فوری / اهداء زمین رایگان به خانواده های سه فرزندی در این شهر

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری زمین اهدایی به خانواده هایی که فرزند سوم و یا چهارم شان بعد از بیست چهارم آبانماه ۱۴۰۰ متولد شده خبرداد. به گزارش رصد روز، “محمدرضا عابدی” در نشست ...

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری زمین اهدایی به خانواده هایی که فرزند سوم و یا چهارم شان بعد از بیست چهارم آبانماه ۱۴۰۰ متولد شده خبرداد.

به گزارش رصد روز، “محمدرضا عابدی” در نشست رسانه ای با بیان اینکه خانواده هایی که پس از تاریخ بیست و چهارم آبانماه سال ۱۴۰۰ صاحب سومین فرزند خود شده اند می توانند از مزایای طرح جوانی جمعیت استفاده کنند، اظهارداشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در دولت سیزدهم به هر ۲ خانوار مُتقاضی مسکن جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به صورت رایگان اهدا می شود تا در ۲ طبقه این خانواده ها را صاحب خانه کند.

وی، سبز بودن فرم «ج» متقاضی را از شرایط اصلی استفاده از مزایای طرح مسکن جوانی جمعیت برای حمایت از خانه دار شدن خانواده های با بیش از سه فرزند عنوان و خاطرنشان کرد: سبز بودن فرم سبز به این معناست که مُتقاضیان در ۴۳ سال گذشته تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن، زمین و وام مسکن استفاده نکرده و همچنین سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از دیگر شروط اولیه ثبت نام در این طرح است و تاکنون ۱۷۴ خانواده در این شهرستان با شرط داشتن سه فرزند و بیشتر، مُتقاضی استفاده از حمایت های دولت در خصوص مسکن هستند که همه این خانواده ها شرایط استفاده از مزایای عنوان شده را دارند.

بگفته عابدی،  ۷۰ خانواده گچسارانی تاکنون مُتقاضی استفاده از طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده و ۱۹ مُتقاضی دیگر برای دریافت زمین تشکیل پرونده داده اند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار