قیمت خرید خانه در زعفرانیه تهران چقدر است؟

آپارتمان‌های محله زعفرانیه حداقل متری ۶۰میلیون تومان قیمت‌گذاشته می‌شود و ممکن است تا متری ۱۷۰میلیون تومان و بیشتر هم برسد.

به گزارش رصد روز، آپارتمان‌های محله زعفرانیه حداقل متری ۶۰میلیون تومان قیمت‌گذاشته می‌شود و ممکن است تا متری ۱۷۰میلیون تومان و بیشتر هم برسد.

یک کارشناس مشاور املاک در زعفرانیه در رابطه با قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: قیمت مسکن در زعفرانیه در حداقلی‌ترین حالت از متری ۶۰میلیون تومان شروع می‌شود؛ البته این واحدها در شرایطی است که مالک بخواهد واحد سریعا به فروش برود و به پول واحد نیاز داشته باشد.

واحدهای نوساز زعفرانیه از متری ۱۱۰ الی ۱۰۰میلیون تومان شروع می‌شود و به طور معمول تا متری ۱۷۰ الی ۱۸۰میلیون تومان می‌رسد؛ البته ممکن است واحدهای گران‌تر هم پیدا می‌شود که خانه‌های لوکس با ارقام گران‌تر معامله می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با ۱۰میلیارد تومان چه واحدی می‌توان در زعفرانیه خریداری کرد پاسخ داد: با این رقم می‌توان یک خانه حدودا ۱۵۰متری و ۱۵سال ساخت در این محله خرید؛ به گفته وی با این بودجه نمی‌توان در زعفرانیه واحد نوساز خرید؛ چراکه متراژ خانه‌ها بالاست و خانه‌های نوساز نیز خود قیمت بالایی دارد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین گفت: میانگین قیمت واحدها در زعفرانیه بالای ۱۰۰میلیون تومان در ازای هر متر مربع است؛ قیمت مسکن در این محله کاهشی نداشته و همواره روندی صعودی و یا نهایتا رکود را طی کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

 

مطالب مرتبط