فال روزانه چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۶ مهر و فال روزانه فردا ۶ مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستار...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۶ مهر و فال روزانه فردا ۶ مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. انسان زودرنجی هستید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاقهای ناخوشایند پیدا کنید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است. رویکردی صبورانه به زندگی در پیش بگیرید و کارها را با آرامش بیشتری انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید عجله در انجام کارها چیزی به‌غیر از پشیمانی به‌دنبال ندارد.

همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. گاهی مجبور می شوید از مسیر اصلی منحرف شوید. لازم نیست نگران باشید، اگر چه سرعت تان کند می شود اما در نهایت موفقیت از آن شماست. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کاری هستید، امروز با فرد مورد نظر صحبت کنید و قدم اول را بردارید. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید.   فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌ زندگیتان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید. دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است.

این روزها تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید. شما تمام تلاش تان را کرده اید، بنابراین نگران نباشید و باقی کارها را به دیگران واگذار کنید. اعتماد به نفس بالا چیزی ست به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که با آمادگی لازم سر قرار آماده شوید. دیر رسیدن شما را از چشم او خواهد انداخت بنابراین قدم اول را محکم بردارید. زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. با انجام کارهای خلاقانه، روحیه و انرژی از دست‌ رفته‌تان را بازیابی کنید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید.   حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فروکش کند.

امروز اعتماد به نفس شما بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باور ندارید. سعی کنید دلیل آن را دریابید تا بتانید همیشه آن را بالا نگه دارید. شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. به زودی فرصتی برایتن فراهم می شود که هم در روابط عاطفی و هم در شرایط مالی شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. پیشنهاد می کنیم که با سیاست جلو روید وگرنه از دست تان در خواهد رفت. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

 

 




فال روزانه فردا تیر ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید. انسان‌خنده‌رویی نیستید و کسی تاکنون لبخند شما را ندیده‌ا‌ست، این روحیه شما را به فرد بداخلاق و کج‌خلقی تبدیل کرده و کسی تمایل رابطه با شما را ندارد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با معجزه خنده و خوش‌رویی آشنا شوید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید اختیار زمان از دست شما خارج شود و با برنامه‌ریزی و نظم، سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.

احساس می کنید مانند تخته ای روی آب شناور هستید. دوست دارید به زندگی تان عمق بدهید اما با شرایط موجود امکان پذیر نیست. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. در مورد مشکلاتی که با دیگران دارید، زود تصمیم نگیرید. سعی کنید که به قضایا دو طرفه نگاه کنید و به خودتان فرصت دهید تا فکرهایی که در سر دارید، پخته شود. خبر خوشی از یکی از دوستان تان می شنوید که تغییرات زیادی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است.  بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.

اگر این روزها تمرکز و آرامش لازم را برای انجام کارهایتان ندارید، بهتر است فعلا دور کارهای مهم را خط بکشید و سرتان را با کارهای کم اهمیت تر گرم کنید. روزهای شلوغی در پیش است و باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، یک حامی ست که به شما اعتماد به نفس لازم را بدهد. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.  امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

 

 




فال روزانه مهر ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

تفریحی سرگرم‌کننده پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.  به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

احساس می کنید که راهتان را گم کرده اید و به آرزوهایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آنها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی پیشنهادی به شما می شود که تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

اگرچه مشکلات تمامی ندارند اما شما تمام تلاش تان را به کار گیرید و به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید.

فکرتان بهم ریخته طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است بکاهد. اگه برنامه سفری دارید از همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

 

 




فال روزانه فردا دی ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. شادیهای خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.

در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی ست تا با شریک زندگی تان بنشینید و حرف های دلتان را بزنید. او نیز حرف هایی برای گفتن دارد. از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.

 

 



فال روزانه فردا بهمن ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود.  تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.  احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

شما عاشق حرف زدن هستید و از دیگران هم انتظار دارید که حرف هایتان را تمام و کمال بشنوند. اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آنها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آنها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اما همه مثل شما فکر نمی کنند. به جای ناامید شدن با قدرت بیشتری راهتان را تا رسیدن به موفقیت ادامه دهید. داشتن یک همراه در این راه می تواند به شما کمک زیادی کند و بر سرعت پیشرفت تان بیافزاید. به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد

اتفاقی ناگهانی برایتان افتاده، به همین دلیل مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید دست و پایتان را بسته است. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید. به زودی نتیجه یکی از سخت کوشی هایتان را خواهید دید. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار