قرعه کشی خودرو عالانه نیست/با افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت خودرو باید افزایش یابد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  در بحث فروش خودرو قطعا یک ساز و کار مشخصی نباشد، ابهام بوجود می آید، گفت: قرعه کشی خودرو عالانه نیست. محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد، قیر، کارزین و فراشبند در مجلس...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  در بحث فروش خودرو قطعا یک ساز و کار مشخصی نباشد، ابهام بوجود می آید، گفت: قرعه کشی خودرو عالانه نیست.

محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد، قیر، کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رصد روز ،  با بیان اینکه شیوه قرعه کشی خودرو را قبول ندارم و با آن مخالفم، افزود: کسانی که به خودرو نیاز دارند، تمام دارائی خود را جمع می کنند تا یک خودرو بخرند. این عده اغلب از مناطق دور دست و مناطق دور استانها هستند و دسترسی به سامانه ثبت نام ندارند.

وی با بیان اینکه باید بررسی شود که چه کسانی مدام در این سامانه قرعه کشی برنده می شوند، افزود: این عادلانه نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: می توان یک فرایند ثبت نام بدون دخل و تصرف کسی ایجاد کرد و از طریق وزارت صمت به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استانها و یا فرمانداریها تفویض اختیار شود و افرادی که خودرو در اختیار ندارند، ثبت نام کنند و خودرو دریافت کنند.

فروردین تاکید کرد: در بحث فروش خودرو قطعا یک ساز و کار مشخصی نباشد، ابهام بوجود می آید.

وی با بیان اینکه افزایش زیاد قیمت خودرو در کشور قابل توجیه نیست، افزود:  به تناسب افزایش قیمت مواد اولیه، باید قیمت خودرو افزایش یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان اظهار کرد: باید نظارت بر تولید و عرضه خودرو قوی تر شود و خودرو به مصرف کننده واقعی داده شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط