مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی+ جزئیات

به گزارش رصد روز، شهرام عبدلی ساعتی پیش در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت، این خبر از سوی بیمارستان تأیید شد. امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» آخرین مجموعه‌ای که این بازیگر فقید در آن نقش داشت و به‌خاطر بازی در این پر...

به گزارش رصد روز، شهرام عبدلی ساعتی پیش در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت، این خبر از سوی بیمارستان تأیید شد.

امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» آخرین مجموعه‌ای که این بازیگر فقید در آن نقش داشت و به‌خاطر بازی در این پروژه در مشهد به‌سر می‌برد در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از انتقال پیکر «عبدلی» بعد از تشییع در حرم حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) به تهران خبر داد.

او گفت: حدود ساعت ۱۴:۳۰ پیکر مرحوم عبدلی در حرم امام رضا(ع) تشییع می‌شود و پس از آن تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم کارهای مربوط به انتقال پیکر شهرام عبدلی را امروز انجام دهیم و برای تشییع و خاک‌سپاری به تهران برسد (مراسم تشییع از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی به‌همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می‌شود و پس از قرائت نماز بر پیکر وی و دعای همراهان، مراسم به پایان می‌رسد).

علی عطایی بازیگر سریال‌های «زیرخاکی» و «جلال» که از دوستان نزدیک شهرام عبدلی است درباره جزئیات مراسم خاک‌سپاری او گفت: اعلام دقیق مراسم تشییع و خاک‌سپاری مرحوم عبدلی به انتقال پیکر او برمی‌گردد که چه‌زمانی به تهران برسد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار