فال روزانه یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و یکم اسفند و فال روزانه فردا ۲۱ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و یکم اسفند و فال روزانه فردا ۲۱ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز هر چقدر مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته شود حال بهتری خواهید داشت و در نتیجه می تواند روز خیلی خوبی برای تکمیل کارهای قبل از عید باشد. امروز زیاد در بند بیان کردن افکارتان نباشید، زیرا بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن با دیگران صحبت کردن در مورد احساساتتان خواهد بود. شاید این کار با اخلاق همیشگی شما چندان مطابقت نداشته باشد، اما خواهید دید که در شرایطی مثل امروز بهترین روش ممکن برای شما خواهد بود. خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.  با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما روزتان را با لبخندی بر لب و تا حدودی با بیخیالی می گذرانید، اما با گذشت بخشی از روز به خاطر خواهید آورد که کارهایی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. با این حال اگر خودتان بخواهید می توانید حتی در زمان انجام کارهایتان هم حال خوبتان و لبخند روی لب هایتان را حفظ کنید. بیایید با خودمان صادق باشید، شما این اواخر بیش از آن که سرتان به کارتان گرم باشد وقتتان را به خوش گذرانی و بازیگوشی گذرانده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که کارهایی که انبار شده اند و در انتظار شما هستند را به انجام برسانید. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید.    روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگیتان بهره خواهید برد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز فرصتی دست داده است تا با اطمینان خاطر از این که عقل و منطقتان دارد خیلی خوب شما را راهنمایی می کند نفس راحتی بکشید. شما در حال حاضر با اعتماد به نفس بیشتری می توانید تصمیم گیری کنید، پس از فرصتی که دست داده است بیشترین بهره ممکن را ببرید. فقط باید در نظر داشته باشید که قبل از آن که هر کاری بکنید تمام آماده سازی های لازم را برای آن انجام دهید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.   یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواستان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.  کار مهمی در پیش رو دارید، اما تمایلی برای انجام این کار نشان نمی‌دهید و دائم آن را به آینده موکول می‌کنید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. مطمئن باشید انجام این کار برای شما فایده‌های بی‌شماری به دنبال خواهد داشت.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شما می توانید با کلامی انرژی بخش دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و حرف هایتان برای آنها قابل باور هستند. مثبت نگری شما بی پایه و اساس نیست و همین باعث می شود که برای دیگران قابل پذیرش باشد و به نظرشان همچون شعاری بیهوده نباشد. شما با رضایت خاطر آماده اید که این انرژی و کلام مثبت را در اختیار هر کسی که به آن نیاز داشته باشد قرار دهید و این کار حال خوب خودتان را نیز بهتر خواهد کرد. مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.  امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.  موقعیتی برای پیشرفت سر راه شما قرار می‌گیرد. این موقعیت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اگر کارهایی به عهده تان هستند که باید انجام دهید انتظار نداشته باشید که دیگران نیز با شما همراه شوند و آنها را به دنبال خودتان نکشید. کارهایتان را به تنهایی انجام دهید و مطمئن باشید که نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد، زیرا دیگر مجبور نیستید سرعتتان را به خاطر دیگران کم کرده و یا آنها را همچون کوله باری سنگین به دوش بکشید. اگر کارتان را به تنهایی و با آرامش خیال انجام دهید زودتر آن را به پایان خواهید رساند و می توانید بعداز ظهرتان را صرف کارهایی که خودتان دوست دارید بکنید. با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلاً اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.  با حضور در فعالیت‌ها و دورهمی‌های دوستانه، سلامت روحی خود را تضمین کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

: اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما با قدرت تمام تلاش می کنید هر چیزی که می خواهید را به دست بیاورید و با شنیدن جواب «نه» دلسرد نمی شوید. دیگران هم وقتی این همه اراده و سرسختی شما برای دست یافتن به خواسته هایتان را می بینند با شما همکاری خواهند کرد و قدرت درونیتان آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شانس نیز برای انجام هر پروژه ای که در دست انجام داشته باشید با شما یار خواهد شد و کارها به خوبی پیش خواهند رفت. رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. آرزویی که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنید امروز برآورده می‌شود. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.




فال روزانه مهر

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز سر و کله زدن با افرادی که ناراحت و سرگردان هستند برای شما چندان خوشایند نخواهد بود و این حالت آنها به شما هم منتقل خواهد شد. پس سعی کنید تا جای ممکن از آنهایی که می توانند حالتان را به هم بریزند دوری کنید. امروز احساس می کنید که فرصت دیگری برای جبران اشتباه هایتان به شما داده شده است، ولی حس می کنید که این آخرین فرصتتان است. شما کاملا در اشتباه هستید. البته که باید کارهای ناتمامی که دارید را به انجام برسانید، ولی حتی اگر موفق نشدید هم امروز آخر دنیا نیست و فردایی هم در کار است. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول کنید.  فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز متمرکز کردن ذهنتان روی کارهایی که باید انجام دهید کار بسیار دشواری است، چرا که کارهای بسیار جالب و جذابی در انتظارتان هستند که توجه شما را به سوی خویش فرا می خوانند. امروز شاید به مراسمی دعوت شوید که به نظرتان می تواند خیلی هیجان انگیز و وسوسه کننده باشد، اما استراحت و شارژ کردن باتری هایتان پس از یک روز پرکار احتمالا ایده بهتری خواهد بود. اشکالی ندارد اگر با دوستانتان تماس گرفته و این برنامه را کنسل کنید، اما اگر دلتان نمی خواهد بدقول شوید سعی کنید از حضور در این جمع دوستانه لذت ببرید. مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

 دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید. به دنبال شغل و حرفه جدیدی می‌گردید و از شرایط کاری خود ناراضی هستید، این وضعیت را به هر دشواری که شده تحمل کنید و با فراگیری مهارت‌های جدید، برای آغاز شغل جدید آماده شوید. مدتی است که دست از تلاش‌و‌کوشش کشیده‌اید و مانند سابق زحمت نمی‌کشید، این شرایط نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه افسردگیتان را هم فراهم کرده است. روحیه خود را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید رمز موفقیت شما در تلاش‌‌‌وکوشش قرار دارد.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

تلاش های بسیاری که این اواخر کرده اید از چشم اطرافیانتان پنهان نمانده اند و امروز به خاطر زحماتی که کشیده اید مورد تقدیر و تحسین قرار خواهید گرفت. وقتی می بینید که زحماتتان بیهوده نبوده اند انگیزه ای بیشتر پیدا می کنید تا به موفقیت هایی بالاتر دست پیدا کنید. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که بیخیال تعهداتتان شوید، ولی دیگر وقت آن رسیده است که در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و برای خودتان و خواسته هایتان هم وقت بگذارید. در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

اجازه ندهید گرفتاری‌ها کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.  اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

سعی کنید از رکود و تحجر در عقایدتان دست بردارید و دیدتان را گسترش دهید و با نگرشی جدید به مسائل نگاه کنید. مطمئن باشید با لجبازی راه به جایی نخواهید برد و حتی در دیگران بازخورد منفی ایجاد خواهید کرد. به حرف های دیگران با دقت و توجه گوش کنید و حتی اگر آن لحظه نخواستید حرفشان را بپذیرید قبل از این که مخالفت کنید کمی بیشتر به آن فکر کنید. درگیری های عاطفی که این چند مدت اخیر داشته اید انرژی بسیار زیادی از شما گرفته اند. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که این ارتباط را تبدیل به رابطه ای معنادار کنید. در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.  کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز به شما توصیه می شود که خودتان را درگیر چالش ها و درگیری هایی که تمام اطلاعات لازم را در مورد آنها ندارید نکنید. شما مجبور نیستید خودتان را وارد هر ماجرایی که دور و برتان دارد اتفاق می افتد بکنید، گاهی بهتر است خودتان را کنار کشیده و دیگران را به حال خودشان بگذارید تا مسائلشان را همان طوری که خودشان صلاح می دانند حل کنند. اگر در جایی از مسیرتان دچار تردید شدید نفس عمیقی کشیده و برای یافتن جواب صحیح به قلبتان رجوع کنید. توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.  فکر بکری در سر دارید، اما این فکر را جدی نگرفته‌اید و به آن توجهی نمی‌کنید. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در ذهن دارید را اجرا کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ )

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

این که بتوانید بین جنبه های مختلف شخصیت خود تعادل برقرار کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر به هر دلیلی در زمینه خاصی از زندگیتان تعادل اوضاع بهم ریخته است باید سعی کنید همین حالا آن را مورد بررسی قرار داده و از میان بردارید. زمان حساب و کتاب و برنامه ریزی به سر آمده است و حالا دیگر باید دست به کار شوید و با تمام قدرت پیش بروید. اگر خودتان را خوب آماده نکرده اید بهتر است برای عواقب آن آماده باشید. در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتیتان پیدا کرده‌اید. این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌هایتان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید.  امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد.  رویاپردازی را کنار بگذارید وبه جای فکر به خیال و رویا، واقعیت‌های زندگی را در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که زندگی با کسی تعارف ندارد و از همین امروز فکری به حال آینده بردارید.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار