فوق لیسانس معارف و اقتصاد مدیرعامل گروه دارویی سبحان !!! + سند

چیزی که درباره مهدی ناصری مدیرعامل شرکت گروه دارویی سبحان قابل تأمل است مدرک تحصیلی اوست که با فوق لیسانس معارف و اقتصاد شرکت پرآوازه ای در حوزه دارو را مدیریت میکند. گروه دارویی سبحان دارای 5 شرکت تابعه می باشد که در مجموع سهم قابل توجهی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت گروه دارویی سبحان که ۱۱ درصد از سهامش متعلق به موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است سید مهدی ناصری را به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره در اختیار دارد که بنا به آنچه که در صورتهای تفسیری مدیریتی شرکت منتهی به پایان آذرماه سال جاری مشاهده می شود جمع حقوق و مزایای ناخالصش به ۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال می رسد.

 

چیزی که درباره مهدی ناصری مدیرعامل شرکت گروه دارویی سبحان قابل تأمل است مدرک تحصیلی اوست که با فوق لیسانس معارف و اقتصاد شرکت پرآوازه ای در حوزه دارو را مدیریت میکند. گروه دارویی سبحان دارای ۵ شرکت تابعه می باشد که در مجموع سهم قابل توجهی از بازار مربوط به آنها می شود.

 

فوق لیسانس معارف و اقتصاد شرکت گروه دارویی سبحان

 

آیا برای شرکتی که در یک حوزه کاملا تخصصی در حال فعالیت می باشد بهتر نبود که مدیریتش نیز از بین افرادی انتخاب می شد که از همه لحاظ دارای تخصص باشند؟

 

با توجه به اینکه ۱۱ درصد از سهام این شرکت در اختیار صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است آیا نباید در انتخاب مدیران این شرکت خصوصاً مدیران تصمیم گیر دقت بیشتری داشت؟

 

به هرحال چه آنکه تجربه مهدی ناصری مرتبط با این حوزه باشد و چه نباشد اتخاذ چنین رویکردی در انتصاب و انتخاب افراد تنها جایگاه تخصص را با تزلزل روبرو می کند اتفاقی که می تواند در ادامه تبعات بدی برای جامعه به همراه داشته باشد.

 

فوق لیسانس معارف و اقتصاد جایگاههای شغلی دیگری در جامعه برایش تعریف شده که استفاده از از افراد واجد شرایط در آنها به بخشهای دیگری از جامعه کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار