فال روزانه شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد چهارده اسفند و فال روزانه فردا چهاردهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس...

به گزارش رصد روز، فال روزانه شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد چهارده اسفند و فال روزانه فردا چهاردهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه جمعه 13 اسفند 1400 فال فردا

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

حرفهای عمو پورنگ درباره زهره فکور صبور

 احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

خبرهای خیلی خوبی در رابطه با موفقیت و خوش شانسی یکی از دوستانتان هیجان بسیاری به شما خواهند بخشید و زمان زیادی را صرف صحبت کردن و تبریک گفتن به این دوست و همچنین تعریف این ماجرا برای بقیه خواهید کرد. این ماجرا برای شما خیلی خوب و الهام بخش خواهد بود و انگیزه لازم برای تلاش بیشتر در راه رسیده به اهدافتان را برای شما فراهم خواهد کرد. امروز به فکر یک مسافرت طولانی مدت به جایی هستید که تا به حال هرگز نرفته اید.  فکر نکنید که امکان انجام این کار برایتان میسر نیست. حتی اگر فکر می کنید امکان گرفتن مرخصی ندارید و یا از پس هزینه ها بر نمی آیید هم کافی است به اندازه تلاش کنید تا همه برنامه هایتان راحتتر از آنچه خودتان فکر می کنید روبراه شوند. هدیه‌ی ارزشمندی دریافت می کنید که تا مدتها از دریافت آن شاد و مسرور خواهید بود. مشکلی برایتان پیش آمده که برای رفعش جز صبر فعلا کاری از دستتان بر نمی آید، بهتر است با دیگران در مورد این مشکل حرفی نزنید از این موقعیت سو استفاده می کنند. برای گفتن حرفی بهتر است از قبل آماده باشید تا غافلگیر نشوید.

روزی آکنده از خوشی و شادکامی را در پیش‌رو دارید و امروز روی غصه و غم را نخواهید دید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

داشتن ظاهر مناسب
مانند انسان‌های موفق لباس بپوشید. این یک حقیقت است که ظاهر افراد بر زندگی‌شان اثر دارد و افراد بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند. یکی از بهترین‌ راه‌هایی که می‌توانید خودتان را به بهترین نحو به دیگران نشان دهید، ایجاد یک تصویر مثبت از خودتان است؛ بنابراین ارزش دارد که کمی از وقت‌تان را صرف رسیدن به ظاهرتان بکنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

پشت پرده مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد با مارتین برای حمله هماهنگ کرده بودند

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز هر وقت که بحث مدیریت منابع مالیتان به میان بیاید باید به احساس خود رجوع کنید، خواه مسائل مالی شخصی باشد و خواه بخواهید در مورد مسائل کاری تصمیم بگیرید. زیاد به منطق خود تکیه نکنید و اگر قصد سرمایه گذاری، خرید و حتی ولخرجی کردن را دارید به صدای قلبتان گوش کنید. شاید هر از گاهی احساس کنید که بهتر است توجهتان را روی مسائل معنوی متمرکز کنید، اما یادتان باشد که هیچ اشکالی ندارد اگر هم به معنویات توجه کنید و هم تفریح کرده و از روزتان لذت ببرید. شما آنقدر مستقل هستید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعفهایتان هراس نداشته باشید. بدون فکر هرچه که بگویید شما را به دردسر می اندازد، اینکه انسان می تواند به هر شرایطی عادت کند درست است، اما چنانچه این شرایط آزارتان می دهد باید برای خروج از آن هر چه سریعتر کاری بکنید، روزهای عمرتان است که از دست می دهید و تلف می کنید. هر کسی هر حرفی می زند باور نکنید مردم همیشه راست نمی گویند.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان برآورده می‌شود. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. به لحاظ کاری با مشکلی روبرو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

فال : افزایش خلاقیت
خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در زندگی است و بهترین راهی است که می‌توانید به کمک آن همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابید. به یاد داشته باشید گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. اکنون تصور کنید، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارید.

فال روزانه فردا خرداد (شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز وقتی خودتان فکر می کنید که همه چیز خیلی خوب و روبراه است، مخالفت های دوستان و اعضای خانواده به صورت خیلی غیر منتظره همچون پتکی بر سرتان فرو خواهند آمد. هر چند اختلاف نظرهای روزمره کاملا طبیعی هستند شما در شرایط فعلی در اوج حساسیت قرار دارید و هضم این مخالفت ها برایتان تقریبا غیر ممکن است. با این حال حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد زیبایی های موجود در پیش پا افتاده ترین چیزها را نیز ببینید. سعی کنید روی جنبه مثبت احساسات خود تمرکز کنید و آرامش را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید. در رابطه عاطفیتان لازم نیست هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند. در مورد مسئله‌ای احساسی درحال حاضر وقت صبر و تحمل نیست، هرچه سریعتر با او صحبت کنید. از مدتها پیش برنامه‌هایی داشته‌اید و برایشان تلاش‌هایی نیز کرده‌اید، به زودی نتیجه خوب زحماتتان را خواهید دید. فردی در مورد مشکلی از شما مشاوره می خواهد، حواستان باشد در حد توانتان به او کمک کنید خودتان را بیهوده به دردسر نیندازید.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و با مشکلی روبرو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را از میدان به در کند و به هر قیمتی که شده روز را با خرسندی به پایان برسانید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

 نفس خود را کُشته و روح خود را احیا کنید.

این مورد بسیار ساده است: کارهایی را انجام دهید که موجب شادی شما می‌شوند. فقط به این دلیل که موضوعی حس موفقیت به شما می‌دهد، نمی‌تواند عامل شادی و لذت شما نیز باشد. قطعاً، کارکردن تا دیر وقت شاید سودبخش باشد، اما نیرویی که صرف آن می‌شود گاهی با هیچ استراحت یا آرامشی جبران‌ نمی‌شود. کفش‌هایی که چشمتان دنبالش است را برای خودتان بخرید، برای خودتان بستنی بخرید یا تمام آخر هفته را فیلم‌های کلاسیک تماشا کنید. هر آنچه که دوست دارید، انتخاب ‌کنید، زیرا موجب شادی روح شما می‌شود، و بدین ترتیب مجبور نیستید فقط به کارهای واجب لیست خود پردازید.

فال روزانه فردا تیر (شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

 مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز انتخاب این که خودتان را درگیر یک بحث احساسی کرده و یا در مورد آن سکوت اختیار کنید برایتان بسیار دشوار است، به ویژه این که خیلی هم احساساتی شده اید. شما با وجود احساسات عمیقی که نسبت به این موضوع دارید در انتقال نظرات و افکار خود در رابطه با آن با مشکل مواجه هستید. بجای این که خودتان را با بحث های بی نتیجه خسته کنید خودتان را کنار کشیده و بگذارید دیگران هر چه دلشان می خواهد فکر کنند. داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه ها احساس تعهد نمی کنید و همین باعث می شود نتیجه ای که انتظار دارید را نگیرید، اما امروز فرق می کند! دلتنگ هستید اما دلتنگی را بهانه نکنید، مشکلات مالی و تناسب نداشتن دخل و خرجتان است که اعصاب و روانتان را آزار می دهد، لازم است برای حل این مشکل خودتان چاره اندیشی کنید، حذف هزینه های زائد و تجملاتی می تواند تا حدود زیادی کارساز و گره گشا باشد، بهتر است نه گفتن به دوستان را تمرین کنید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از طرف یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

 فعال باشید(و بمانید)
تحرک عامل حال خوب و کاهش استرس است و مطالعات نشان می‌دهد که از حافظه و مهارت تفکر محافظت می‌کند. خواه روی دوچرخه خود بپرید یا به سراغ دویدنی کوتاه بروید یا چند دقیقه یوگا انجام دهید، بدانید که تحرک می‌تواند استرس را کاهش دهد. ورزش صبحگاهی ضامن موفقیت روز شماست و تمرکز شما را بهبود می‌بخشد. گذشته از این، لازم است بدانید که افراد بسیار موفق حتماً روزانه ورزش می‌کنند. روزانه فقط ۱۰ دقیقه از زمان خود را به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهید و به مرور تا ۳۰ دقیقه در روز افزایش دهید.

فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

دلنوشته آزیتا ترکاشوند برای فوت زهره فکور صبور

 اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما با بیقراری تمام در انتظار این هستید که با دوستان و خانواده تان دور هم جمع شده و آرامشی که تنها بودن در کنار آنها می تواند به شما ببخشد را در وجود خود احساس کنید. برنامه ریزی و وقت گذاشتن برای مسائل کاری وقتی که می توانید روز تعطیلتان را در کنار عزیزانتان بگذرانید خیلی مسخره به نظر می رسد. اگر مجبور هستید که حتما زمانی را هم برای کارتان کنار بگذارید اشکالی ندارد، به شرطی که بعد از کار وقتتان را صرف عزیزانتان کنید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد. آنقدر که تلاش می کنید برای دیگران دوست داشتنی باشید خودتان را فراموش کرده‌اید. فکری قلبتان را پژمرده و روحتان را افسرده کرده است. گاهی روزگار اتفاقاتی را سر راه ما می گذارد که برای پیش نیامدنشان کاری از دست کسی ساخته نیست، اما این نیز بگذرد. تا می توانید وقتتان را با دوستان نزدیک سپری کنید. به یک میهمانی بزرگ دعوت می شوید.

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. آهنگ سفر کرده‌اید، اما در این مسافرت احتمال دارد کالای باارزشی را گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

برخوداری از یک شخصیت محکم و دوست‌داشتنی
احترامی که به دنبال اعتمادِ سایرین ایجاد شود، پایه و اساس قدرتمندی برای زندگی و روابط کاری و شخصی شماست. رعایت انضباط شخصی و داشتن صداقت باعث می‌شود، فرصت‌های زیادی به روی شما گشوده شود. وقتی دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و شما را قبول خواهند داشت.

فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

 کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بالا کشید

 مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

با وجود این که شما معمولا با اعتماد به نفس تمام فکر می کنید که می توانید در هر بحثی پیروز شوید، امروز قبل از این که دهانتان را باز کنید انگار هر آنچه می خواسته اید بگویید از ذهنتان پاک می شود. شاید بهتر باشد امروز زیاد خودتان را درگیر بحث با دیگران نکنید و تصویر خوبی که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب نکنید. شما خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. مدتهاست از مطالعه و موسیقی دور مانده‌اید، وقت خود را صرف گوش کردن به حرف دیگران نکنید تا اثرات آن را روی زندگی‌تان ببینید. پشت درهایی که به هزار دلیل درست به روی خودتان بسته اید ماتم نزنید، به تصمیمتان احترام بگذارید رویتان را برگردانید و بروید. در زمینه کاری اگر هوشیار باشید معامله ای برایتان بسیار پول ساز عمل خواهد کرد.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند، بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

 روی نقاط قوت افرادتان تمرکز کنید
بسیاری از ما عادت کرده‌ایم که بیشتر روی نقاط ضعف دیگران تمرکز کنیم و درنتیجه نقاط قوت آنها را نادیده می‌گیریم. یکی از وجوه تمایز مدیران موفق این است که عمده توجه خود را معطوف به نقاط قوت و توانایی‌های افرادشان معطوف می‌کنند و در کنار آن ضعف‌های آنها را نیز مورد توجه قرار می‌دهند و در راستای رفع آنها گام برمی دارند.

فال روزانه فردا مهر ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده ممکن است کاری کند که اصلا از او انتظار ندارید، ولی خیلی روی این موضوع تمرکز نکنید و به کارهای خودتان برسید و اجازه ندهید فکر کردن به این موضوع مزاحم کارها و وظایف اصلیتان بشود. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند، ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید. ممکن است به صورت خیلی غیر منتظره با شخصی که ممکن است از شهر و یا حتی کشور دیگری باشد آشنا شوید که می تواند خیلی زود توجه شما را به خود جلب کند و به شریک عاطفی شما تبدیل شود. شما نقاط مشترک زیادی با این شخص دارید و از مصاحبت با او لذت می برید. با افرادی که سواد و تجربه بیشتری از شما دارند نشست و برخاست کنید تا هم از معاشرتشان لذت ببرید و هم آگاهی‌هایتان را در زمینه های مختلف بالا ببرید. روی استعدادهای خود تکیه کنید و با بدست آوردن فرصتی مناسب اوضاع شغلی‌تان را به سوی سود بیشتر سوق دهید. در مورد اتفاق پیش آمده هر چقدر هم در فشار بودید زبان به غیبت باز نکنید.

نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

 کسب مهارت
یکی از عوامل موفقیت داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشید، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌تان خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق مطالعه یا کسب تجربیات مختلف،‌ مهارت‌های‌ خود را افزایش دهید.

فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور

 به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید و یا شاید خود این شخص بخواهد شما را در جریان برنامه هایی که برای آینده خودش دارد و شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید بگذارد. هرچند خبرهایی که می شنوید مثبت هستند احتمال دارد که شما را در فکر فرو برده و تغییراتی در عقاید و نظراتتان ایجاد کنند. امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد. به زودی مورد توجه و عنایت شخصی با نفوذ و مهم قرار می گیرید، این امر منشا تغییرات مثبت در زندگی شما می شود. قدر این شخص و موقعیت ایجاد شده را بدانید و در جهت ارتقا شغلی خود گامی موثر بردارید. در مورد مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. گاهی احساس می کنید محبتهای شما به درستی پاسخ داده نمی شود.

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. فردی از اعضای منزل بیمار است و نگران و سلامتی ایشان هستید، اما این نگرانی دیری نمی‌پاید و حال این فرد رو به بهبود خواهد گذاشت. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. اجازه ندهید لحظه‌های باارزش عمرتان به‌راحتی تلف شود. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

 توجه به آموزش
پژوهش‌ها نشان می‌دهد، بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است به محافل و میهمانی های جالبی دعوت شوید که دوستان دیگرتان نیز در آن شرکت خواهند کرد و در نتیجه شما هم با اشتیاق در انتظار حضور در این مهمانی هستید. قطعا بودن در این جمع برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، اما باید سعی کنید غریبه ها را نیز با روی باز بپذیرید، زیرا به احتمال زیاد فرصت آشنایی با افرادی برایتان فراهم خواهد شد که می توانند نقش مهمی در زندگیتان ایفا کنند. تا جایی که می توانید به خودتان برسید و با بهترین ظاهر ممکن در این مراسم حاضر شوید. امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد، ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال های بی پایه و اساس را نخورید. در مورد نیتی که در سر دارید راه خودتان را بروید و همان کاری را بکنید که حالتان را بهتر می کند. مراقب باشید اخلاق خوب خود را به سبب برخی رفتارهای غیرمنصفانه‌ی دیگران فراموش نکنید. شغل تازه ای به شما پیشنهاد می شود که می تواند منافع مالی بسیار خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. با کسی که به شما بد کرده نجنگید.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

 مثبت اندیشی
شما این قدرت را دارید تا فارغ از هر مسیری که در آن هستید، مثبت‌اندیش باشید. باید سعی کنید در هر شرایطی جنبه‌ی مثبت ماجرا را ببینید و به پیش بروید. یک دیدگاه مثبت ذهنی هم در زندگی کاری و هم شخصی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

عصبانیت شدید سجاد غریبی بعد از تقابل با مارتین فورد

به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

امروز خبرهای خوبی که احتمالا در رابطه با مسائل مالی نیز خواهند بود به دستتان خواهند رسید. اگر پول غیر منتظره ای به دستتان رسید دوست صمیمی و یا همسرتان را به یک رستوران خوب دعوت کرده و یک مهمانی راه بیندازید. شما متوجه این هستید که فرصت های بزرگی دارند به شما نزدیک می شوند، ولی حالا این فرصت ها با سرعتی بیشتر دارند به شما می رسند و باید خودتان را برای بهره بردن از آنها آماده کنید. پس تا فرصت هست کارها و وظایفی که در دست دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید. وقتی کارهایی که در دست دارید را جمع و جور کنید خواهید توانست برای وارد شدن به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. عقربه های ساعت در حرکتند و آینده منتظر هیچکس نمی ماند. شما دل بزرگ و دستِ به خیر دارید اما متاسفانه بارها به خاطر رو در بایستی متحمل هزینه یا صدمات شده‌اید؛ لازم است برای جلوگیری از خسارت بعدی حتماً نه گفتن را بیاموزید. شخصی پشت سرتان حرف زده و این موضوع به گوش شما رسیده، بی رو در بایستی از خودش دلیل را بپرسید، با این کار به اندازه‌ی کافی او را خجالت زده و پشیمان می کنید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد یکی از کالاهای باارزش خود را گم کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی رسیده و به ایشان افتخار می‌کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

برخورداری از عادات کاری خوب
این عادت به معنای اولویت‌بندی مناسب کارها و فعال بودن است و بهره‌وری را بالا می‌برد. ظرفیت شما برای افزایش میزان بازگشت به موقع سرمایه این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کمتر، دستاوردهای بیشتری داشته باشید. مرتب و منظم بودن و دقت داشتن در کارها باعث موفقیت می‌شود.

فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

: به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز افکار و تخیلاتتان آنقدر فعال هستند که به نظر بعضی ها ارتباطتان را با دنیای واقعی قطع کرده اید و تنها در عالم رویا به سر می برید. سعی کنید وقت آزادتان را با کسانی بگذرانید که افکار و نگرشی شبیه به خودتان دارند و نیاز شما به حرف زدن در مورد رویاهایتان را برآورده می کنند. امروز روابط شما با دوستان و نزدیکانتان خیلی خوب و نزدیک خواهند بود و در مورد موضوعات جالبی مانند مسائل روز جهان صحبت خواهید کرد و اتفاقا نظراتتان خیلی نزدیک به هم نیز خواهند بود و صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما ایجاد خواهند کرد. در زمینه روابط عاطفی نیز نقاط مشترک بیشتری با عشقتان خواهید یافت و حتی بیش از هم نسبت به هم علاقمند خواهید شد. شما کم رو و خجالتی هستید و اعتماد به نفس بالایی ندارید، لازم است در باورهایتان از خودتان تجدید نظر کنید، یادتان باشد هیچ چیز به اندازه نا امیدی نمی تواند فردی را به زمین بزند. شما خودتان می دانید چه اشتباهی کرده‌اید، عادت بدی را باید کنار بگذارید وگرنه همچنان باید تاوان آن را پس دهید، شنیدن حرفی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

 

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. فردی که از او پول قرض‌کرده‌اید امروز درخواست می‌کند که پول‌ وی را پرداخت کنید. اگر به فکر حفظ آبروی خود هستید، این پول را از زیر زمین هم که شده فراهم کنید و از زیر بار منت این فرد بیرون بیایید. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

 پولدار بودن
مدیریت پول و دارایی بسیار مهم است. اگر به میزان کافی پول داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های پیش روی‌ خود استفاده کنید. برای مثال اگر از شغل‌تان رضایت نداشته باشید، اما به درآمد آن نیاز داشته باشید به راحتی نمی‌توانید موقعیت خود را تغییر دهید، اما اگر امکانات و گزینه‌های مختلفی پیش رو داشته باشید در این صورت قادر خواهید بود آزادانه‌تر عمل کنید.

 

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

: احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

گفتگوی همکار صمیمی زهره فکور صبور درباره علت مرگ وی

کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز کارهای ناتمام بسیاری باید در خانه انجام دهید که شاید تصمیم بگیرید برخی از این کارها را که کاملا ضروری نیز هستند برای گذراندن وقتتان به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد پشت گوش بیندازید. اگر کارهای اصلیتان را امروز انجام ندهید تمام هفته آینده مجبور به جبران کوتاهی امروزتان خواهید بود، پس سعی کنید اولویت را به این کارها داده و هر چه سریعتر آنها را به اتمام برسانید تا از باقی مانده زمانتان همان طوری که خودتان دوست دارید استفاده کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. از ته دل بخندید تا دنیایتان دوباره رنگی شود. این که بیش از پیش مصمم شده‌اید تا برای رسیدن به نیت و هدفتان قدم بردارید بسیار عالیست. رفتار بی مسئولیت شخصی را بیش از حد تحمل کرده‌اید، هرچه زودتر او را کنار بگذارید جلوی ضرر را از هرکجا که بگیری منفعت است؛ تلاش کنید این امر مقطعی نباشد و دوباره به او فرصتی ندهید.

 

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که سنگ‌صبوری برای ایشان هستید. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

فال : گسترش ارتباطات
گسترش دایره‌ی ارتباطات بسیار مهم است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و شما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشید. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهید شد که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در موقع لزوم به یاری شما بیایند و به موفقیت و پیشرفت‌تان کمک کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار