قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ابلاغیه قیمت گذاری دستوری فولاد را تکذیب کرد و گفت: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

به گزارش رصد روز ، سیف اله امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با همفکران مصوبه دستورالعمل جدید قیمت گذاری فولاد در بورس کالا را تکذیب و تاکید کرد: چنین ابلاغیه ای کاملا تکذیب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه، این موضوع اصلا ابلاغ نشده است، گفت: یک دستورالعمل زمانی ابلاغیه، مصوبه و لازم الاجراست که با امضای مقام عالی رتبه ( وزیر صنعت، معدن وتجارت) و یا با امضا و توافق ستاد تنظیم بازار همراه باشد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این موضوع حدود یک سال و نیم است که در حال بررسی است و بارها درباره آن جلسات مختلفی تشکیل شده، پیشنهادهایی مطرح می‌شود اما فقط در حد پیشنهاد است و برای اجرایی شدن باید از هفت خان رد شود که هنوز حتی از یک خان هم رد نشده است.

امیری تاکید کرد: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

 

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار