مؤسسه اعتباری ملل معادل ۳۰ درصد از حقوق کارمندان خود هزینه تبلیغات کرد

مؤسسه اعتباری ملل برای حل موضوع کفایت سرمایه پائین خود که می تواند همگی را نگران کند باید در بخش هزینه ها ملاحظاتی را داشته بشد تا بتوان از حداکثر ظرفیت برای این موضوع بهره برد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مؤسسه اعتباری ملل که در چند وقت گذشته اخبار تسهیلات غیرجاری آن حسابی خبرساز شده بود هنوز هم با کفایت سرمایه پائین دست و پنجه نرم می کند و باید دید که برای رهایی از این وضعیت چه راهکاری توسط سید امین جوادی و دیگر اعضای هیئت مدیره اتخاذ می شود.

این مؤسسه اعتباری با ۳۳۹ شعبه و ۲۱۸۳ کارمند و با نماد وملل در بازار دوم فرابورس فعالیت می کند. به نظر می رسد که مؤسسه اعتباری ملل برای حل موضوع کفایت سرمایه پائین خود که می تواند همگی را نگران کند باید در بخش هزینه ها ملاحظاتی را داشته بشد تا بتوان از حداکثر ظرفیت برای این موضوع بهره برد.

نگاهی به وضعیت صورتهای مالی سه ماهه سال جاری ملل نشان می دهد که بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه انتشار و تبلیغات آن طی سه ماه شده که رقم بسیار بالائیست. این رقم به معنی اینست که به ازای هز شعبه ، مللی ها ۴۱ میلیون تومان هزینه تبلیغات پرداخت کرده اند. و نکته قابل توجه اینجاست که مؤسسه اعتباری ملل که در سه ماهه ۹۹ بیش از ۴۶ میلیارد تومان هزینه حقوق و مزایا پرداخت کرده رقم تبلیغات خود را معادل ۳۰ درصد حقوق و مزایای پرداختی می بیند.

مؤسسه اعتباری ملل

مللی ها که با نماد وملل نسبت در سه ماه گذشته تنها ۱۰.۱۵% در بازار سرمایه سودآوری داشته اند با این حجم از تبلیغات که برای هرماه از سه ماه گذشته تقریبا ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می شود باید دید که خروجی تبلیغاتشان چه کمکی به آنها کرده است؟ که البته این سؤالیست که دوست داریم سید امین جوادی به آن پاسخ دهد.

 

بیشتر بخوانید:

درآمد عمده عملیاتی شرکت پارس الکتریک از محل اجاره املاک و مستغلات!

همسان سازی حقوق بازنشستگان یا همسان سازی مسئولین؟

بررسی روند تکنیکالی قیمت دلار در ۷ سال گذشته

ماشین سازی نیرو محرکه بعد از ۱۸ سال فعالیت در بورس لغو پذیرش شد

افزایش ۶۰ درصدی هزینه‌های زندگی در شش ماه

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط