مادیران تامین کننده اول بازار لوازم خانگی

با انتشار گزارش فروش 3 ماه اول سال مشخص شد که مجموعه مادیران با افزایش فروش نزدیک به ۱۰ درصد عملا تبدیل تامین کننده اصلی بازار لوازم خانگی شده است .

به گزارش رصد روز، به نقل از ایلنا با انتشار گزارش فروش ۳ ماه اول سال مشخص شد که مجموعه مادیران با افزایش فروش نزدیک به ۱۰ درصد عملا تبدیل تامین کننده اصلی بازار لوازم خانگی شده است .

سال گذشته به طور میانگین در حوزه لوازم خانگی مجموعه مادیران تامین کننده دوم و در حوزه تلویزیون ( ایکس ویژن و تی سی ال ) تامین کننده اول بازار بود. اما در ۳ ماه اول سال جاری مادیران توانسته جایگاه اول را در لوازم خانگی از آن خود کند.

نکته مهم این است که این افزایش در زمان رکود مطلق بازار و انتظار مصرف کننده برای تعیین تکلیف قیمت ها رخ داده و در صورتی که در ۳ماه دوم که بازار سالیانه این محصولات است بازار از وضعیت فعلی خارج شود به طور حتم این رقم افزایش خواهد داشت.

مشاهدات میدانی حاکی از این است علاوه بر کیفیت ،تحویل به موقع سفارشات و تقویت شبکه خدمات پس از فروش عامل اصلی تمایل مصرف کنندگان به استفاده از برنده های ایکس ویژن و تی سی ال است .

در حال حاضر ارزان ترین یخچال ساید ( کمتر از ۲۰ میلیون تومان ) متعلق به برند ایکس ویژن است و لباسشویی ها جدید این شرکت نیز با استقبال خوبی همراه بوده است. همزمان شنیدها حاکی از این است که تولید آزمایشی دو محصول از مجموعه لوازم خانگی کوچک آغاز شده و به زودی خبر آن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط