فال روزانه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۴ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و چهارم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می ک...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۴ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و چهارم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز خاطرات گذشته دوباره به سراغ تان می آید و از این که دوباره ذهن شما را درگیر کرده اند، متعجب می شوید. نگران نباشید زیرا تا عصر این پریشانی حال شما از بین می روید و دوباره می توانید بر کارهایتان تمرکز کنید. روز خوبی برای شروع پروژه یا کارهای عقب مانده تان است. در محیط کار احساس عجیبی دارید؟ آیا شخصی نظرتان را به خود جلب کرده است؟ بله! یکی از همکاران تان به شما علاقمند شده و اگر شما هم به او تمایل دارید، حال بهترین فرصت برای شروع این رابطه است. متاهل ها نیز توسط عشق زندگی شان سوپرایز می شوند. زندگى مثل ترانه است، آوازه خوان باشید. اگر شما تنها پناه کسی هستید، مهربانتر باشید. همه ی دوستى ها اول خوب شروع مى شود ، اما در طول زمان ، اختلاف نظر پیش مى آید؛ باید ببینید چقدر این دوستى ارزش دارد. در انجام کارهایتان تأخیر بوجود آمده و تصمیم گیرى برایتان سخت شده است. تردید را کنار بگذارید؛ با شخصى مشورت کنید و نظر او را بخواهید.

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگیتان انجام دهید.  با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مدتی است که رابطه تان با شریک زندگی تان سرد شده، اگر می خواهید به او نزدیک تر شوید، بعدازظهر خود را با او در خانه بگذرانید. احساسات شما در این روز به اوج خود رسیده بنابراین باید به دنبال راهی برای بیان آنها باشید و چه راهی بهتر از این. به زودی به علاقه خود در زمینه ای خاص پی می برید و برای پیشرفت در آن ساعت ها زمان می گذارید. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. این طرز فکر شما را به مرحله دیگری از زندگی سوق می دهد. فعلا با شرایط کنار بیایید. منتظر بمانید که زمان مسائل را حل کند. دیروز را رها کنید و از امروز شروع کنید. آنچه را از دست داده اید، مى توانید دوباره بدست بیاورید. با زور و ایجاد وحشت نمى توان کارى را پیش برد. عشقى در دل دارید که خیلى خالصانه به دنبالش بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. متأسفانه او لجباز و بسیار مغرور است. فعلا صبورى پیشه کنید.

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  یکی از آشنایان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

از راه دور خبری به شما می رسد که موجب هیجان تان می شود و باعث می شود که در کنار شریک زندگی تان کاری را آغاز کنید. فکر شما در حال حاضر پر از ایده های جدید است بنابراین بهترین زمان برای تصمیم گیری است. بد نیست به ندای قلب خود نیز گوش دهید. وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها بخندید و خوش بگذرانید. جذابیت شما در این روز موجب محبوبیت تان می شود پس از آن استفاده کنید. اگر حرفی نگفته در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید. به همه کس و همه چیز عشق بورزید و لبخند بزنید تا درهای برکت به رویتان باز شود. منتظر شنیدن خبر بسیار خوب و غیر مترقبه باشید غرور و حسد در درون شما وجود ندارد به جاده یی پا میگذارید و فعالیتی را شرع میکنید که برایتان ثمر بخش است با افراد خانواده تان متحد شوید این اتحاد با عث دل گرمی و موجب آرامش شما است.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهد شد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.  اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. فرصت فراغتی که مهیا می‌شود را به یادگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های بیشتری فرا بگیرید، به همان اندازه دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌شود.   همسر یا عشق زندگیتان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی لطف عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

این روزها مسائل مالی ذهن شما را درگیر کرده است. ایده ای در ذهن دارید که درآمد شما را افزایش خواهد داد. اراده خود را در این راه از دست ندهید و اجازه ندهید دیگران مانع شما شوند. شما توانایی های بالای داشتید که تا به حال از آنها غافل بوده اید اما اکنون با شناخت کامل می توانید استفاده های زیادی از آنها کنید. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. اگر روزی خواستید به کسی چیزی ببخشید از صمیم قلبتان ببخشید. گاهی وقت ها تحت تاثیر اطرافیان برای کمک به دیگران کارها و وظایف خودتان را رها می کنید و کاسه ی داغ تر از آش می شوید اما چند روز بعد می خواهید خودتان را کنار بکشید. رفتار عجولانه را کنار بگذارید. سعی کنید آرام ولی پیوسته پیش بروید. شراکت برایتان سود آور خواهد بود.

احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد، اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید، غم‌های خود را زمین بگذارید و روز را با تلاش و نشاط ادامه دهید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند. اتفاق غیرمنتظره‌ای در چند روز آینده رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدف‌هایتان دور کند.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز درست از لحظه ای که از خواب بیدار می شود، آنقدر انرژی دارید که می توانید از یک کوه به آسانی بالا روید. اگر ایده ای در سر دارید که دیگران آن را غیر ممکن می بینند، حال زمان آن است که به آن جامع عمل بپوشانید. اگر دقت لازم را به کار برید، در زمینه شغلی، احساسی و کارهایی که احتیاج به خلاقیت دارند، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. کمی در تنهایی فکر کنید و ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید، تمام جوانب را در نظر بگیرید سپس به جلو پیش روید. از ساده گرفتن مسائل اطرافتان نتیجه ی خوبی خواهید گرفت سعی کنید برای افراد بیشتری مفید باشید فقط ب خودتان و ارزوهایتان فکر نکنید راه سعادت و خوشبختی شما در ب سعادت رساندن و خوشبختی دیگران است اگر در مورد کاری ک ب شما سپرده می شود درستی و امانت را در نظر نگیرید مرتکب اشتباه فاحشی خواهید شد جبران این اشتباه غیر ممکن خواهد بود.

کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.    در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید.   شرایطی برای سفر مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان از مسافرت باز گردید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.    در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید.   شرایطی برای سفر مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان از مسافرت باز گردید.

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. کار مهمی باید انجام دهید. با این حال برای انجام این کار دست نگه داشته‌اید و آن را به آینده موکول می‌کنید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید و با آنجام آن‌ها به آرامش فکری برسید. قصد دارید فرصتی را به حضور در کنار دوستان یا اعضای خانواده اختصاص دهید، اما به ناگاه سرتان شلوغ می‌شود. در اولین فرصت توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از حضور در کنار آن‌ها لذت می‌برید. همسر یا عشق زندگیتان شما را حسابی تحویل می‌گیرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید. اهل گفت‌و‌گو با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.




فال روزانه مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اخیرا احساس می کنید که از خود واقعی تان دور شده اید اما نگران نباشید زیرا شما فرد قوی هستید و به زودی به زندگی طبیعی خود باز می گردید. امروز زمان آن است که کارهای نیمه تمام اطراف خود را به پایان برسانید. نگران نباشید اگر همین حالا شروع کنید، تا شب تمام آنها انجام خواهد شد و باری از دوش تان برداشته می شود و انرژی دوباره خود را به دست خواهید آورد. امروز زمان مناسبی است تا دوستانی را که از بودن در کنارشان احساس آرامش می کنید، به خانه خود دعوت کنید و کمی خوش بگذرانید. احساس ضعف و ناتوانی را کنار بگذارید حتی اگر از نظر ذهنی آشفته بنظر می رسید. حواستان باشد از کسی که دوستش دارید جلوی دیگران شکایت نکنید. از اموالتان خوب نگهداری کنید تا مجبور نشوید بدنبال دزد بگردید. بواسطه ی انجام کاری در میان دوستان محبوبیت خاصی بدست می آورید. بیماری را سرسری نگیرید. اصراف نکنید و با پولی که در دست دارید نیازهای واقعیتان را برطرف کنید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگیتان مانند سابق به شما توجه ندارد. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در چند روز آینده عشق زندگیتان بیشتر از همیشه به شما مهر می‌ورزد.   فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.   انسان صادقی هستید و کسی تاکنون از شما دروغ نشنیده است. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید با ادامه صداقت و راستگویی، اعتماد افراد بیشتری را به خود جلب می‌کنید و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید زیرا احساسات عاطفی شما به اوج خود رسیده است. توصیه می کنیم جاهای جدید را امتحان کنید و عادات خود را بشکنید تا روزی پر از هیجان داشته باشید. از این که از عادات روزانه خود دور شوید نهراسید، در حال حاضر خلاقیت مهمترین چیز در زندگی تان است. خوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید و صبور باشید. در جمع دیگران حضور یابید و ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. کسی که به او چشم یاری دوخته اید حتما به شما کمک خواهد کرد شاید از منافع خودش بگذرد برای محکم کردن آنچه بدست آمده زمان لازم است فعلا برای سرمایه گذرای های بزرگ اقدام نکنید در معامله ای شاید شخصی کنار بکشد و برنامه هایتان را بهم بریزد فرد نادانی در اطرافتان هست مراقب اشتباه های تکراری باشد دوست نادان از دشمن دانا خطرناک تر است.

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش ‌روی شماست. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. پولی به دستتان می‌رسد، اما شرط عقل این است که این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید.   محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.  مدتی است خبری از دوستان قدیمی نگرفته‌اید و جویای حال‌و‌احوال دوستان نزدیک خود نیستید. در اولین فرصت حال رفقای قدیمی را بپرسید و دیدارها را تازه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روز پر از هیجانی در پیش دارید. دوستی که در گذشته او را گم کرده بودید، دوباره به زندگی شما باز می گردد و خاطرات خوبی را برای شما زنده می کند که در تغییر حالتان موثر خواهد بود. برای پیش بردن اهداف زندگی خود بهتر است با افرادی که ایده هایی مشابه شما دارند، در تماس باشید. به زودی از طرف یکی از دوستان تان در این راه سورپرایز می شود. اگر با شریک زندگی تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است برای بهبود رابطه خود با یکدیگر صادق باشید و شیوه درست حرف زدن را پیش بگیرید و در مورد تغییرات آینده خوب فکر کنید. یادتان باشد راز زندگی آرام داشتن در بخشیدن است نه گرفتن. بیشتر سکوت کنید تا در معرض آسیب قرار نگیرید . برای طرح برنامه های دراز مدت وقت مساعدی پیش آمده برنامه هایتان را شروع کنید .اتفاق مبارکی در حال شکل گرفتن است محافظه کاری و خجالت را کنار بگذارید و با کسی که هدف هایش مانند شماست متعهد شوید.

روز پر از هیجانی در پیش دارید. دوستی که در گذشته او را گم کرده بودید، دوباره به زندگی شما باز می گردد و خاطرات خوبی را برای شما زنده می کند که در تغییر حالتان موثر خواهد بود. برای پیش بردن اهداف زندگی خود بهتر است با افرادی که ایده هایی مشابه شما دارند، در تماس باشید. به زودی از طرف یکی از دوستان تان در این راه سورپرایز می شود. اگر با شریک زندگی تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است برای بهبود رابطه خود با یکدیگر صادق باشید و شیوه درست حرف زدن را پیش بگیرید و در مورد تغییرات آینده خوب فکر کنید. یادتان باشد راز زندگی آرام داشتن در بخشیدن است نه گرفتن. بیشتر سکوت کنید تا در معرض آسیب قرار نگیرید . برای طرح برنامه های دراز مدت وقت مساعدی پیش آمده برنامه هایتان را شروع کنید .اتفاق مبارکی در حال شکل گرفتن است محافظه کاری و خجالت را کنار بگذارید و با کسی که هدف هایش مانند شماست متعهد شوید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

طرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

احساسات شما فوران کرده و دوست دارید از خوشحالی کلاه خود را به هوا پرت کنید. هیچ چیز، حتی مشکلات یک دوست یا درگیری های سیاسی نمی تواند مانع این احساسات شما شوند، اما بهتر است از آنها دوری و انرژی خود را صرف چیزهای مهمتری کنید. این راهی که شما می روید، نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. شما فردی خاص را در مکانی خاص مانند مطب پزشک یا محیط کار ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. انتهای این راه می تواند روشن باشد خودتان را به جریان آب بسپارید. اسیر جاه طلبى و زیاده خواهى بیش از حد نشوید. قلبتان را صاف نگهدارید و به زندگیتان نظم ببخشید. شما خلاق هستید؛ از خلاقیتتان در زندگى روزمره استفاده کنید. به اشیاء قدیمى تان سرى بزنید؛ چیز جالب توجهى پیدا خواهید کرد. سعى کنید با آهنگ زندگى همراه شوید تا راحت تر به آرزوهایتان برسید. میوه تا زمان رسیدنش نرسد، از درخت نمى افتد.

 

احساسات شما فوران کرده و دوست دارید از خوشحالی کلاه خود را به هوا پرت کنید. هیچ چیز، حتی مشکلات یک دوست یا درگیری های سیاسی نمی تواند مانع این احساسات شما شوند، اما بهتر است از آنها دوری و انرژی خود را صرف چیزهای مهمتری کنید. این راهی که شما می روید، نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. شما فردی خاص را در مکانی خاص مانند مطب پزشک یا محیط کار ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. انتهای این راه می تواند روشن باشد خودتان را به جریان آب بسپارید. اسیر جاه طلبى و زیاده خواهى بیش از حد نشوید. قلبتان را صاف نگهدارید و به زندگیتان نظم ببخشید. شما خلاق هستید؛ از خلاقیتتان در زندگى روزمره استفاده کنید. به اشیاء قدیمى تان سرى بزنید؛ چیز جالب توجهى پیدا خواهید کرد. سعى کنید با آهنگ زندگى همراه شوید تا راحت تر به آرزوهایتان برسید. میوه تا زمان رسیدنش نرسد، از درخت نمى افتد.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز از نظر ذهنی آنقدر قوی هستید که دوست دارید زمان خود را صرف تحقیق یا خواندن کتاب کنید. ماجراجویی در شما افزایش یافته و به شما در بالا بردن آگاهی تان کمک می کند. به زودی به علاقه خود در زمینه ای خاص مانند موسیقی یا نقاشی پی خواهید برد. دوستان تان می توانند به شما در این راه کمک کنند بنابراین وقت را تلف نکنید و از همین حالا به دنبال این کار باشید. امروز جذابیت شما بیش از همیشه است طوری که افراد دیگر را تحت تاثیر قرار می دهید. به جای گوشه نشینی، بهتر است بلند شوید و راه بیافتید. به هر عملی با دقت دست بزنیدبه دیگران هم اجازه پیش رفت و موقعیت بدهید در کار های خیر خواهانه سهیم شوید تا به زندگیتان برکت دهید آنچه در طلب آن هستید همان خواهد شد پس بیهوده دلشوره به دلتان راه ندهید اگر درک درستی از نعمت های دور و بر پیدا کنید همیشه در آرامش زندگی می کنید انتقام جویی کار شما نیست بیشتر اذیت خواهید شد.

 مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید.  همسر یا عشق ‌‌زندگیتان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است. قصد دارید به همراه دوستان یا اعضای خانواده سری به یکی از رستوران‌های درجه‌یک شهر بزنید و غذایی جانانه نوش جان کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید، اما مواظب سلامتی خود هم باشید و پرخوری نکنید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

احساس می کنید می توانید افکار دیگران را بخوانید، حتی ذهن افرادی را که تا به حال ندیده اید. با خواندن خبرهای روز، از این که می توانستید حتی آنها را نیز پیش بینی کنید، متعحب خواهید شد. شما می توانید از این توانایی برای پیشرفت در زمینه مالی استفاده کنید. به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می داند. آیا دوست دارید امروز خود را در کنار عشق زندگی تان بگذرانید؟ اگر نه، بهتر است دوباره در مورد آن فکر کنید زیرا بهترین زمان برای ایجاد تغییراتی مثبت در رابطه است. شما نمی خواهید داراریی تان را به رخ کسی بکشید اما در رفتار و گفتارتان صادق هستید. همین امر باعث می شود دیگران گاهی در موردتان اشتباه قضاوت کنند. اگر می خواهید از شر بزرگی در امان باشید, بهتر است دور و برتان را کمی خلوت کنید. از برداشتن سنگهای بزرگ دست بردارید تا آسایش و آرامش به زندگیتان برگردد. به زور چیزی را نخواهید . به هر کاری زمان بدهید.

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان آشنایان مطرح کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید.  فردی از شما درخواست می‌کند تا کاری را برای ایشان انجام دهید، اما حوصله انجام این کار را ندارید. به گونه‌ای که این فرد ناراحت نشود به وی بگویید که فرصتی برای انجام درخواست ایشان ندارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط