فال روزانه یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهار اردیبشهت و فال روزانه فردا چهارم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهار اردیبشهت و فال روزانه فردا چهارم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه 4 اردیبهشت 1401

فال قهوه روزانه یکشنبه 4 اردیبهشت 1401

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید، زیرا حتی کوچک‌ترین جزییات هم می‌تواند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کند. اگر چیزی به نظرتان خوب نبود، همان اول رهایش کنید وگرنه در آینده، چون خواری در پاهایتان فرو خواهد رفت و راه رفتن را برایتان سخت خواهد کرد. امروز در بیان کلماتی که به زبان می‌آورید نیز محتاط‌تر باشید، زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان تان شود و حتی در محیط کار ضر‌های جبران ناپذیری را به شما بزند. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده اید و نمی دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید، خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد، همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. اعمال‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی از روز را برای خودتان کنار بگذارید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. رفتار و کارهای پسندیده‌ شما امروز در نظر اعضای خانواده جلوه خواهد کرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

 

یک موضوع عاطفی ذهن شما را درگیر خود کرده است که ناشی از اتفاقات اخیری است که برایتان رخ داده. مدام به دنبال راه حلی برای آن هستید و به سختی می‌توانید روی کارهایتان تمرکز کنید. اما این شمایید که این موضوع را برای خودتان سخت کرده اید، اگر رهایش کنید خواهید دید که چگونه به سادگی حل خواهد شد. امروز از طریق یک فرد با واقعیتی روبه رو می‌شوید که اگر چه باور کردنش سخت است، اما رفته رفته تاثیر مثبت آن را در زندگی تان می‌بینید. حرفی می شنوید که باعث می شود دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی دلگیر می شوید، این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید، به جای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی را که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب به نیکی رفتار کنید.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  امروز از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد.  مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

امروز به هیچ وجه نمی‌توانید لبخند بزنید. حتی رفتار‌های دیگران نیز برایتان غیر قابل تحمل شده است. این رفتار شما دلیل خاصی ندارد پس بهتر است تا کنترل شما را به دست نگرفته، همین حالا مهارش کنید. هر چه بیشتر و عمیق‌تر به دلایل ناراحتی تان فکر کنید، بدتر است پس رهایش کرده و خودتان را با کار‌های روزمره سرگرم کنید تا همه چیز به حالت قبلی خود باز گردد. حال بهترین زمان است تا از اوقات فراغت خود، بهترین استفاده را بکنید. با شرکت در کلاس‌های مختلف می‌توانید رزومه پربارترین برای خود بسازید و در آینده از آن کسب درآمد کنید. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. شما با دیدی کلی به زندگی می نگرید، به همین دلیل یا بسیاری از پیش آمدهایی را که رخ می دهد نمی بینید یا اینکه با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

 

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

احساس می‌کنید که پاهایتان را بسته اند و توان تکان خوردن ندارید. روحیه خودتان را نبازید. لازم نیست از کسی کمک بگیرید، با کمی فکر کردن، بهترین راه حل به ذهن تان خواهد رسید کافی است خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد یکی از دوستان تان را برای دیدار با فردی بپذیرید. شاید در ابتدا جذب ظاهرش نشوید، اما اخلاق او پس از مدتی از این رو به آن رویتان خواهد کرد. اگر هم متاهل اید، از طریق همسرتان سورپرایز خواهید شد. خبر خوبی از راه دور در راه است، خودتان را برای جشنی بزرگ آماده کنید. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه ای شخصی در اطرافتان نا امید و دلسرد می شوید اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید.  سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید.  امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است آنقدر که روی رفتارتان نیز تاثیر گذاشته است. اگر این رویه را ادامه دهید، نظر مثبت دیگران را در مورد خودتان عوض خواهید کرد. شما انرژی زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات کرده اید، اما حال زمان است همه را کناری بگذارید و راه جدیدی را در پیش بگیرید. حرف هایتان را نخورید و آن را بلند به زبان بیاورید تا دیگران نیز از آنچه درون شما می‌گذرد، آگاه شوند و دست از پیش داروی در مورد شما بردارند. گذشته‌ها معلم خوبی برایتان خواهند بود اگر امید لازم داشته باشید. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی هایتان را بشناسید، قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند، با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید.  روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

 

فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز همان روزی است که منتظرش بودید. شما راز بزرگی را در سینه داشتید و حال زمان آن است تا فاش اش کنید. اطرافیان تان حق این را دارند که واقعیت زندگی تان را بدانند. اما دقت کنید که حرف هایتان را به چه کسی می‌زنید، زیرا آدم‌های سودجوی زیادی در اطراف هستند که به راحتی می‌توانند سو استفاده کنند. به زودی یک فرصت شغلی خوبی برایتان فراهم می‌شود که بهتر است آن را از دست ندهید. تغییر عادات سخت است، اما موجب پیشرفت می‌شود. پس درنگ نکنید. خبری می شنوید که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید، اگر واقع بین و منصف باشید می بینید شما در بهترین شرایط قرار دارید، بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. کارهای امروز بر وفق مرادتان انجام نمی‌شود و کارهای روزانه دیرتر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. جویای حال دوستان و آشنایان نیستید و ادامه این رویکرد میان شما و اطرافیان فاصله ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه فردا مهر (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

شما علاقه زیادی به صحبت کردن دارید و همین موضوع برایتان دردسرساز می‌شود. بهتر است امروز به سادگی حرف دلتان را نزنید، زیرا موجب سوتفاهم برای اطرافیان تان می‌شود. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظار‌ها به پایان می‌رسد و شما به مراد دلتان می‌رسید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، کمی عقب بکشید. در این صورت نه تنها خودتان وقت کافی برای فکر کردن دارید بلکه به شریک زندگی تان نیز زمان لازم می‌دهید تا بیشتر در مورد رفتارهایش بیاندیشد. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه که می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید، مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید انقدرها هم ترسناک نیستند.

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید.  با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.  دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید.

فال روزانه فردا آبان (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

برخلاف روز‌های دیگر امروز ذهن تان درگیر است. احساس می‌کنید در تله‌ای گیر افتاده است. می‌خواهید راه فراری پیدا کنید، اما مدام به در و دیوار می‌خورید و گیج‌تر می‌شوید. رهایی از راهرو‌های باریک و تاریک برایتان سخت است و نمی‌توانید مسیر درست را بیابید. به جای این که دور خودتان بچرخید، کافی است کمی بایستید و از دیگران تقاضای کمک کنید. شاید فکر کنید که تنهایید، اما اگر کمی دقیق‌تر به اطراف تان نگاه کنید می‌بینید که افراد با تجربه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند، زندگی تان آسان تر خواهد شد، نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زود باوری باعث شده گاهی اشتباهات بزرگی مرتکب شوید، کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. آزادی عمل و انتخاب بیشتری در اختیار اعضای خانواده قرار دهید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند.  قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.   اهل کمک گرفتن از دیگران نیستید و می‌خواهید تمامی مشکلات را به‌تنهایی حل کنید. با این رویکرد نه‌ تنها راه به جایی نمی‌برید، بلکه افسرده و خسته خواهید شد. گرفتاری‌هایی که سر راه شما قرار دارد را با بزرگ‌ترهای خانواده در میان بگذارید و برای حل مشکلات از اطرافیان کمک بگیرید.

 

فال روزانه فردا آذر (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

پس از مدت‌ها بالاخره امروز آرامش را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید که نیرویی از شما محافظت می‌کند و همین حس اطمینان، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. اگر موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، آرامش تان پایدار خواهد بود، اما اگر پایتان را از محدودیت‌ها فراتر بگذارید، همه چیز دگرگون خواهد شد؛ بنابراین انتخاب با شماست و دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می‌آید، سرزنش نکنید. از آنجا که توانایی‌های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت‌ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت با بزرگترها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. فرصتی از روز را برای رسیدگی به کارهای منزل کنار بگذارید.  اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

به دنبال کاری مطابق سلیقه و استعدادتان هستید، اگر برای آن زمان بگذارید حتما پیدا خواهید کرد. امروز میان شما و یکی از اطرافیان تان یک درگیری صورت می‌گیرد. این فرد حس می‌کند که می‌تواند شما را زیر سلطه اش بگیرد و همین موضوع شما را می‌آزارد. اگر چه این موضوع تا حدودی صحت دارد، اما بهتر است شما هم سخت نگیرید. برخی از حرف‌هایی که او به زبان می‌آورد بی منظور است. بهتر است دست از لجبازی بردارید و کمی منطقی‌تر بیاندیشید، زیرا اکثر حرف‌های او برایتان سودمند خواهد بود، اگر به آن‌ها عمل کنید. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه، با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند، با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید، خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید.  فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیت‌تان را دارد.

فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

شما انتخاب تان را کرده اید و به شدت در مورد آن مصمم اید به طوری که حرف دیگران را هم نشنیده می‌گیرید، اما بد نیست که گزینه‌های دیگر را هم مرور کنید. شاید بهترین انتخاب را کرده باشید، اما این را هم بدانید که هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می‌گذارید نیز موفق‌تر خواهید بود. به خاطر این موضوع، دیگران را نیز از خود رانده اید. اگر می‌خواهید موفقیت تان حتمی باشد، لحظه‌ای بیاستید و از دور به انتخاب‌های پیش رویتان نگاهی بیاندازید و سپس در مورد جزییات آن تصمیم بگیرید. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شده اید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون اینکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی آن طور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز حسابی حواستان را جمع کنید. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. روحیه جاه‌طلبی دارید و همیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد.  تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.  روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید. مدت است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

 

فال روزانه فردا اسفند (یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

از دخالت در کار دیگران به شدت پرهیز کنید، زیرا نه تنها برای خودتان عاقبت خوبی ندارد بلکه دیگران را نیز آزرده خاطر خواهد کرد. اگر می‌خواهید با این کار به دیگران کمک کنید، این را بدانید که هر کسی زندگی خودش را دارد و آزاد است تا راه خودش را انتخاب کند و نظر شما هیچ تاثیری بر راهی که او می‌رود، ندارد. بهتر است مراقب زندگی خودتان باشید تا سرک کشیدن بر زندگی دیگران. به زودی رابطه عاطفی خود را با یکی از دوستان تان که مدت‌ها از هم دور بوده اید، آغاز می‌کنید و روز‌های خوش بار دیگر باز می‌گردند. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی را که لازم است بشنوید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین‌تان را بزرگتر کنید، خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند.  مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار