مجموع درآمدهای محقق شده بانک تجارت به ۱۹۸ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه بانک تجارت طبق صورتهای مالی منتهی به پایان خرداد سال جاری مجموع سود خالص خود را ۱۶۰۰ میلیارد ریال می بیند و سود انباشته این بانک طی همین بازه زمانی به ۳۵ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال رسیده سایر بررسیها حکایت...

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه بانک تجارت طبق صورتهای مالی منتهی به پایان خرداد سال جاری مجموع سود خالص خود را ۱۶۰۰ میلیارد ریال می بیند و سود انباشته این بانک طی همین بازه زمانی به ۳۵ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال رسیده سایر بررسیها حکایت از تحقق قابل توجه درآمدهای آن دارد.

بانک تجارت آنطور که از صورتهای مالی پیداست در سه ماهه نخست سال موفق شد تا سود خالص و انباشته خود را نسیت به مدت مشابه شال قبل به ترتیب ۸۹ و ۴۷۷ درصد افزایش دهد. بانک تجارت که در سه ماهه نخست سال موفق به کسب درآمد تسهیلاتی ۱۲۸.۳۵۶ میلیارد ریالی شده بود در پایان مرداد موفق شد تا تیرماه موفق تا این رقم را به ۱۴۸.۴۸۹ میلیارد ریال افزایش دهد.

بانک تجارت که این روزها در بازار سرمایه نیز با عملکرد خوب توانسته تا طی یکماه گذشته ۱۳.۱۷ درصد سودآوری برای سهامدارانش داشته باشد در چهارماهه نخست سال رکورد قابل توجهی را جابجا کرد. مجموع درآمدهای تسهیلاتی بانک تجارت در چهارماهه نخست سال قبل ۱۱۱.۹۹۹ میلیارد ریال بود که این مقدار در چهارماه سال جاری با رشد ۳۳ درصدی به ۱۴۸ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال رسید.

موضوع قابل اهمیت برای بانک تجارت در چهارماهه سال کسب درآمد محقق شده ۱۹۸ هزار میلیارد ریالی است که گام بزرگی در جهت تحقق سیاست های توسعه منابع مالی بانک خواه بود. این بانک تجاری در موفق شد علاوه بر درآمد تسهیلات اعطایی که رقم آن ذکر شد ۱۸.۷۴۴ میلیارد ریال درامد سپرده گذاری، ۷.۶۲۵ میلیارد ریال درآمد اوراق بدهی، ۱.۵۰۳ میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری و ۲۱.۹۸۸ میلیارد ریال درآمد کارمزد محقق کند که در مجموع درآمدهایی محقق شده بانک را به ۱۹۸ هزار میلیارد ریال رساند.

با شرایط فعلی به نظر می آید سهامدارن و سپرده گذاران بانک تجارت از روند حرکتی موجود راضی باشند ضمن اینکه احتمال جابجایی سایر شاخصهای مالی برای بانک تجارت در ادامه سال وجود خواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار