فال روزانه یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۹ آبان  و فال روزانه فردا بیست ونهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۹ آبان  و فال روزانه فردا بیست ونهم آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید خودتان فکر کنید که در حال حاضر رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید اوضاع را از اینی که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم، فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. شما دارید سعی می کنید احساسات درونی خود را سرکوب کرده و چشمتان را به روی آنها ببندید، ولی این کار به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود. باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید.  قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.   یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. امروز احساسات بسیار عمیق و شدیدی که نسبت به عشقتان دارید، اما اگر نتوانید کلمات درستی را برای بیان احساستان انتخاب کنید همه چیز بر خلاف میلتان پیش خواهد رفت. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.   تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

 




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این اواخر اوضاع در روابط عاشقانه و رمانتیک شما خیلی خوب بوده است. شما متوجه شده اید که خیلی بهتر می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. اما امروز ممکن است مشکلی پیش پا افتاده به وجود بیاید و حواستان را به این موضوع جلب کند که آنقدر مشغول لذت بردن از روبراه بودن اوضاع بوده اید که از توجه به جزئیات غافل شده اید و همین مسئله دارد برایتان دردسر ساز می شود. قبل از آن که این مشکل بزرگ شود برای حل آن دست به کار شوید. از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید.

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهایتان بر ندارید.  تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.  به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش‌ رو دارید و اگر مواظب دخل‌ و خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی خواهید کرد.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

حال و هوای امروزتان متغیر است و هر لحظه فکری در سرتان است و خودتان هم نمی دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت. وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.  اهل تنبلی نیستید و کارها را سریع‌تر از دیگران انجام می‌دهید، این روحیه امروز در چشم اطرافیان جلوه می‌کند و فرصتی فراهم می‌شود تا سرعت‌ عمل خود را به رخ دیگران بکشید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز در منزلتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرفی هیچ کدام از اهل خانه حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. مشکلی که همیشه ذهن شما را به خود مشغول می کند باز هم به سراغتان آمده و فکرتان را به خود درگیر کرده است. شما تمایلی به حرف زدن راجع به احساستان ندارید و به همین دلیل مواجهه با این مشکل قدیمی برایتان سخت تر خواهد شد. نیازی نیست چیزی بگویید، کافی است به کمبودهای و کوتاهی هایی که کرده اید فکر کنید. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده.

بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

 




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل بدست آوردن برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشای کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند. شما هیچ گاه نمی دانید چه مشکلاتی در انتظارتان هستند مگر این که با ترس هایتان مواجه شده و حقیقت را بپذیرید. شاید انتظار داشته باشید طرف مقابلتان آرامش شما را فراهم کند، ولی آرامش را باید ابتدا در درون خود جستجو کنید. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنینتان را تضمین کنید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دستتان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌ زندگیتان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود.  فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.

 




فال روزانه مهر

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم. برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید.

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشق ‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.  فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را بخشیده و از خطای او چشم پوشی کنید. یادتان باشد که عفو چقدر لذت بخش می تواند باشد. اگر تجربه های تلخ گذشته در زمینه روابط عاطفی باعث شده اند که در پیله تنهایی خود فرو روید دیگر وقت آن فرا رسیده است که فرصت های جدیدی به خودتان بدهید. ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید.    مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.

 




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید. اگر تردیدی در مورد رابطه عاطفیتان دارید هر چه زودتر باید با آن روبرو شده و با خیال راحت و اطمینان کامل رابطه خود را ادامه دهید. در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

 



فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید. اگر احساس کنید که عشقتان دارد تلاش ها و از خود گذشتگی های شما را نادیده می گیرد خیلی عصبانی خواهید شد، اما باور کنید یا نکنید او هیچ منظور بدی ندارد. از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگیتان فاصله نخواهد انداخت. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.

 




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و از این که شروع کردن چنین نزاعی واقعا لازم است اطمینان کامل حاصل کنید، چرا که ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. اگر در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظاراتی دارید که از اول برقراری این ارتباط می دانسته اید او توانایی برآورده کردن آنها را نخواهد داشت، بهتر است کمی منطقی تر رفتار کنید. دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن نیز مشکل دیگری است که از مدت‌ها پیش شما را آزار می دهد، با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. سلامتتان از همه چیز مهمتر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاری خود موقعیت را از دست ندهید. حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد.  قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. در رابطه عاطفیتان به صورت ناگهانی مشکلی پیش آمده که ذهنتان را درگیر کرده است، ولی اگر خوب به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که این مشکل یک شبه به وجود نیامده و اگر زودتر به آن رسیدگی می کردید کار به اینجا نمی کشید. این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با فردی که اصلا انتظارش را ندارید، برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده‌اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید، یادتان باشید مهربانی وظیفه نیست اما قدردانی از آن وظیفه است.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید.  عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.   بدخلقی را کنار بگذارید و صمیمیت بیشتری با اطرافیان داشته باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار