فال روزانه یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد پانزده اسفند و فال روزانه فردا پانزدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز، فال روزانه یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد پانزده اسفند و فال روزانه فردا پانزدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

 به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

با وجود اینکه ممکن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می شود. با کمی تجزیه و تحلیل می توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می شوید تصادفی نیست. شما محدودیت هایی برای خود قائل شده اید که از ترس ها و یا خاطرات قدیمی تان سرچشمه می گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنید.فال روزانه یکشنبه 15 اسفند 1400

فال روزانه یکشنبه 15 اسفند 1400

شما فرد گمال گرایی هستید اما زیاده خواهی ممکن است به برنامه های شما آسیب برساند و حتی روحیه شما را خراب کند زیرا همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، پیش نمی رود. اگر یکی از دوستان تان با شما مخالفت کرد، لجاجت خود را کنار بگذارید و با گفتگو موضوع را حل کنید. ایده های خود را مطرح و از علاقمندی هایتان با او صحبت کنید. گفتگو صبر و لذت شما را از رابطه، افزایش خواهد داد.  این روزها سرتان بیش از حد شلوغ است و این موضوع شما را کلافه کرده اما نگران نباشید زیرا به زودی به آرامش دلخواهتان خواهید رسید. برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید. خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمی کند.رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند،درختان میوه خود را نمی خورند،خورشید گرمای خود را استفاده نمی کند،گل عطرش را برای خود گسترش نمی دهد و… زندگی برای کمک به دیگران، این قانون طبیعت است.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

حرفهای عمو پورنگ درباره زهره فکور صبور

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می رسد ایده های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

شما تا به حال در زندگی ثبات داشته اید اما از امروز به بعد تغییرات مثبتی را در کار، روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد. پس از گذراندن تعطیلات آخر هفته، حال نوبت آن است که تمام توجه تان را بر زندگی خود متمرکز کنید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، امشب در آرامش، فهرستی از فعالیت هایی را که در حال انجام آن هستید تهیه کنید و برنامه ریزی خود را دوباره به دقت مرور کنید. توصیه می کنیم زیاد احساسی برخورد نکنید، حداقل امشب را. اگر مجرد هستید،  هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی خود روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. اگر شجاعت آن را دارید، احساسات خود را بیان کنید. ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌آشنایان انتظار شما را می‌کشد. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید.  میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

نحوه ای که فردایتان را آغاز می کنید می تواند روی کل آن روز تاثیر بگذارد،هر روز را با یک لبخند، آرامش خیال،خونسردی و قلبی سرشار از قدردانی شروع کنید.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

پشت پرده مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد با مارتین برای حمله هماهنگ کرده بودند

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 به جای اینکه بین ایده های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می رسید!

آیا اخیرا تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده کرده اید؟ این سوالی است که مدام ذهن تان را درگیر کرده است.  نگران نباشید، تغییر شغل، محیط زندگی یا حتی دیدار با فردی ناآشنا بسیار برایتان جذاب خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت، پس از شرایط جدیدی که در آن به سر می برید، نهایت لذت را ببرید.لازم نیست آنقدر جدی به مسائل عاطفی نگاه کنید. گاهی همه چیز خود به خود به بهترین شکل پیش خواهد رفت. احتمالا در جمع دوستان فرد جدیدی را ملاقات می کنید که الهام بخش ذهن و قلب شما خواهد شد. در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.  فرصتی برای ورزش پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

گاهی زندگی سخت است و گاهی ما سخت ترش می کنیم ،گاهی آرامش داریم، خودمون خرابش می کنیم ،گاهی خیلی چیزا رو داریم اما محو تماشای نداشته هامون میشیم ،گاهی حالمون خوبه اما با نگرانی فردا خرابش می کنیم ،گاهی میشه بخشید اما با انتقام ادامش می دیم
همیشه درست زندگی کن

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بازگشت ماه به نشان تان می تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می برید.

رابطه عاطفی شما در مسیر باد قرار گرفته است و شما از این مسئله ناراضی نیستید. شما دوست دارید شرایط جدید را تجربه کنید و خودتان را در موقعیت های گوناگون بسنجید. تصمیم شما هر چه باشد، پایان خوبی در انتظارتان است بنابراین نگرانی به دلتان راه ندهید. دروازه های خوشبختی به روی شما باز شده، گذشته را رها کنید و تمرکز خود را به مسیر روبه روی تان بگذارید. قبل از اقدام به شروع هر رابطه ای خوب درمورد آن فکر کنید. کلام تان نشان دهنده ذهن و شخصیت شما است، بنابراین مراقب سخنان خود باشید، به خصوص با شریک زندگی تان. از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

بیش‌از‌حد خودتان را برای اشتباه‌های گذشته سرزنش نکنید. در عوض به فکر راهی برای جبران این اشتباه‌ها باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که دیگر اشتباهی از شما سر نزند. ایده‌ بکری به ذهن‌تان رسیده، این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید.  اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

اگر دو عبارت ” خسته ام ” و ” حالم خوب نیست ” را از زندگی خود پاک کنید، نیمی از بیحالی و بیماری خود را درمان کرده اید.

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

 مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می تواند تیرگی ها و دلتنگی های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت ها و تجربه ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می تواند عمیق ترین ترس ها و دلهره های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

از آنجا که شما فردی کنجکاو هستید که از کشف و اکتشاف لذت می برد و مدام ایده های نو به ذهن تان می رسد، به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که پله های موفقیت را طی خواهید کرد. اگر می خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، شریک زندگی تان را با یک بلیط کنسرت، سنما یا تئاتر غافلگیر کنید. امروز تا می توانید به ظاهر خود اهمیت دهید زیرا ارتباطات و روحیه اجتماعی شما در این هفته به اوج خود می رسد بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. زمان خود را بیرون از منزل بگذرانید و توانایی هایتان را به دیگران نیز نشان دهید. خوشبختی در چند قدمی شما است. دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن نیز مشکل دیگری است که از مدت‌ها پیش شما را آزار می دهد، با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. سلامتتان از همه چیز مهمتر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاری خود موقعیت را از دست ندهید. حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.  اهمیتی به اطرافیان نمی‌دهید و در روابطی که به دیگران دارید فقط خودتان را می‌بینید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد خودخواهی تبدیل کند، فکری به حال این شرایط بردارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید.    اهمیت بیشتری به خودتان بدهید و فرصت‌های فراغت را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

فال : آرامش به معنای آن نیست که صدایی نباشد، مشکلی وجود نداشته باشد، کار سختی پیش رو نباشد.آرامش یعنی در میان دغدغه ها، صدا ها، مشکلات و کار سخت،دلی آرام وجود داشته باشد و بتوانی آرامشت را تقدیم کنی به عزیزانت و آنانی که دوستشان داری

فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

 تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

امروز انرژی مثبت زیادی خواهید داشت بنابراین بهترین فرصت است تا آن را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه قدم هایتان را بر پای دیگران نگذارید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، تغییر دکوراسیون خانه می تواند بر روحیه شما تاثیر بهتری بگذارد. حال که بهار در راه است، به فکر پر کردن خانه تان با گل باشید. شما از زندگی خصوصی تان راضی هستید اما گاهی لازم است که آن را پیش شریک زندگی تان به زبان آورید.. از مطرح کردن ایده هایتان به دیگران نهراسید. مطمئن باشید دیگران نیز از آن سود خواهند برد. این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با فردی که اصلا انتظارش را ندارید، برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده‌اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید، یادتان باشید مهربانی وظیفه نیست اما قدردانی از آن وظیفه است.

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِ دل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

گاهی خدا را صدا بزن بی آنکه بخواهی از اوگله کنی بی آنکه بگویی
چرا؟ای کاش،و بی آنکه نداشتن ها و نبودن ها را به او نسبت بدهی،گاهی خدا را به خاطر خدا بودنش صدا بزن

فال روزانه فردا مهر ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز موضوع درباره چیزی نیست که می گویید بلکه درباره چیزی است که نمی گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

چالشی را در زندگی تان تجربه می کنید که ممکن است کمی روحیه شما را خراب کند اما نگران نباشید زیرا تقدیر کارش را خوب بلد است. شما باید تحت هر شرایط اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با توانایی های خود افراد زیادی را به خود جذب کنید. اگر می خواهید در جمع بدرخشید، امروز بهترین فرصت است. پس با دوستان یا همکاران تان تماس بگیرید و برنامه ای را برای شب ترتیب دهید. امشب ارتباطات شما با دیگران به بهترین نحو پیش خواهد رفت. خوش بین باشید و آنچه در ذهن تان می گذرد را بیان کنید. باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند.  امروز عاشق می‌شوید و تنهایی‌های‌ شما به پایان می‌رسد. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.  اهل کمک گرفتن از دیگران نیستید و می‌خواهید تمامی مشکلات را به‌تنهایی حل کنید. با این رویکرد نه‌ تنها راه به جایی نمی‌برید، بلکه افسرده و خسته خواهید شد. گرفتاری‌هایی که سر راه شما قرار دارد را با بزرگ‌ترهای خانواده در میان بگذارید و برای حل مشکلات از اطرافیان کمک بگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

وقتی یک دانه ی گیاه میکاری، هزاران هزار دانه میشود، همه اش برای تو.وقتی یک گل به کسی میدهی، هزاران هزار گل از دیگران میگیری؟ می دانی عزیز ، تو روی گنج داری زندگی میکنی و امیدوارم این را بدانی

فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

اگر چه هفته قبل را با استرس گذرانده اید اما این هفته به آرامش خواهید رسید. تا جایی که می توانید از این فرصت برای تعادل انرژی و احساسات تان استفاده کنید. اگر از شرایط فیزیکی خود راضی نیستید، کمی استراحت را به شما پیشنهاد می کنیم. فرد مورد علاقه خود را به شام دعوت کنید یا اگر مجرد هستید، به دنبال کاری که از آن لذت می برید، باشید به عنوان مثال با دوست صمیمی تان قرار ملاقاتی بگذارید و به رستوران مورد علاقه خود سری بزنید. معجزه موسیقی را نیز در زندگی تان فراموش نکنید. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

ما در جوار یکدیگر زندگی می کنیم ، پس اولین مقصود ما در زندگی این است که به یکدیگرمحبت کنیم و اگر نمی توانیم دستِ کم دیگران را آزار ندهیم.

فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده اید هیچ کس نمی تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده  که بر موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. دوست دارید کمی خود را از دیگران کنار بکشید اما آیا به عواقب آن فکر کرده اید؟ می دانید برای این که فردی منحصر بفرد و خاص باشید، چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر هنوز درباره تصمیمی که گرفته اید شک دارید، دوباره در آرامش بنشینید و به آن فکر کنید یا اگر احتیاج به کمک دارید، از دوستان یا اقوام خود کمک بگیرید. در این هفته تجربه های خوبی را کسب خواهید کرد اما یادتان باشد که در عشق زیاده روی نکنید. بهتر است کمی دست از خیالپردازی بردارید و تمرکز خود را بیشتر روی واقعیات بگذارید. اگر تعطیلات آخر هفته خود را با فرد مورد علاقه خود نگذرانده اید، امشب را با او قرار ملاقاتی بگذارید. از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به صلاح است که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید. رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید،‌ در غیر این‌صورت سلامتی‌تان به خطر جدی خواهد افتاد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

 بخشودن کسی که به تو بدی کرده
تغییر گذشته نیست ، تغییر آینده است، بخشنده باش تا پیرامونت بهتر شود

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

زمانیکه احساس می کنید چسبیدن به واقعیت باعث می شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه های ذهنی خود را رها می کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت های اخیر با شما سهیم باشند.

از امروز به بعد شرایط جدیدی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.  پس از مدت ها تلاش و خستگی، بالاخره به هدف یتان نزدیک شده اید. شاید لازم باشد دوباره درباره روشی که در پیش گرفته اید بهتر بیاندیشد. پس از گذراندن تعطیلات حتما ذهن تان کمی باز شده است پس از این فرصت استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی به دو راهی برخورده اید و احساس می کنید که با شریک زندگی تان تفاهم ندارید اما عجله نکنید، گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات است. شاید لازم باشد مسائل را بار دیگر از زاویه دید دیگری بررسی کنید. وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیاندازد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در پند و نصیحت با شما وارد می‌شود، به نفع‌تان است که نصیحت‌های این فرد را جدی بگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

فال : حساب هر روز را جدا نگه دارید،
امروز فقط امروز است و ربطی به دیروز و فردای شما ندارد
شورآینده رانداشته باشیدوغم گذشته رانخورید….
هر روزرا ازصبح تا شب برای همان روز زندگی کنید…

فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شدت یافتن احساسات تان می تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله جلوگیری کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!

ماه گذشته اتفاقات عجیب و غریبی را، به خصوص در روابط عاطفی تان، تجربه کرده اید اما امروز تمام آن نگرانی ها به پایان می رسد و شما آرامش را تجربه خواهید کرد. از این فرصت استفاده کنید و به جای حال، تمرکزتان را بر آینده بگذارید. شما ایده های زیادی در سر دارید. اگر چه خوب است که از همین حالا دست به کار شوید اما برای رسیدن به روهایتان عجله نکنید. بهتر است با آرامش تمرکز خود را روی مسئولیت ها و وظایف زندگی خود بگذارید. فعالیت های خود را جدی تر دنبال کنید. از نیازها و علاقمندی های خود با محبوب زندگی تان صحبت کنید. او می تواند از شما محافظت و در نشان دادن فرصت های تازه به شما کمک کند. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده.

احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. امروز مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت کنید که ارزش آن‌ها برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است.  کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برای شما چیزی کم نمی‌گذارد و حسابی هوای‌تان را دارد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام این کار، یک‌بار دیگر تمام جوانب آن را بررسی نمایید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که مو لای درز کارهای شما نرود.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

 برای موفق شدن از سه مرحله باید گذشت:
ابتدا مورد تمسخر واقع می شوی
سپس با خشونت به مخالفت با تو می پردازند
سرانجام به تو ایمان می آورند.

 

فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

 در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 سیاره حاکم شما نپتون اکنون در دوازدهمین خانه از “معنویت” شما به عطارد منطقی پیوسته است. و تقریبا برای شما ممکن است که یک مقاله علمی یا یک کتاب راهنما یا شاید هم یک کتاب تخصصی بنویسید اما راحت نیست که یک داستان یا آهنگ بگویید یا یک شعر بنویسید. مجبور کردن خود تا نقشی یک دانشمند فلسفی یا یک تاجر حسابدار را بازی کنید ممکن است در زمان های دیگر خوشایند باشد اما حالا شما باید فقط اجازه دهید تا رویاهایتان آزادانه گردش کنند.

شما آخر هفته خوبی را گذرانده اید و پس از مدت ها کار و خستگی، دوباره انرژی خود را به دست آورده اید. پس از صحبت با یکی از دوستان، ایده های جدیدی برای زندگی به ذهن تان رسیده و حال زمان آن است که آنها را عملی کنید. اگر مجرد هستید، امشب شانس عاشق شدن به شما روی می آورد و از میان دوستانی که ملاقات می کنید با فرد جدیدی آشنا خواهید شد. اگر می خواهید رابطه تان ادامه یابد، همین حالا در مورد اهداف زندگی خود با او صحبت کنید . موضوعی خانوادگی ذهن شما را درگیر کرده است، به جای بهانه گیری بهتر است که هر چه در دل دارید را با لحنی آرام به زبان آورید. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. زمان مناسبی است که دستی به سروروی منزل بکشید و خانه‌تان را حسابی مرتب کنید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. قدر لحظه‌های زندگی را بدانید و اجازه ندهید گذر عمر شما را غافلگیر کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

گاهی کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند ، میتوانند احساس بهتری نسبت به کسانی که دقیقاً در کنارتان هستند درشما ایجاد کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار