فرزاد حسنی مجری برنامه شب یلدا+ جزئیات

به گزارش رصد روز،  فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. فرزاد حسنی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند. مادر فرزاد حسنی از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه ...

به گزارش رصد روز،  فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. فرزاد حسنی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند. مادر فرزاد حسنی از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است. فرزاد حسنی بشدت به مادرش وابسته است . فرزاد حسنی سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح و نام پدرش مرتضی است.

فرزاد حسنی قرار است ویژه برنامه شب یلدا رادیو جوان را اجرا کند. این برنامه شامگاه چهارشنبه سی‌ام آذر ماه روی آنتن می‌رود.

فرزاد حسنی از مجریان صاحب سبک تلویزیون است که چند سالی است اجازه اجرای برنامه در این رسانه را ندارد. آخرین حضور او در تلویزیون به عنوان مجری به اجرای برنامه پزشکی«اکسیر» در سال ۱۳۹۴ بر می‌گرد. بعد از این برنامه حسنی به طور جسته و گریخته برنامه‌هایی را در شبکه‌های رادیویی اجرا کرد.

بنا به گفته علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیو جوان، فرزاد حسنی قرار است در شب یلدا ویژه برنامه این شبکه رادیویی را اجرا کند. این برنامه که هنوز نام آن مشخص نشده از ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و پخش آن تا حوالی ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

بیوگرافی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی  متولد:۲۱  شهریور ۱۳۵۶

محل تولد: بیمارستان عیوض زاده تهران

محل زندگی: خانی آباد

خانواده: نام مادر؛ شکوه السادات نام پدر؛ مرتضی

فرزند بزرگ خانواده برادران : فرهاد و فرشاد

تحصیلات: لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

دوره بازیگری: مدرسه امین تارخ و استاد سمندریان

شغل: مجری و بازیگر و ترانه سرا

فرزاد حسنی بازیگر، مجری تلویزیون و ترانه سرای اهل ایران است.

فرزاد حسنی در سال ۱۳۵۶ در محله خانی آباد تهران متولد شد. فرزاد حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاسهای حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. برنامهٔ تلویزیونی گفت و گو محور کوله پشتی که به مجری گری او بین سال های ۸۳ تا ۸۶ پخش میگردید باعث شهرت وی شد. او همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می پردازد.

فرزاد حسنی بعنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی کاشانه، عید آن سال ها ، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی تله فیلم های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم های آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند و در امتداد شهر( با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا ایفای نقش کرده است.

ازدواج فرزاد حسنی

در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آنها بود. ولی پس از حدود یک سال در خردادماه ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط