قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۹ / افزایش ۲۰ میلیون قیمت پراید در یک روز!!!

افزایش ناگهانی قیمتها طی کمتر از 24 ساعت تبعات مختلفی برای سایر بخشهای اقتصادی کشور دارد. در مورد بازار خودرو نیز نمی توان افزایش قیمت ارز را بهانه کرد زیرا این خودروها تماماً ساخت داخل هستند و چنین توجیهی پذیرفتنی نیست. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قیمت محصولات ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۹ با گرانی ۱۰ میلیون تومانی پژو ۴۰۵ بنزینی GLX شروع شد در معاملات امروز قیمت این محصول از ۱۹۵ میلیون تونان به ۲۰۵ میلیون تومان رسید تا شروع معاملات امروز به با گرانی در یکی از پر طرفدارترین خودروهای بازار صورت گیرد. قیمت محصولات سایپا ۲۱ آبان ۹۹ نیز با جهش قابل توجه قیمت پراید و تیبا همراه بود.

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۹ البته در ادامه با این شرایط دنبال شد که پژو پارس سال با ۱۰ میلیون افزایش قیمت به ۲۳۵ میلیون تومان رسید. قیمت محصولات سایپا ۲۱ آبان ۹۹ نیز همه را شوکه کرد و افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت پراید ۱۳۱ امروز قیمت این محصل را به ۱۱۵ میلیون تومان رساند. تیبا ۲ با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت طی یک روز گذشته به ۱۴۵ میلیون تومان رسید و ساینا هم ۵ میلیون تومان گرانتر نسبت به روز قبل معامله شد و به ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

در ادامه البته شاهد کاهش قیمت در برخی از محصولات این دو گروه خودرویی بودیم اما کاهش قیمتها خیلی با افزایش قیمتها بالانس نداشت و چیزی که می توان گفت عدم مدیریت بازار توسط نهادهای نظارتی وگرنه هیچ دلیلی برای افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت پراید طی یک روز وجود ندارد.

 

جدول قیمت محصولات کارخانه ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۹

 

 

 

قیمت محصولات سایپا ۲۱ آبان ۹۹ 

 

 

افزایش ناگهانی قیمتها طی کمتر از ۲۴ ساعت تبعات مختلفی برای سایر بخشهای اقتصادی کشور دارد. در مورد بازار خودرو نیز نمی توان افزایش قیمت ارز را بهانه کرد زیرا این خودروها تماماً ساخت داخل هستند و چنین توجیهی پذیرفتنی نیست.

 

 بیشتر بخوانید: 

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ آبان ۹۹ / کوییک ۱۶۰ میلیون تومان!!!

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ / کاهش ۱۰ تا ۱۰۵ میلیونی قیمتها

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ آبان ۹۹ + جدول

قیمت انواع خودرو امروز ۱۵ آبان ۹۹ / پراید چقدر شده است؟

 

مطالب مرتبط