فرزند کریستیانو رونالدو درگذشت / آقای گل فوتبال دنیا عزادار شد

به گزارش رصد روز ، فرزند کریستیانو رونالدو درگذشت. این فوق ستاره پرتغالی در حساب اینستاگرامی خود از مرگ پسرش که تازه به دنیا آمده بود خبر داده است. این بازیکن پرتغالی تیم منچستر یونایتد در توییتر و اینستاگرام خود نوشته که از دست دادن فرزن...

به گزارش رصد روز ، فرزند کریستیانو رونالدو درگذشت. این فوق ستاره پرتغالی در حساب اینستاگرامی خود از مرگ پسرش که تازه به دنیا آمده بود خبر داده است. این بازیکن پرتغالی تیم منچستر یونایتد در توییتر و اینستاگرام خود نوشته که از دست دادن فرزند پسرش همه خانواده را غمگین کرده است. رونالدو در بیانیه مشترک خود با جورجینا رودریگز چنین نوشته است: «با اندوه فراوان مرگ پسرمان را اعلام می کنیم. این بزرگ ترین دردی است که والدین می توانند احساس کنند. تنها به دنیا آمدن دخترمان این قدرت را به ما داد که این لحظه را با مقداری امید و شادی زندگی کنیم، از این رو از توجه و حمایت پزشکان و پرستاران سپاسگزاریم. از این غم بزرگ بسیار ناراحت بوده و خواستار حفظ حریم خصوصی مان در این دوران دشوار هستیم. تو بچه فرشته ما هستی. برای همیشه تو را دوست خواهیم داشت».

کشف حجاب مژده لواسانی 1

رابطه سردار آزمون و فلور نظری فاش شد

عکس زیر خاکی شقایق و گلشیفته فراهانی

لالایی کردی در عصر جدید

در ۲۹ اکتبر گذشته بود که رونالدو و رودریگز جنیست دوقلوهایشان را اعلام کرده بودند. رونالدو ۳۷ ساله از قبل چهار فرزند دارد که سه فرزند آن ها از طریق رحم اجاره ای با دو مادر ناشناخته به دنیا آمده اند. وی پیش تر در کنار رودریگز در حالی که اسکن های فرزندهایشان را در دست داشتند به تصویر کشیده شده بودند و در شرح این تصویر که در اینستاگرام آن ها منتشر شده بود، چنین نوشته شده بود: «خوشحالیم اعلام کنیم که ما منتظر تولد دوقلوها هستیم. قلب های ما پر از عشق است. برای دیدار شما بی قراریم». رونالدو پرتغالی در سال ۲۰۱۷ گفته بو دکه می خواهد هفت فرزند از جورجینا داشته باشد و جورجینا نیز گفته بود: «میل من به مادر بودن قوی تر از هر چیزی است. امیدوارم فرزندان بیشتری داشته باشم».

این دو یک دختر سه ساله دیگر به نام آلانا با هم دارند و رونالدو نیز یک پسر ۱۱ ساله به نام رونالدو جونیور و دوقلوهای ایوا و متئو را دارد که هر دو چهار ساله اند. رودریگز و رونالدو چهار سال است که با هم زندگی کرده و زندگی آرام و شادی را در کنار هم می گذرانند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار