مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن جلسه مجمع عادی و فوق العاده سالیانه شرکت سرمایه گذاری جنوب، منتهی به سال مالی 31 شهریور ماه سال 1402، به ریاست دکتر محمد‌رضا جواهری تفتی، ناصر شفیع نادری (ناظر)، رمضانعلی سلمانی نژاد (ناظر)، مهد...

به گزارش رصد روز،در ابتدای جلسه مجمع سید حامد حاجی مولانا، سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب گزارش فعالیت هیئت مدیره در سال مالی مذکور، فعالیت ها و برنامه های آتی این شرکت را به سهامداران ارائه نمود.

وی تصریح کرد شرکت برای بقا و دوام، تامین حقوق ذینفعان، نیازمند تعریف و ساخت پروژه های جدید است که به این منظور با تکیه بر فناوری های نوین ساخت و توان و ظرفیت شرکت های بومی دانش بنیان، برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرفته است و به عنوان نمونه، اولین پروژه CFT اکوسیستم ثمسکن را بعنوان شرکتی پیشرو شروع نمودیم.

وی افزود: در اهواز قهرمان، پروژه ایوان را بعد چند سال شروع نمودیم و با جدیت روند بهینه‌سازی و اجرای آن را پیگیری خواهیم نمود.

در بوشهر، بندری یادگار مانده از دل تاریخ به دنبال خلق اثر معماری چشم نوازی خواهیم رفت.

در بندرعباس، این قطب مهم اقتصادی کشور، ظرف روز های آتی ادامه خاک برداری پروژه گفتمان را آغاز نموده و روند اجرایی پروژه را در شش ماهه دوم آغاز می نماییم.

در کیش زیبا، این دردانه خلیج همیشه فارس، نه تنها پروژه های آذر و تیرگان را عملیاتی می نماییم بلکه از پتاسیل سود آوری بالای این منطقه آزاد برای اجرای پروژه های جدید بهره خواهیم برد .

در شیراز، پروژه شار، بنایی در امتداد شهر را با تمام توان و حداکثر کیفیت ادامه خواهیم داد و امیدوارانه مذاکرات سازنده مان را برای شروع پروژه های بزرگ مقیاس جدید در شاًن نام استان بزرگ فارس و این مردم اصیل تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود .

و در کرمان، دیدار کریمان، اجرای پروژه راین دو و پروژه ساوند با متد CFT ، شروع طراحی و اجرای فونداسیون فاز ۷ بعثت، تکمیل و تحویل راین یک و همچنین همکاری در پروژه‌های سود آور جدید را پیش‌کش می‌نماییم به قهرمان صلح حاج قاسم عزیز .

در پایان این گفتمان، مولانا گفت روند فعلی حرکتی و وضعیت پیشرفت پروژه ها به ما اثبات می نماید که می توانیم به تحقق مطلوب و بی سابقه برنامه و کسب جایگاه برتر در بین شرکت های گروه در پایان سال امیدوار باشیم .

در ادامه جلسه، پس از استماع گزارش هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت ، صورت‌های مالی شامل صورت حساب وضعیت مالی و صورت سود و زیان سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید و معاملات موضوع ماده ۱۲۹ قانون تجارت در سال مالی مزبور تنفیذ و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس ، بازرس قانونی، ‌روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین و همچنین در جلسه مجمع عمومی فوق العاده اساسنامه شرکت مطابق با دستور العمل ابلاغ شده از سازمان بورس و اوراق بهادار تصویب و مقرر شد به ازای هر سهم ۲۴۵ ریال سود بین سهامدارن تقسیم گردد.

همچنین در این جلسه به سوالاتی که سهامداران به صورت آنلاین طرح کرده بودند، پاسخ داده شد.

پس از این جلسه مجمع فوق العاد نیز برگزار و مفاد آن قرائت گردید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار