار دارد را با مشورت با بزرگان فامیل پشت‌سر بگذارید.   به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. شک و تردید به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق‌زندگی‌‌تان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید.

 

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز هر چقدر بیشتر با دیگران حرف بزنید موفق تر خواهید بود! هر یک از اطرافیانتان می تواند منبع با ارزشی از اطلاعات برای شما باشد. دوستان شما باعث خوشحالی و آرامشتان هستند و امروز فرصت بسیار خوبی برای وقت گذراندن با آنها خواهد بود. این که با هم چه کارهایی انجام بدهید و در مورد چه چیزهایی صحبت کنید اهمیت چندانی ندارد، آنچه برایتان مهم است شخصی است که با او وقت می گذرانید. امروز را برای خودتان و دوستانتان به خاطره ای ماندگار تبدیل کنید. خودتان را دست کم نگیرید هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی تان به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل به دست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید، اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست به کار شوید.

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد.   احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و بیش‌ازحد وقتتان را به هدر ندهید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

حواستان به آنهایی که زیاد حرف می زنند و وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما در عمل به وعده های خود کوتاهی می کنند باشد. اگر امروز به افرادی که وعده های توخالی می دهند اعتماد کرده و برای انجام کارهایتان به آنها تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد. امروز هر چقدر که دلتان می خواهد با دوستانتان در مورد اهدافی که برای آینده دارید صحبت کنید اما فعلا هیچ اقدام جدی در جهت عملی کردن این برنامه ها انجام ندهید چون احتمال اینکه خودتان و یا طرف مقابلتان تا آخر راه سر این تصمیم بمانید خیلی کم است. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید، متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید بهتر است هرچه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید، بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید وقتش همین حالاست.

از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید.  اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و با حضور در کنار اهل منزل به آن‌ها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. امروز مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در تلاش بیشتری در آینده انجام دهید. شخصیت جذابی دارید و اطرافیان به راحتی مجذوب شما می‌شوند. امروز ممکن است این روحیه کار دست شما بدهد و به دام هوا و هوس بیافتید.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما جواهری هستید که کمتر از آنچه لیاقتش را دارد دیده می شود، اما آنچه اهمیت دارد این است که خودتان از این ویژگی های ارزشمندی که دارید باخبر هستید و به دیگران فرصت می دهید تا خودشان سر فرصت شناخت کافی نسبت به شما پیدا کنند. امروز خوشبختانه از آن روزهایی است که دیده می شوید و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای به دست آورد دل شخصی باشد که دوستش دارید. رازی در دل دارید که در دلتان سنگینی می کند، آن را با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خود در میان بگذارید. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آن که می دانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید، آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.   مهارت و تخصص چندانی ندارید و این شرایط باعث شده تا یک قدم از اطرافیان خود عقب باشید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به فکر افزایش مهارت‌های فردی خود باشید و با بدست آوردن تخصص‌های بیشتر، موفقیت‌های خود را افزایش دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس دلسردی می کنید، چرا که فکر می کنید دارید بی آن که به هیچ جایی برسید تنها دور خودتان می چرخید، ولی ناراحت نباشید، تا عصر احساس بهتری خواهید داشت. به جای این که روی جنبه های منفی زندگی خود و اتفاقات اطرافتان تمرکز کنید به خوبی ها و جنبه ی مثبت هم توجه داشته باشید. با این کار هم خودتان از روزتان لذت خواهید برد و هم لبخند را به روی لبان دیگران خواهید آورد. به خودتان بیایید، خود کرده را تدبیر نیست مقصر وضعیت مالی که در آن در گیر شده اید خود شما هستید. با او که بسیار که بسیار دوستش دارید عهد و پیمانتان را محکم کنید، آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید، شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید از کسی کمک بگیرید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. یکی از دوستان که صلاح شما را می‌خواهد، پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن عمل کنید.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی عاشقی کنید و از محبت و عشق بگویید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز فقط کافی است خودتان باشید تا به سادگی همه را تحت تاثیر قرار داده و دلشان را به دست بیاورید. شاید خودتان هم تا به حال متوجه این موضوع نشده باشید، اما وقار خاصی در رفتار شما نهفته است که دیگران را به سوی شما جذب می کند. اگر تاکنون متوجه نشده بودید هم حالا دیگر باید حواستان را جمع کرده و از این نعمت خدادادی بهره ببرید. شما سعی دارید بیشترین بهره ممکن را از زمان ارزشمندتان ببرید، ولی صبوری را در این راه کاملا کنار گذاشته اید، باید با خودتان و اطرافیانتان با ملایمت بیشتری رفتار کنید. نگران وقوع اتفاقی هستید نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر با خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که بریاتان بسیار مهم است باخبر نمی شوید، سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید.  یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر امروز احساس می کنید که نیاز به کمک دارید برای گرفتن مشورت به سراغ شخصی بروید که مورد اعتمادتان باشد و بتوانید از ایده هایی که به شما می دهد استفاده کنید. امروز با نادیده گرفتن حقایق خواهید توانست تا مدتی محدودیت هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید را نادیده بگیرید. ولی این مقاومتی که در وجود شماست و مانع پیشرفت شما نیز شده است، اگر زخم های گذشته را با دیدی تازه مورد بررسی قرار دهید خواهید توانست موانع و محدودیت هایی که برای خودتان ایجاد کرده اید را از بین ببرید. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده بهتر است اگر کلامتان نا مهربان است آن را به زبان نیاورید، غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک تر نمی کند، حواستان را معطوف به مسائل کاری بکنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید، بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید.  روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.   شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

این همه شور و هیجانی که این روزها احساس می کنید شما را بی صبر و بیقرار کرده است و احساس می کنید هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید و هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد. ولی در واقع آنقدر هیجان زده شده اید که نمی توانید روی انجام کارهایی که پیش رویتان هستند تمرکز کنید و این موضوع باعث شده احساس کنید تحت فشار قرار دارید. سعی کنید نفس عمیقی کشیده و هیجان درونیتان را کنترل کنید تا به جای آثار سازنده تبدیل به یک انرژی مخرب نشود. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. در رابطه با نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. نا امیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره تان پیش می آید.

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. به فکر شکار فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد باشید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید.  شورواشتیاق خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. تعادلی میان حضور در کنار اعضای خانواده و محل کار برقرار نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز فرصتی پیدا می‌کند که به شما ثابت کند فرشته‌ای تمام‌عیار است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار