فیلم پلنگ مازندران در خیابانهای قائم شهر + جزئیات مرگ

به گزارش رصد روز ، فیلم پلنگ مازندران در خیابانهای قائم شهر که باعث نگرانی و استرس زیادی شده بود جزو قابهای عجیب طبیعت خواهد ماند. جزئیات مرگ در ادامه مطلب می آید. یک قلاده پلنگ بالغ و سرگردان صبح امروز برخی خیابان‌های قائم شهر مازندران ر...

به گزارش رصد روز ، فیلم پلنگ مازندران در خیابانهای قائم شهر که باعث نگرانی و استرس زیادی شده بود جزو قابهای عجیب طبیعت خواهد ماند. جزئیات مرگ در ادامه مطلب می آید.

یک قلاده پلنگ بالغ و سرگردان صبح امروز برخی خیابان‌های قائم شهر مازندران را جولانگاه خود کرده بود. روابط عمومی محیط زیست مازندران: پلنگ سرگردان با استفاده از تفنـ. ـگ بیهوشی در یکی از باغ‌های اطراف راه‌آهن قائم‌شهر زمین گیر شد.

این پلنگ برای انجام آزمایش‎‌ها در حال انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری است.

فیلم پلنگ مازندران در خیابانهای قائم شهر

جزئیات مرگ

در رابطه با تلف شدن این فرد پلنگ, مجید غضنفری, مشاور رسانه‌ای یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: با وجود اینکه پلنگ توسط مأمورین یگان حفاظت سازمان محیط زیست زنده‌گیری شده بود اما به واسطه آسیب‌هایی که قبل از زنده‌گیری برای جلوگیری از آسیب زدن پلنگ به مردم به این جانور وارد شده بود, پلنگ تلف شد.

به نظر می‌رسد که قبل از عملیات زنده‌گیری و بیهوش کردن پلنگ، برای جلوگیری از درگیری پلنگ با مردم, این حیوان با سلاح دیگری مجروح شده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار