فروشگاه زنجیره ای رفاه ۹۶۵ برابر حقوق هر کارمندش در ماه هزینه تبلیغات کرد

مجموع کارمندان فروشگاههای زنجیره ای رفاه طبق آخرین صورت وضعیت مالی منتشر شده منتهی به دوره شش ماهه 31 فروردین سال جاری 7.916 نفر است که مجموع حقوق و مزایای پرداختی گروه فروشگاههای زنجیره ای رفاه در همین صورتهای مالی 1.806 میلیارد ریال است...

به گزارش اختصاصی رصد روز ،نام فروشگاههای زنجیره ای رفاه برای خانواده های ایرانی کاملا آشناست مجموعه ای که ۲۵ سال از حضور آنها در بازار کشور می گذرد و در حال حاضر توسط رسول محمدی مدیریت می شود. مجموعه ای که قبلا درباره یکی از اعضای هیئت مدیره آن به نام محمدعلی خراسانی فردوانی گفته شد که از تبصره ی ۶ ماده ی ۴ دستورالعمل حاکمیتی شرکتی تخلف کرده ( اینجا بخوانید ) در جدیدترین بررسیها موضوع جدیدی را نشان می دهد که قابل تأمل است.

مجموع کارمندان فروشگاههای زنجیره ای رفاه طبق آخرین صورت وضعیت مالی منتشر شده منتهی به دوره شش ماهه ۳۱ فروردین سال جاری ۷.۹۱۶ نفر است که مجموع حقوق و مزایای پرداختی گروه فروشگاههای زنجیره ای رفاه در همین صورتهای مالی ۱.۸۰۶ میلیارد ریال است که سهم هریک از پرسنل به ۳۸ میلیون ریال می رسد.

در همین مدت شاهد هزینه قابل تأما تبلیغات در این مجموعه هستیم که طبق سند منتشر شده به بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال می رسد که البته سهم شرکت اصلی ۲۲۷ میلیارد ریال ثبت شده. اگر بنا را بر میزان تبلیغات کل گروه بگذاریم در هرماه ۳ میلیارد ۶۶۷ میلیون تومان هزینه تبلیغات شده. که این رقم ۹۶۵ برابر حقوق دریافتی هر یک از پرسنل طی شش ماه گذشته خواهد بود.

چنین هزینه ای در شرایطی صورت می گیرد که کل سود خالص مجموعه تحت مدیریت رسول محمدی به ۵۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان می رسد. موضوعی که در بحث چنین هزینه هایی باید مطرح کرد اینجاست که آیا بجای این مسئله نمی شد اتفاق دیگری را شاهد بود؟ عمده این هزینه ها بابت تبلیغات در صدا و سیما صورت گرفته که آمار منتشر شده مرکز تحقیقات رسانه ملی در مرداد ماه حکایت از آمار ناامید کننده مخاطبان تلویزیونی دارد ( اینجا بخوانید ) و ۲۵ برنامه رسانه ملی که شاهد انواع تبلیغات در آن بودیم بیشتر از ۱۰ درصد موفق به جذب مخاطب نشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

تخلف آشکار عضو موظف هیئت مدیره فروشگاههای زنجیره ای رفاه + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ayda

پاسخ دادن

۱۳ آبان ۱۳۹۹


سلام ممنونم از اطلاعات عالی و خوبتون امیدوارم همیشه موفق باشین????????

رضا صادقیان

پاسخ دادن

۰۹ آذر ۱۳۹۹


ممنون بابت اخبار به روز، شفاف و بی طرفتون. ادامه بدید که به شما نیاز داریم

آخرین اخبار