فال روزانه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

 فال روزانه  یکشنبه 26 فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد 26 فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست و ششم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۶ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست و ششم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که شاید چندان دلچسب نباشند، اما چاره‌ای جز انجام آنها نیست. بهتر است در ابتدای روز و زمانی که هنوز انرژی و انگیزه کافی دارید، به آنها رسیدگی کنید. به تعویق انداختن کارها فقط باعث انباشته شدن آنها و افزایش استرس شما خواهد شد. اگر در حین انجام این کارها به مشکلی برخوردید، از افراد باتجربه و متخصص در آن زمینه کمک بخواهید.  در ادامه روز، اتفاقی غیرمنتظره و خوشایند شما را غافلگیر و خوشحال خواهد کرد. به یاس و ناامیدی مجال ندهید. ایمان داشته باشید که به زودی به آرزوها و اهداف خود خواهید رسید. در مورد یک مسئله مالی که ذهن شما را مشغول کرده است، باید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید. به یاد داشته باشید که تردید و دودلی فقط باعث از دست رفتن فرصت‌ها خواهد شد. هر کس مسئول اعمال خود است و شما نباید تاوان اشتباهات دیگران را بدهید.

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

در قلب تو، آرزوهایی نهفته است که برای رسیدن به آنها، مصمم هستی. اما  نگرانی از آزردن یا آسیب رساندن به دیگران در مسیر رسیدن به خواسته‌هایت تو را آزار می‌دهد. امروز گامی در جهت تحقق اهداف خود بردار. در این مسیر، با مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی روبرو خواهی شد. افراد منتقد و مخالف، همواره در مسیر پیشرفت انسان‌ها وجود دارند، اما تو نباید اجازه دهی که ترس از عدم تأیید دیگران، مانع حرکت و تلاش تو شود. در مورد یک مسئله مالی یا کاری، تصمیم خود را تغییر بده و راه جدیدی را در پیش بگیر. فردی ادعای دوست داشتن تو را دارد. برای شناخت بهتر این فرد و عمق احساسات او، او را در بوته آزمایش قرار بده. نتیجه این آزمایش، هر چه که باشد، به نفع تو خواهد بود و به تو در شناخت بهتر اطرافیانت کمک خواهد کرد. به زودی، تاریکی‌ها و سختی‌های زندگی از تو دور خواهند شد و خورشید روشنایی و شادکامی بر زندگی تو خواهد تابید.

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. مطمئن باشید دیدگاه شما با این رویکرد به زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و روزهایی سرشار از شادکامی را تجربه می‌کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. فرصتی فراهم می‌شود تا همراه دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در جستجوی گمشده‌ای هستی. اما هر چه می‌گردی، اثری از آن نمی‌یابی. اضطراب و نگرانی درونت ریشه دوانده و یأس و ناامیدی به سراغت می‌آید. اما نگران نباش! با روشن شدن ذهنت، آن را خواهی یافت. در روابط خود، مراقب کسانی باش که منافع خود را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. با آنها هوشیارانه رفتار کن و از ساده‌لوحی و اعتماد بی‌جا پرهیز کن. فهمیدن موضوعی ناخوشایند، قلب تو را آزرده خواهد کرد. اما به یاد داشته باش که روبرو شدن با واقعیت، هرچند تلخ باشد، در نهایت به نفع تو خواهد بود. در مورد یک مسئله کاری که به بن‌بست رسیده است، تلاش برای عبور از این در بسته، فقط اتلاف وقت و انرژی خواهد بود. در پایان روز، منتظر خبری خوش باش. این خبر، شادی و امید را به زندگی تو باز خواهد گرداند.

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید تا با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در رابطه با شخصی دریایی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها، ذهنت را آشفته کرده و هر کس بدترین سناریوهای ممکن را در ذهنت تداعی می‌کند. اما نگران نباش! حقیقت آنچنان که در تار و پود سرنوشت تو تنیده شده است، به زودی آشکار خواهد شد. در مورد یک مسئله کاری، در تله یأس و ناامیدی گرفتار شده ای. گویی زمان از دست رفته و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده است. اما این باور، توهمی بیش نیست. با اندکی صبر و شکیبایی، راه حل مشکلات آشکار خواهد شد و گره از کار تو باز خواهد شد. در یک رابطه عاطفی یا کاری، سوءتفاهمی در حال ریشه دواندن است. اما نگران نباش! یک گفتگوی ساده و صمیمی، ابهامات را از بین خواهد برد و درک و همدلی را جایگزین سوءتفاهم خواهد کرد.

انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهایتان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌هایتان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کارها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌میندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز، میل به خلوت و استراحت کردن دارید اما شرایط کیهانی، تو را به حضور در جمع‌هایی سوق می‌دهد که شاید چندان برایت خوشایند نباشند. جذب انرژی‌های منفی، فقط رنج و عذاب را برای تو به ارمغان خواهد آورد. با بی‌تفاوتی نسبت به این انرژی‌ها، می‌توانی از هر جمعی، حتی جمع‌های ناخوشایند، لذت ببری. در مورد نیت و آرزوی خود، در تردید و اضطراب به سر می‌بری. در دریای تردید غرق شده ای و توان تصمیم‌گیری منطقی را از دست داده ای. اما نگران نباش! به زودی، راه حل مشکلات آشکار خواهد شد. تصمیمی مهم در سر داری که خیر و برکت فراوانی را برای تو به همراه خواهد داشت. اجرای این تصمیم، نقطه عطفی در زندگی تو خواهد بود و تو را به سوی آینده‌ای روشن رهنمون خواهد شد. با عزمی راسخ، از گذشته درس بگیر و با گامی استوار، به سوی آینده‌ای درخشان گام بردار!

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرفتار مشکلی است و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. مدتی است که خواب‌و‌خوراک ندارید و اصلاً به خودتان نمی‌رسید. از امروز تصمیم بگیرید وقت بیشتری برای خودتان کنار بگذارید و با خواب و تغذیه مناسب، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز زمان بسیار مناسبی برای کاوش در اعماق دانش و معرفت است. ذهنت، پذیرای پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های موجود خواهد بود. در جستجوی تعادل و آرامش هستی. تصمیم گرفته‌ای که با اتکا به عقل و منطق، از آسیب‌های عاطفی خود در امان بمانی. اما به یاد داشته باش که عواطف، تار و پود وجود تو را تشکیل می‌دهند. به جای سرکوب احساسات، به آنها اعتماد کن.  در روابط عاطفی، منتظر بازگشت کسی هستی که از تو را تنها گذشته است. ناامیدی را از خود دور کن و با نگاهی مثبت به آینده، به رویاهای خود پر و بال بده. نگرانی تو در مورد سلامتی شخصی که دوستش داری، به پایان خواهد رسید. آرامش و سلامتی، به زندگی او باز خواهد گشت. به یاری و مدد خداوند ایمان داشته باش و از او در تمام مراحل زندگی خود یاری بطلب.  به زودی، فرصتی جدید در زندگی تو پدیدار خواهد شد که از آن غافل نشو.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز، در بیان احساسات و عواطف خود با مشکل مواجه هستید. کلید حل این مشکل، در دستان خود توست. هیچ کس به جز تو، قادر به گشودن این گره نیست. مقاومت در برابر بیان احساسات، فقط به تشدید مشکل عاطفی تان خواهد انجامید.ئتا زمانی که در مورد دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود با دیگران صحبت نکنی، قضاوت‌های تو در مورد آنها، ناقص و گاه نادرست خواهد بود. ترس از شکست، گویی اژدهایی در ذهن توست که مشکلات را بزرگ‌تر از آنچه که هستند، به تصویر می‌کشد. بی‌خوابی، آرامش را از تو ربوده است. برای حل این مشکل، هر چه زودتر چاره‌ای بیندیش. تا زمانی که خود خواهان تغییر نباشی، اوضاع به همین منوال باقی خواهد ماند. در انجام کاری، در تردید و دودلی به سر می‌بری. انجام این کار، تو را در موقعیتی ناخوشایند قرار می‌دهد. اما این بار، به خیر خواهد گذشت. در حضور در جلسه‌ای مهم، تعلل نکن. وقت‌شناسی، گامی مهم در مسیر موفقیت تو خواهد بود.

 فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. احترام همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و گفتار پسندیده‌ای با ایشان ندارید، این رویکرد زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید رابطه‌تان رو به سردی بگذارد، از امروز تصمیم بگیرید که گفتار محترمانه‌ای با عشق ‌زندگی‌تان داشته باشید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید

 

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، در جمعی دوستانه، بحث‌هایی داغ در مورد مسائل اجتماعی و زندگی درخواهد گرفت. هر کس در تلاش برای به کرسی نشاندن عقیده‌ی خود خواهد بود. به سخنان افراد در این جمع، با دقت گوش فرا ده. شنیده‌های تو، دریچه‌ای به سوی شخصیت و تفکرات گوینده خواهد بود. گذشته، با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش، درس‌هایی را در دل خود دارد. خود را به خاطر اشتباهات گذشته سرزنش نکن. از این درس‌ها برای ساختن آینده‌ای روشن استفاده کن. در مسیر پیشرفت کارتان، با چالشی روبرو خواهید شد. پرداخت هزینه‌ای، گامی ضروری برای عبور از این چالش خواهد بود. سخنی ناگهانی از زبان کسی، راز مهمی را برملا خواهد کرد. به این سخن توجه کن و از آن برای روشن شدن مسیر خود استفاده کن. در مورد نیت و آرزوی خود، خودت را با دیگران مقایسه نکن. شرایط خود را به درستی بسنج و با اتکا به توانایی‌های خود، گام در راه تحقق آرزویتان بردار.

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید.  اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. اختلاف‌نظرهای زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظرها زمینه دلخوری شما و اطرافیان را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده از درِ صلح و سازش با آشنایان وارد شوید. قبل از اینکه رابطه شما با همسر یا عشق زندگی‌تان تیره‌و‌تار شود، فکری به حال این رابطه بردارید و کدورت‌ها را کنار بگذارید. مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید. مطمئن باشید حل این مشکل، راه شما را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، فراهم می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

تو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز با اتکا به برنامه‌ ریزی دقیق، خواهان فتح قله‌های موفقیت هستی. اعتماد به نفست ستودنی است و گویی زمان را در دستان خود گرفته ای. اما به یاد داشته باش که اراده‌ی تو، تنها کلید موفقیت نیست. در مسیر پیشرفت، نیازمند تلاش و کوشش بی‌وقفه هستی. اتکا به یاری دیگران، امروز تو را در باتلاق ناامیدی فرو خواهد برد. به شایعاتی که در مورد اطرافیانت می‌شنوی، با دیده تردید نگاه کن. حقیقت، گاه در تار و پود شایعات پنهان می‌شود. مسئله‌ای که ذهن تو را به خود مشغول کرده، نیاز به صبر و حوصله دارد. عجله در حل این مشکل، فقط به پیچیدگی آن خواهد افزود. از گذشته درس بگیر و با عزمی راسخ، به سوی آینده‌ای روشن گام بردار. تو توانایی خلق آینده‌ای درخشان را داری.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.  تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شماست که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز، دریای افکار گوناگون، ذهن تو را به تلاطم انداخته است. گویی در کشاکش میل به خوشگذرانی و مسئولیت‌های سنگین، سرگردان و حیران هستی. فرار از مسئولیت‌ها، در نگاه اول وسوسه‌انگیز است. اما به یاد داشته باش که طعم گوارای رهایی، در گرو انجام وظایف است. بدخلقی با دیگران، فقط رنج و عذاب را به ارمغان خواهد آورد. حتی اگر آنها را مانع لذت بردن از روزتان بدانی، با مهربانی و صبر با آنها رفتار کن. در صورتی که دوستانتان نسبت به لطف و محبتی که شما در حقشان انجام داده اید، ناسپاسی کردند و به قول و قرار خود وفا نکردند. به مسیر خود ادامه بدهید و به یاری خداوند، به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد. این روزها، ناملایمات تو را به شدت آزرده خاطر می‌کنند و شادی‌های کوچک، تو را به وجد می‌آورند. سعی کن تعادل را در زندگی خود حفظ کنی. با میانه‌روی، رنج و عذاب را از خود دور خواهی کرد.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد.  وقت خود را با انجام کارهای غیرضروری و پیش‌پاافتاده سپری نکنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، گویی روح شرلوک هولمز در کالبد تو دمیده شده است. شور و اشتیاق برای حل معماها و رمزگشایی از رازهای پیچیده، در قلب تو موج می‌زند. قدرت مشاهده‌ی خود را تقویت کن. به ظرافت‌ها و جزئیات توجه کن. حس ششم تو امروز قوی‌تر از همیشه است. به ندای درونی خود گوش فرا ده و از آن در مسیر یافتن حقیقت یاری بگیر. از کنار هیچ حرف و اتفاقی به سادگی عبور نکن. گاه، رازهای بزرگ در دل اتفاقات کوچک نهفته است. در مورد مسائل کاری، نظم و انضباط را چاشنی کار خود کن. اجازه نده آشفتگی و بی‌نظمی، تمرکز تو را برهم زند. منتظر شنیدن خبری خوش نباش!!! برای رسیدن به آرزوی خود، دست به کار شو و منتظر معجزه نباش. دعوتی غیرمنتظره در انتظار توست. این دعوت، سرآغاز خیر و برکت در زندگی تو خواهد بود.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. یکی از آشنایان به دستاورد مهمی می‌رسد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از روش‌هایی که برای دستیابی به موفقیت بهره برده، درس بگیرید. دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید.  مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کند.  مدتی است که رابطه میان شما و یکی از دوستان شکرآب شده و مانند سابق جویای حال یکدیگر نیستید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دلخوریهای ایجاد شده را از بین ببرید و رفاقت دیرینه خود را با این دوست ادامه دهید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ )

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

ذهن خود را از تنبلی و بی‌کاری نجات بده. با مطالعه کتاب می‌توانی خلاقیت و ابتکار سابق را دوباره بدست آوری و بر اطلاعاتت هم افزوده خواهد شد.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز، یکی از عزیزان شما، در غم و اندوهی عمیق فرو رفته است. دغدغه‌ای بزرگ، ذهن او را به خود مشغول کرده است. اما او تمایلی به صحبت در مورد این موضوع با شما ندارد. تلاش شما برای وادار کردن او به صحبت، بی‌فایده خواهد بود. به ندای حس ششم خود گوش فرا دهید. این حس، شما را در یافتن دلیل پریشانی و آشفتگی ذهنی او یاری خواهد کرد. او نمی‌خواهد با صحبت در مورد این موضوع، شما را نیز نگران کند. از دست او ناراحت نشوید و به او فرصت دهید تا با این مشکل کنار بیاید. شما به آرزوی خود خواهید رسید. اما این رسیدن، آنچنان که انتظارش را دارید، شادی‌آفرین نخواهد بود. به وعده‌های افراد، به سادگی اعتماد نکنید. از کسی که ادعای انجام کاری را دارد، بخواهید تا پیش از اعتماد شما، توانایی خود را اثبات کند. در مورد نیت خود، تعادل را حفظ کنید. پافشاری بیش از حد، فقط رنج و کدورت را به ارمغان خواهد آورد.

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید.  قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار