فریاد سهامداران ممسنی ، دهدشت و کازرو به گوش کسی نمی رسد؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سه نماد معاملاتی ممسنی ، دهدشت و کازرو که مربوط به گروه پتروشیمی هستند در بیش از یسکال گذشته هربار که دست به شفافیت زدند تنها با ادامه تعلیق نگرانی سهامداران خود را بیشتر کردند. حرف و حدیثهات درباره این سه پتروش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سه نماد معاملاتی ممسنی ، دهدشت و کازرو که مربوط به گروه پتروشیمی هستند در بیش از یسکال گذشته هربار که دست به شفافیت زدند تنها با ادامه تعلیق نگرانی سهامداران خود را بیشتر کردند. حرف و حدیثهات درباره این سه پتروشیمی آنقدر زیاد است که برای این کلاف سردرگم باید به سراغ افراد و چهره های زیادی رفت.

آخرین بار این نمادهای در تاریخ ۳ خرداد سال قبل معامله شدند و از ان زمان تاکنون ممنوع المعامله هستند که علت آن نیز ابهامات موجود در این سه نماد بیان می شود.

۲۴ آبان سال قبل بود که سهامداران خرد این سیه نماد در نامه ای به وزیر نفت خواستار پیگیری هرچه سریعتر به وضعیت آنها شدند و با گذشت ۱۱ ماه از آن نامه هنوز اقدام مؤثری که عنوان ممنوع و متوقف را از پای این نمادها بردارد صورت نگرفت.

از ۲۱ تیز سال قبل تا کنون هربار اطلاعیه ای مبنی بر شفافیت این سه نماد منتشر شده خبر از تمدید ممنوع بودن معاملات داشته و این در حالیست که در از تیرماه سال قبل ارزش مسکن و دلار تورم قابل توجهی را پشت سر گذاشتند و حتی در مقطعی شاهد دلار ۳۰ هزار تومانی بودیم اما سرمایه راکد سهامداران این سه نماد همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار