مجمع عمومی سالیانه شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن البرز» برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گزاری مسکن البرز برگزار و در این مجمع صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

به گزارش رصد روزبه نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اعضای هیات مدیره، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، نماینده موسسه حسابرسی رهیافت (حسابرس قانونی شرکت) به صورت حضوری و برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در محل سالن آموزش هلدینگ برگزار گردید.
پس از استماع گزارش بازرس قانونی شرکت، علی نبی‌زاده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز گزارش فعالیت هیئت مدیره را در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ برای سهامداران ارائه و فعالیت‌های آتی و برنامه‌های این شرکت را برای حاضرین در مجمع تشریح نمود.
در ادامه صورت‌های مالی منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۲ به تصویب مجمع رسید و در پایان دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کلیه کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز که در اقدامی جهادی نسبت به آماده سازی و تکمیل پروژه سبحان قرچک اهتمام ویژه‌ای ورزیدند، ظرفیت‌‌های این شرکت را بسیار بالاتر از وضع فعلی دانست و با توجه به پتانسیل موجود در شرکت از لزوم برنامه‌ریزی منسجم جهت توسعه فعالیت‌های شرکت و تعریف پروژه‌های جدید تاکید نمود.
گفتنی است عملیات مقاوم‌سازی و تکمیل پروژه سبحان قرچک با توجه به فرمان ریاست محترم جمهوری و حمایت‌های همه‌جانبه دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن و همچنین هلدینگ با قیدفوریت طی مدت حدود ۲ ماه به سرانجام رسیده‌ است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار