فروش بیش از ۱۰۰ میلیون سهم فولاد کاوه جنوب توسط سهامداران حقوقی طی دو روز

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت فولاد کاوه جنوب که سه شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ،  مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن را به عنوان بزرگترین سهامداران خود دارد دیروز شاهد فروش عمده ۵۲ میلیون سهم خود توسط شرک...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت فولاد کاوه جنوب که سه شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ،  مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن را به عنوان بزرگترین سهامداران خود دارد دیروز شاهد فروش عمده ۵۲ میلیون سهم خود توسط شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن بود. این شرکت با فروش این مقدار سهم ۹۲۸ میلیارد و ۳۴۶ میلیون سود کرد.

سرمایه گذاری کوثر بهمن سهامدار عمده در نمادهای پارسیان ، والبر ، حسینا ، دسبحا ، وساخت ، فرابورس ، زمگسا و کایتا نیز هست که البته بیشترین تعداد سهام در اختیار را  مربوط به شرکت فولاد کاوه جنوب با دارا بودن ۱ میلیارد و ۱۲۴ سهم می بیند. پیش از فروش ۵۲ میلیون سهم توسط سرمایه گذاری بهمن میزان مالکیت آن در این شرکت ۷.۸۴ درصد بود که با این مقدار فروش به ۷.۴۹ درصد کاهش یافت.

در بازار امروز نیز مطابق آنچه در تابلوی این نماد مشاهده می شود سهامداران حقوقی بیش از ۵۰ میلیون برگه سهم را به فروش رساندند تا تنها در دو روز این نماد بیش از ۱۰۰ میلیون سهمش توسط سهامداران حقوقی به فروش رفته باشد. این اتفاق در شرایط می افتد که نماد کاوه امروز صف خرید داشت.

 

تابلوی فولاد کاوه جنوب

 

حالا باید دید رفتار سهامداران خرد بعد از این فروش سنگین چیست. در برخی از صفحات مربوط به بررسی تحولات بازار سرمایه برخی از سهامداران نسبت به این فروش گلایه کردند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار