فیش نجومی ۵۲ میلیون تومانی یار غار چمران / دوباره خدمت یا دوباره فیش

افشاگری رسانه ها در خصوص فیشهای نجومی شورای شهر تهران وارد فاز تازه ای شده و به نظر می رسد که توضیحات همیشگی نمی تواند نجات بخش شورایی ها باشد چرا که این بار شاهد انتشار فیش نجومی کسی هستیم که با حکم چمران در شورای شهر مشغول به فعالیت شده...

افشاگری رسانه ها در خصوص فیشهای نجومی شورای شهر تهران وارد فاز تازه ای شده و به نظر می رسد که توضیحات همیشگی نمی تواند نجات بخش شورایی ها باشد چرا که این بار شاهد انتشار فیش نجومی کسی هستیم که با حکم چمران در شورای شهر مشغول به فعالیت شده

به گزارش اختصاصی رصد روز، آغاز افشاگری ها در خصوص فیش های نجومی و غیرمتعارف در شورای شهر به گونه ای بازتاب داشت که شاهد تغییرات بزرگی در شورای ششم بودیم و موج مطالبه گری ها باعث شد تا برخی اعضای شورا در اقدامی خودجوش با بستگان و نزدیکان خود که به عنوان رئیس دفتر مشغول به فعالیت در شورای شهر تهران بودند قطع همکاری کنند.

دیری نگدشت که فیش نجومی دیگری در خصوص یکی از کارمندان شورای شهر که با ۱۳۰ ساعت اضافه کاری در مرخصی زایمان بسر می برد!!! خبرساز شد. اما گویا سریال ادامه دار فیش های نجومی چندگانه ای از عدم نظارت کافی است که هربار طور دیگری به نمایش در می آید.

انتشار فیش نجومی ۴۶ میلیون تومانی یکی از مدیران ارشد شورای شهر که به صورت مأموریتی از شهرداری به شورای شهر کوچ کرده بود بار دیگر شورای شهر و شهرداری را در مرکز توجه رسانه ها گذاشت و حالا هم فیش نجومی ۵۲ میلیون تومانی یکی از افراد معتمد چمران حاشیه دیگری را برای شورای شهر تهران رقم زده.

مدیرکل اداری، اجرایی شورای شهر تهران که دست بر قضا با حفظ سمت و با اعتمادی که چمران به او داشت سرپرست یکی از معاونت های بسیار مهم شورای شهر یعنی معاونت مالی را در اختیار دارد حالا باید در خصوص انتشار فیش ۵۲ میلیون پاسخگو باشد. هرچند که برخی از اساتید با اعلام اینکه پرداخت چنین حقوق های جزو استثتائات حقوقی بوده سعی در آرام کردن فضا داشتند اما به هزاران دلیل نمی توان به سادگی از کنار فیشی گذشت که باید آن را میوه حاصل از نهال اعتماد رئیس شورای شهر تهران دانست.

آنچه که مسلم است انتشار سریالی فیشهای نجومی با توضیحات سریالی تنها یک موضوع را بیش از گذشته برجسته می کند و آن عدم نظارت کافی و مستمر بر شورای شهر تهران است که با شعار دوباره خودمت روی کار آمده و انتشاره دوباره و چندباره فیشهای نجومی چنین شعاری را به محاق می برد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار