فتوشات جدید یانگوم برای تبلیغات جدیدش+ عکس

لی یونگ آئه بازیگر ۵۳ سالۀ کره‌ای است که به ویژه به خاطر بازی در نقش «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر» شناخته شده است. در اینجا تعدادی از عکس‌های او را که برای تبلیغ برندهای مختلف لباس گرفته شده‌اند ملاحظه می‌کنید.

به گزارش رصد روز، لی یونگ آئه بازیگر ۵۳ سالۀ کره‌ای است که به ویژه به خاطر بازی در نقش «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر» شناخته شده است. در اینجا تعدادی از عکس‌های او را که برای تبلیغ برندهای مختلف لباس گرفته شده‌اند ملاحظه می‌کنید.
 

لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی کره‌ای جواهری در قصر و بازی در نقش یک مادر مجرد انتقام‌جو در فیلم جنایی هیجانی پارک چان-ووک، بانوی انتقام شناخته شده است. او برای بازی در این فیلم جوایز بهترین بازیگر زن را در سی و هشتمین جشنواره فیلم سیتخس، ۲۶مین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی و ۴۲مین دوره جوایز هنری بکسانگ دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۹، لی با جونگ هو-یونگ، یک تاجر کره‌ای-آمریکایی که ۲۰ سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد. در ۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۱ او فرزندان خود که یک دوقلوی غیرهمسان شامل یک پسر و یک دختر بودند را به دنیا آورد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط